M: vanhoja jc-kasvatteja (kroatianpaimenkoira, varattu)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

M: vanhoja jc-kasvatteja (kroatianpaimenkoira, varattu)

Viesti Kirjoittaja matty »

Kron Bodri jc varattu NOELille on sitten taas jc'n ensimmäisestä kroaattipentueesta, jonka vanhemmat ovat kummatkin upeasti menestyneet näyttelykehissä! Bullet for Pain "Luoti" kuoli vanhuuteen vuoden 2008 lopussa, Pretty'n'Punk "Niitti" käsittääkseni yhä elossa. Sisaruksista sekä Bitang jc että Baba jc yhä elossa & aktiivisena.

i. Bh FIN SWE KRE N NL KANS MVA, KREW-07 NLW-07 SWEW-07 EUV-07 Bullet for Pain
e. Bh PVA, FIN N SWE NL KRE GBR LT UKR CA BEL KANS MVA, NW-07 KREW-07 EUV-07 NLW-07 GBRW-07 CAW-08 LTW-09 Pretty'n'Punk
- pennun värinä mahdollinen: musta
- näyttöpainote (piviko myös OK)
- syntymäpäivä 08.07.2008

Banya jc > Cian
Akác jc > Sikko

------------

Mitään ylisuuri kriteereitä ei ole, napakkaa & lyhyttä tarjousta alle niin koirat lähtee. Myyntiehtojakaan ei ole - kun koira sinun omistukseesi siirtyy, sinulle siirtyy myös kaikki päätösvalta (myynti, jalostus, käyttö, lopetus, sterilointi/kastraatio jne). Vaadin kuitenkin ehdottomasti elonmerkkejä sivuilla! jc eli nykyinen Les idiots on muuttanut kaverini domainille omani lopetettua, ja nykyinen osoite on http://62752.net/lesidiots :-)
olin kerran herranterttu
Sikko
Floodari

Re: M: vanhoja jc-kasvatteja (mudi, kroatianpaimenkoira)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Siis pitäsköhän minun oikeasti olla kiinnostunu tuosta mutiaisesta! Tuo suku on sinällään kiinnostava ja vanha, joten mikä nottei. Käsittääkseni suhteellisen harvinainen vieläpä, vaikka eipä tuo suku oo vielä päässyt kovin pitkälle kai haarautumaan. Mutta mutta! Yawniin olisi hää menossa ja sieltä voi myös kisanäyttöä katsoa. Oon tosi kausittainen kisaaja, eli mikään kokoaikainen putki mulla ei oo päällä. Tytön kans kisattais tokossa, agissa, pk-lajeissa ja paimennuksessa, joista kaikista pyritään saamaan se valionarvo. Siihen kyllä varmasti kuluu aikaa, mutta anyhows. :mrgreen: Täysin käyttöpainotteista siis, sillä nlyissä en kisaa ollenkaan. Nuo kuvat meinasin heittää hälle!
you know what i like about people?
their dogs
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Kyllä sun pitäis :-DD Mut jep, Brunon eikä Adan vanhemmilla ei ole muita jälkeläisiä eikä käsittääkseni Adan sisaruksillakaan. Akácin sisaruksistakaan kellään ei ole pentuja, Almalle tulen kyllä teettämään ainakin yhden. Hikin A-pentuehan on ensimmäinen suvullinen mudipentue v-maailmassa mun käsityksen mukaan, eli omasta mielestä ihan suhteellinen hieno suku :-D Toi kisailun määrä & tahti on vähä whatever mulle kun itsekin niin laiska oon, enkä niitä valionarvoja todellakaan vaadi, jos tulee ni hieno homma ! Tulee tyttönen saamaan kyllä ihanan kodin & nättikin tulee olemaan :-) Sivuja jos viittit pistää pikarilla/tässä topassa niin (y)

ps, Yawn on ihhaana.
olin kerran herranterttu
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cian »

Hei Matti!
Etsimme mieheni Matin (heh sama nimi teillä) itsellemme koiraa joka pitää coca colasta. Sinulla taisi olla pimeässä myynnissä joku tälläine kroaatti josta olisimme hyvinkin kiinnostuneita. Minulla itselläni on valitettavasti nivelreuma enkä pysty kunnolla kävelemään, mutta mieheni (heh, Matti) on innokas maratoonari. Lisäksi hän pitää esteiden hyppimisestä. Voimme ottaa tämän bayan jos se ei maksa kovin paljoa,
Jessica & Matti
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
matty
Ei enää ikinä uudestaan

joo.......................viekää pois vaa....................................... :lol: :lol: :lol:
olin kerran herranterttu
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Vauva-Naali
ps, sinäkin olet kovin ihana!
you know what i like about people?
their dogs
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Oi tuitui :-3 Sukutauluun et vissii mistää löytänyt ii & ie ? Sivuista en tiedä, mutta ii. Zin Zin Bruno Esterno & ie. Irha Kirke :-)
ps, niin sinäkin & kiitos kun otit tän !
olin kerran herranterttu
Vastaa Viestiin