M: Slkn & lpkn

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

M: Slkn & lpkn

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mulla on ihan hirveesti koiria ja nyt musta tuntuu vaan siltä ettei vaan aika yksinkertaisesti riitä kaikille koirille. Joten olen tullut nyt lopulta siihen tulokseen, että pakko hieman vähentää koirien lukumäärää. Pahoittelut vielä kaikkien koirien kasvattajille.

Suomenlapinkoira narttu
BH Vk1 RH-W A RH-F A RH-T A Pikkupeikon Kuurankuiske "Hilla"
Hilla on jonku verran kisannu ja vähän meriittejäkin saanut lapinkoiranarttu. Kuvia ei saa mukaan.

Lapinporokoira narttu
Eahkedan Jalominttu "Bihkka"
Kasvattipalautus. Kuvat saa mukaan kunhan copyt säilyy ja luonteesta voi kysellä Repolta.

Myydyt:
BH RH-E Tk1 Bordersky Io "Io" pooli
BH Bicycle Race by Joikhas "Musti" Jacya
BH Hillaliinan Daivaanloimu "Fenka" Shiroi
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Shiroi
Toistolla tehoa

Re: M: Slku, slkn, bcu

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Ää hitsi kun tekis mieli noita lappalaisia, mutta mulla on jo Mustin sisko ja ennestään liikaa koiria : D Mä hieman tuumin vielä jos ylipäätään mulle myisit? Kisautus on meillä pääosin painottunut näyttelyihin, paimennukseen ja tokoon. Kirjottelen myöhemmin lisää.
Domi
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Domi »

Voiku toi bortsu olis ihana! : > Mulla on ollu viimeks tosi kauan aikaa sitten sijoituskoira, ni miten tää siis toimi, en enää muista...
Io olisi kyllä kiva saada meille, jos mulle edes haluat antaa. Kisattais varmaan agilityssä ja paimennuksessa, ehkä vähän muussakin.

(tosi vakuuttava tarjous, tiedän...)
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Shiroi, Kyllä mie sulle myisin jos vaan haluut. (:

Pooli, Noi sijotus hommat menis siis silleen, et mie teettäisin Iolle yhden pentueen Borderskyn nimiin. Sen pentueen jälkeen Io ois sitten täysin sun oma. Periaatteessa sen jälkeen sillä voi vielä teettää pienen pentueen, mutta mielummin ei. Sun kenneli vaikutti kyl ihan kivalle, mut jos haluat Ion niin haluisin kuulla vähän enemmän kisasuunnitelmista. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Domi
Epätoivoinen katse

Ok. No siis aika aktiivisesti varmaan tultais kisaamaan, sillä en aijo tehdä massiivista kenneliä, ihan vain tyyliin neljä koiraa tulisi olemaan. Toiveissa olisi tietysti valion arvot ja ne olisivat motiivina kisaamiselle. Niitä yritettäisiin saada juuri agilityssä ja paimennuksessa. Jos löydän, niin ottaisin sitten varmaan näyttelykuvatkin, ja yrittäisin niillä saada hyviä tuloksia näyttelyssä. En tiedä tulisiko niitä pentueita, mutta jos et halua, niin kunnioitan sitä. Herra olisi siis kisauksessa ja toivottavasti joskus niitä valioita tulisi. Sitten voisi tietysti kokeilla jos Iosta löytyisi näyttelypuolelle menestystä, ja katsottaisiin jos tulisi hyviä tuloksia.

Vakuuttaisiko tämä? =D
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Eiköhän Io sulle lähde, mutta olisi mukava nähdä poikaa myös pk-lajeissa ja tokossa. Multa voit kyl saada Iolle mukaan myös vähän enemmän näyttelylliset kuvat jos haluat. Tosin mulle ei oo mitään väliä vaikkei Io näyttelyissä kävis ollenkaan.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Domi
Epätoivoinen katse

Joo no ois semmoset kiva kattoa vaikka noikin käy hyvin. Näytä vaan. :) Kyllä voidaan kisata niissäkin, eikös bortsuilla olekin palveluskoiraoikeus (tai mikä se on...)
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Noissa nykysissä kuvissa olevahan vaan on oikeesti värivirheellinen, et näyttelyistä pitäs ainakin periaatteessa tulla pelkkää HYLlyä. :mrgreen: Ja kyl bortsuilla on palvelukoira oikeudet. (:

Mut täs kaks vaihtoehtoa, joiden kuvilla pitäs ihan pärjätäkki:
1a 1b ja 2a 2b. Molemmista löytyy muutama kuva lisää.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Domi
Epätoivoinen katse

tosta tokasta olis kiva nähdä lisäkuvia, mut ainaskin nuo kaksi olisi kiva saada?

/ Iohan on tuolla sun sivulla tricolor..? Siis onko se oikeasti musta-valko?
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Siis Io on nyt tricolor, kun nuissa kuvissa oleva koira on trikki, mut mun puolesta siitä voi ihan hyvin tulla mustavalkonen uusien kuvien myötä. Mulla kun nuiden koirien värit muuttuu aina kuvien mukaan. Mut kaikki kuvat tosta toisesta koirasta: x x x x x x x
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Domi
Epätoivoinen katse

Voisin ottaa nuo kaksi mitä eka näytit ja sitten nuista tokavikan ja vikan. ;)
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Juu, ota vain. (: Copyiksi sama mitä tuolla lukee jo nuille nykyisille kuville.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Domi
Epätoivoinen katse

http://pooli.webs.com/thewarrior/io.html

Tuossa ovat herrasen sivut. Kisojen laitto on vielä hieman kesken joten jos et vielä poistais sivuja. :) Aletaan kisaamaan samantien!
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Kiitos sivuista, oikein hyvät ovat. Kannattee muuten katella vähän, olen muutamiin kisoihin Ion ilmoittanut joista ei ole vielä tuloksia tullut. Ainakin aika hyvin syksyn näyttelyihin olen sen ilmottanut. Mutta se on ilmottuna JUN-luokkaan ja nuil kuvil menis kyl parhaiten AVO:ssa, joten kannattaa korjauttaa jos jaksat. (: En poista sivuja.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Häidee
Kriisissä

Re: M: Slku, slkn

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Kuura kiinnostais kovasti ja jos lähtee tänne suuntaan niin pääsisi Hollywood Madnessiin. Siellä ei vielä ennestään ole yhtään koiraa, joten kisanäyttöä näkee harjikseltani Lyyliltä. Kisailisin aktiivisesti paimennuksessa, pk:ssa ja hieman näyttelyissä. Nuo kuvat voisin ottaa mukaan. Tulevaisuudessa (jos koiralla on jalostuslupa) käyttäisin jalostukseen yhden tai kahden pentueen verran.
61°07 45 N 21°30 20 E
Vastaa Viestiin