Pilvenhattarapirtelöä - NAM!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Milja
Vuohenruokaa

Pilvenhattarapirtelöä - NAM!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mistä oikein on kyse? Pilvenhattarapirtelöä on itseasiassa nimi ehkä mahdollisesti joskus kaukaisessa tulevaisuudessa julkaistavan kirjani nimi, mutta tällä hetkellä se saa ylväästi mainostaa pientä blogiani, johon kirjaan ajatuksiani, kauniita runoja ja lauseita sekä arkipäivän sattumuksia.

Päätin ottaa blogin tekoon myös pienen haasteen, ja jokaisessa postauksessa on päivän kysymys. Lukijat saavat myös ehdotella kysymyksiä, ja minun pitää vastata niihin, tietysti totuudenmukaisesti. Tällä hetkellä siellä on jo yksi päivän kysymys. Lisää on tulossa (;

Saanen tarjoilla teille hieman Pilvenhattarapirtelöä?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Troy
Alkupalat

Re: Pilvenhattarapirtelöä - NAM!

Viesti Kirjoittaja Troy »

Tää ulkoasu on vaan niin nam ja noi kuvat... <3_<3
Milja
Vuohenruokaa

Kiitos, itsekin olen tosi tyytyväinen tohon ulkoasuun (:
Vielä saa lausua jotain jos tulee mieleen, esim. kritiikkiä
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Pakko kirjoittaa tämmöinen nopea viesti. Mitään rakentavaa kritiiikkiä tältä taholta ei tosin paljon tule.

Ensinnäkin tykkäsin tuosta ulkoasusta tosi paljon. Siinä oli käytetty hyvin värejä ja se ei ollut mikään arkinen askare. Tykkäsin myös siitä että ulkoasu vittasi tosi paljon nimeen. Ulkoasu oli siis tosi nam, kuten tämän topicin otsikko sanoo.
Kun kerran sitten tuohon nimeen aikasemmin päädyttiin, niin voisinhan minä siitäkin jotain vääntää. En oikein tiedä tykkäänkö tuosta nimestä ihan superpaljon, jotenkin se oli vähän imelä, mutta eipä se menoa haittaa :D

Kolme pientä "parannusehdotusta" löysin. Ensinnäkin tuo äänestyslaatikossa minua hieman ärsytti se että sitä piti kelata tosi paljon että kaikki tekstit näkyivät. Toisena: onko kävijälaskuri tahallisesti laitettu noin, ettei näe montako kävijöitä on käynyt? Ja sitten kolmantena tuon hmm?-blogitekstin voisi laittaa johonkin jotenkin esille, sillä kun uusia blogitekstejä tulee, ei sitä välttämättä kaikki löydä kuin vasta jos lukee lopussa vanhimmat.
Paljon siis parannettavaa ei ollut mielestäni, todella selkeä ja kiva blogi! Täytyy kehua että osaat kirjoittaa luontevasti mistä tosi paljon plussaa. Myös sivujen koko ulkoasu (eli kuvat ja niiden muokkaus yms) osui nappiin!
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

tuo ulkoasu! *kuolaakuolaa* ja nimi on jotain niin ihanaa <3
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ei tommosia voi tehä :o <3_<3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Milja
Vuohenruokaa

Suuret kiitokset kommenteista &.&

Tuulille: Itekin mietin pitkään tuota nimeä, mutta kun on tulossa joskus kirjalle nimeksi, nii aattelin, että toi vois olla ihan kiva. Onhan toi vähän "pehmonen" nimi, mutta (; Kävijälaskurissa kyllä näkyy kävijät, mutta sivu pitää ehkä päivittää ennen kuin se näkyy kunnolla, ja voisin periaattessa vaihtaa johonkin parempaan sydeemiin. Ja arvaa vaan ärsyttääkö tuo äänestyslaatikon venyminen? Kyllä. Mutta oon jo ehtinyt laittaa kuvia sillai että niitten leveys vastaa tekstikenttää, ja jos tota sivupalkkia leventäis nii ne kuvat menis huonosti. Joo, ja muokkailen ehkä ihan tohon ulkoasuun vähän selvennystä, mikä toi koko juttu on.

Mutta kiitos kovasti kaikille, olen ihan otettu
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Hieno toi ulkoasu :) tollasia leikkisiä ja värikkäitä ei enää paljoa näe. Täytyy myöntää etten itsekään osaa tehdä sellaisia. Onko noi kaikki ulkoasun grafiikatkin sun tekemiä?
Nimi on kyllä sellanen josta en pidä, aika tajuttoman imelä mun makuun :D Ja tosta pilvenhattaranimestä tulee mieleen vuoden 2005 virtuaalihoitolat.
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

^ Mä taas tykkään siitä että se on sellanen imelä, vähän lapsekas ja ennen kaikkea optimistinen olonen! Ei mitään tyhmää ja kulutettua angstia, vaan tällaista mielenkiintoista loruilua. Ulkoasusta en edes sano mitään, liian upea. Tekstit ovat hienoja, kirjoittele ihmeessä lisää ja aika ajalta pidempiäkin! Sun mielipiteitä on ilo kuulla : D
Vastaa Viestiin