M: itäsiperianlaika uros, kisattu!
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: itäsiperianlaika uros, kisattu!
Olen erittäin kiinnostunut! :> Laitan tarjousta myöhemmin... :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
juujjuuu! :D Eli eli... Tarjoaisin pojalle kotia Sananlaskusta muiden haukkujien joukosta. Sananlaskun kasvattaa muun muassa itäsiperianlaikoja.
Hukan kanssa painotettaisiin eritoten haukkuun ja mejään, mutta myös agi ja pelastuskoirakokeet ovat hyvä harrastus, niissä kun on päästy jo vähän alkuunkin :> Mutta haukussa ja mejässä tähdätään aina valioksi asti. Näyttelyissäkin käytäis silloin tällöin ja kuvat huolisin mukaan, jos vaan kerran saa. (luonnekin kyllä kelpaa) 8>
Kisautus on sitten sillälailla, että mulla on erittäin aktiivisia, aktiivisia, hiljaisia ja kuolleita kausia, valehtelematta :D Mutta kisanäyttöä voi katsella vaikkapa Kiralta.
Ei sitten vissiin muuta tähän hätään... :P
Hukan kanssa painotettaisiin eritoten haukkuun ja mejään, mutta myös agi ja pelastuskoirakokeet ovat hyvä harrastus, niissä kun on päästy jo vähän alkuunkin :> Mutta haukussa ja mejässä tähdätään aina valioksi asti. Näyttelyissäkin käytäis silloin tällöin ja kuvat huolisin mukaan, jos vaan kerran saa. (luonnekin kyllä kelpaa) 8>
Kisautus on sitten sillälailla, että mulla on erittäin aktiivisia, aktiivisia, hiljaisia ja kuolleita kausia, valehtelematta :D Mutta kisanäyttöä voi katsella vaikkapa Kiralta.
Ei sitten vissiin muuta tähän hätään... :P
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okeidoo! :D Joo mä muokkaan sen. :> Ja yritän ilmoitella sitten juu:D sivut teen tässä nyt. Niin ja ton kuvan voin napata mukaan? :P
// Hukan sivut! Toi luonteen muokkaus on vielä vähä kesken :P
// Hukan sivut! Toi luonteen muokkaus on vielä vähä kesken :P
2.2.2016
2.2.2016