Criminalesin C-nahkat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Marcia
Höpsö veitikka

Criminalesin C-nahkat

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Joomagnan & Criminales tarjoaa lyhytkarvaisen collieen pentuja Criminalesin nimille! Pentue tulee olemaan C-kirjainteemalla.

Vanhemmat

ISÄ: Drawn's Wolder Beat Exelent "Biitti".
Oma urokseni Biitti on väritykseltään tricolor. Se on käyttövalio jäljestä sekä paimennusvalio. Näyttelyistä on tullut lähinnä EH:ta. Luonteeltaan Biitti on sekoitus tarmoa, elämäniloa ja sitkeyttä. Mitenkään yliaktiiviseksi Biittiä ei voisi sanoa, siltä löytyy innokkuutta asiaan kuin asiaan, mutta vain halutun verran. Pienellä virittelyllä Biitistä saa nopeasti lauhkean lampaan tai erittäin tarkkaavaisen tottelevaisuuskoiran. Biitin tunnuslause kuuluu olevan "aina positiivisena", koska poika on aina porukan ilopilleri, milloin kiusaamassa tulevaa narttuaan, milloin juoksemassa rallia rappusissa Jurin kanssa.

EMÄ: Firth of Forth "Nelli"
Entisen Geewasin Juulialta aikuisena ostettu Nelli on yksi upeimmista virtuaalikoiristani. Se on ensimmäinen lyhytkarvainen collie, joka on saavuttanut kansainvälisen muotovalionarvon. Nelli on väriltään soopeli. Valionarvoja tytöltä löytyy mm. vFIN KVA VPVA VAVA vRH-TA vRH-WA VPOHJ & VKANS PMVA sekä useita voittajatitteleitä sekä muotovalionarvoja kuudesta maasta. Luonteeltaan Nelli on hieman vieraita karsastava, muttei kuitenkaan hermostunut tai arka.

Pennut
Pentueessa on luvassa tricolorin, soopelin ja mahdollisesti jopa blue merlen värisiä collielapsosia. Colliekin sopii luonnollisesti joka lajiin ja on paimentava rotu.
Penteeseen on odotettavissa pientä pentumäärää. Olen ajatellut kahden pennun pentuetta, mutta jos erittäin hyvä tarjous tulee, voin korottaa määrän kolmeen.

Pentue syntyy 24.07.2010

Mariza - narttu - Joomagnan & Criminales - Criminales Chrome Exclusive
loveholic - uros - loveholicin yksityiset - Criminales Come On And Prove It, Crosby
(kuka - skpl - mihin - nimi)

C-nimiä:
Chrome Exclusive - Mariza
Cosmopolitan
Crossroad
Chaotic
Congestion
Come on Over
Cruz
Campari Fizz
Crunk Juice
Celtic
+ jos itse keksii C:llä alkavan englanninkielisen nimen niin saa sanoa!

// Niin ja se syntymäpäivä, milloin ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
loveholic
Nakkisotilas

Re: Criminalesin C-nahkat

Viesti Kirjoittaja loveholic »

Nii olit laittanu sen yv'n? :D Ku mulla luki että olit kerenny poistaa sen viestin ennenku tuli mulle niin en nähny sitte sisältöö :D
Marcia
Höpsö veitikka

hö, niin ei mulla muutakun että syntymäpäivä oli eilen! :)

Pentuja syntyi 2 kappaletta, kello 10.42
loveholic
Nakkisotilas

Oookei, justiin. =) Laittelen sulle sivut (ovat valmiit ;>) heti kun löydän kuvat poijjaalle. ;)
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Olisin kiinnostunut yhdestä pennusta ?. Vaikka meidän kenneliin on nyt näitä pentuja tulossa. http://virtuaalikennelciarens.webs.com/ tuossa olis meidän kennelin sivut. Kennelimme on suh uusi joten mitään kisakalenteria ei koirilla vielä ole. Koiria olen kyllä ilmoittanut moneen kisaan (:. Pentu saisi tästä loppuelämän kodin.
Kuva
Marcia
Höpsö veitikka

En nyt tähän pentueeseen uskalla luvata sinulle pentua, sillä kennelissäsi on aika paljon kisaamattomia koiria. Jos sinua kiinnostaa kultainennoutaja, minulla olisi niitäkin tulossa :)
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Mariza kirjoitti:En nyt tähän pentueeseen uskalla luvata sinulle pentua, sillä kennelissäsi on aika paljon kisaamattomia koiria. Jos sinua kiinnostaa kultainennoutaja, minulla olisi niitäkin tulossa :)
Sillon sitten :)
Kuva
loveholic
Nakkisotilas

No tässäpä nyt meidän Sidney Crosby. ;)
Marcia
Höpsö veitikka

toksia :)
Vastaa Viestiin