Sain uuden innostuksen virtuaalikoiriin kun olen alkanut täällä turreissa taas liikkumaan.. Niinpä päätin laittaa Rockhead'sin uudelleen pystyyn uusien koirien kera!
Ulkoasu on vanha tuttu aiemmilta ajoilta.
Tervetuloa!
http://www.rockheadtollers.webs.com
Rockhead Toller's palaa jälleen virtuaalimaailmaan!
-
Taina
- Alkupalat
- Viesti:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Rockhead Toller's palaa jälleen virtuaalimaailmaan!
Mahtavaa, että Rockhead Toller's on takaisin! :D
Eikös teillä aikaisemminkin ollut tuo ulkoasu? No, ihan sama. Pidän siitä kuitenkin suuresti. Nuo värit ovat aivan mahtava ja tuo otsikkokuva on ihana! Jotenkin vain tämä ulkoasu sopii Rockhead Toller'sille ja tuntuisi oudolta nähdä se jollain muulla ulkoasulla. Etusivulla & Kasvatus-sivulla on tekstiä sopivasti, mutta muut sivut tuntuvat tyhjiltä (koirat-sivu kaipaisi jotain täytettä, vaikka koirien kuvat tai jotain).
En mä nyt mitään muuta keksi. Ihanan siisti kokonaisuus. (:
Eikös teillä aikaisemminkin ollut tuo ulkoasu? No, ihan sama. Pidän siitä kuitenkin suuresti. Nuo värit ovat aivan mahtava ja tuo otsikkokuva on ihana! Jotenkin vain tämä ulkoasu sopii Rockhead Toller'sille ja tuntuisi oudolta nähdä se jollain muulla ulkoasulla. Etusivulla & Kasvatus-sivulla on tekstiä sopivasti, mutta muut sivut tuntuvat tyhjiltä (koirat-sivu kaipaisi jotain täytettä, vaikka koirien kuvat tai jotain).
En mä nyt mitään muuta keksi. Ihanan siisti kokonaisuus. (: