Black Fiasco / Blogissa uusi kirjoitus

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Zellie
Keilapallo

Black Fiasco / Blogissa uusi kirjoitus

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Springerspanielit ovat täällä!
Black Fiascon omistaa Kallion pariskunta, jonka elämänkäänteitä voi seurata tarkemmin BF'n blogissa, jonne löytyy linkki sivuilta. Kommentointi on suotavaa, ja myös parannusehdotuksia saa laitella.

Blogiin ->
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Black Fiasco

Viesti Kirjoittaja Narya »

Linkki? :--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Zellie
Keilapallo

Any comments? : D
Noomi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Noomi »

Kiva ulkoasu, sujuvat tekstit, mutta mä ryhdyin ensimmäisen tekstin luettuani hapuilemaan linkkiä seuraavalle sivulle ja vasta vähän ajan päästä tajusin kelata leiskaa alaspäin. Jotenkin toi ulkoasu tekee sen, koska ei mulla ole yleensä noin yksisivuisilla kenneleillä. Noh, jokatapauksessa, vähän keskeneräistä vielä paikoittain ja Meerin ja Sakarin tarina, no... :roll: Mä vaan oon niin pelkistetty ihminen, että muhun nää Sakarin haaveilut ei iskenyt. Blogissa tarina toimii suhteellisen hyvin, kun kertojana on Meeri itse, kerronta on luontevampaa. Voihan tossa olla jotain muutakin, joka auttaa mua ymmärtämään paria. :mrgreen:
Eppuun tykästyin, mä voin kuvitella ton koiran leikkimässä ja hääräämässä. Odotan aika innolla noiden muidenkin koirien luonteita, tykkään sun kirjotustavasta aika lailla (;

_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
Zellie
Keilapallo

Re: Black Fiasco / Blogissa uusi kirjoitus

^ Kiitos kommentista, Noomi. Tosiaan noiden muiden koirien luonteet vielä kirjoittelen, pitää vain vielä noita persoonallisuuksia hieman funtsia, ettei kaikille tule ihan samanlaista luonnetta. : D Ja tosiaan, noh.. Osaan nuo tarinat iskevät ja toisiin eivät, eli sehän on mielipide asia. Tätä en siis ryhdy muuttamaan, koska pitää lähinnä innostukseni korkealla. Mutta tosiaankin, sivuosassa se. Ihanaa kun tykästyit Eppuun. Herra lukeutuu kyllä minunkin suosikkeihini. Ja tosiaan tuo on ehkä hieman erikoinen ulkoasu yksisivuisille, mutta kelpaa mielestäni mainiosti. : )

Edit // Muilta kommenttia? Ja niin, blogissa on nyt uusi kirjoitus, siitäkin saa kommentteja heitellä. Risuja ja ruusuja tännepäin, ei niitä huonojakaan kommentteja tarvitse jättää kirjoittamatta, sillä niistä juuri voin ottaa oppia.
Vastaa Viestiin