Virtuaaliset pohjanpysykorvat
-
- Alkupalat
Virtuaaliset pohjanpysykorvat
Elikkäs elikkäs. En ole muutamaan vuoteen virtuaalikoirien parissa pyörinyt, ennenkin olen ollut lähinnä sivustaseuraaja. Nyt olen kuitenkin päättänyt yrittää sulloutua takaisin, vaikka hieman monimutkaiselta tämä systeemi tuntuukin :D Näin aluksi aion hankkia vain muutaman koiran, pohjanpystykorvia, ehkä alan kasvattaakin niitä. Varsinainen kysymykseni on siis että onko virtuaalimaailmassa miten paljon pohjanpystykorvia? Entä niiden kasvattajia? Onko rotuyhdistystä? Tämän rotuisia hankin joka tapauksessa, mutta olisihan se mukava tietää liikkuuko täällä muita samasta rodusta kiinnostuneita.
Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me if it's just for today
Maybe tomorrow the good Lord will take you away
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Virtuaaliset pohjanpysykorvat
teretulemast! :D
Ja juu, kyllä täällä virtuaalimaailmassa pari hassua pohjista elelee :') Itse omistankin yhden ja kasvatan hyvin pienimuotoisesti Sananlaskussa. Punto on Sisupekan kasvatti, elikäs myös tämä kennel kasvattaa käsittääkseni pohjiksia... :>
Ja juu, kyllä täällä virtuaalimaailmassa pari hassua pohjista elelee :') Itse omistankin yhden ja kasvatan hyvin pienimuotoisesti Sananlaskussa. Punto on Sisupekan kasvatti, elikäs myös tämä kennel kasvattaa käsittääkseni pohjiksia... :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
- Analysaattori
- Viesti:
Mulla on Velmu. :P Myös Valioluokassa on pari pohjista, mutta July ei ole vähään aikaan pahemmin pyörinyt virtuaalijutuissa mukana enää.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Alkupalat
Aah, vihdoinkin vastauksia, kiitos!
Jo tuntuvat olevan kiven alla nämä pystykorvat. Tutkiskelen tässä noita linkitettyjä kenneleitä ja yritän itsellenikin saada jostain tällaisen koiran/koiria. Minulle saa sitten toki tarjota ihan minkä ikäisiä ja sukupuolisia pohjanpystykorvia vaan, kunhan ovat suvullisia ^^ Tai no, kyllä ne suvuttomatkin voisivat kelvata, niitä tosin voi itsekin keksiä, niin enemmän olen suvullisten perään.
Jo tuntuvat olevan kiven alla nämä pystykorvat. Tutkiskelen tässä noita linkitettyjä kenneleitä ja yritän itsellenikin saada jostain tällaisen koiran/koiria. Minulle saa sitten toki tarjota ihan minkä ikäisiä ja sukupuolisia pohjanpystykorvia vaan, kunhan ovat suvullisia ^^ Tai no, kyllä ne suvuttomatkin voisivat kelvata, niitä tosin voi itsekin keksiä, niin enemmän olen suvullisten perään.
Sing with me, sing for the year
-
- Sumopainija
Kuurakuussa asustelee myös pohjistyttö [url=http://kennel_kuurakuun.webs.com/ronja.html]Ronja[/url]. Tervetuloa takaisin! :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Vähän myöhässä, mutta CC!ssä on pohjisnarttu Biata, Sisupekan kennelistä C: Kyseinen rotu on tosiaan harmillisen harvinainen, toivottavasti kantaa saadaan kasvamaan.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Joo July (Elina) onkin jo lopettanut muistaakseni ajat sitten virtuaalimaailmassa pyörimisen. ot½
Minulla pitäisi olla jossain tallessa yksi pohjis jota rakkaudella suojelin, toivottavasti löytäisin sen vielä. :)
Minulla pitäisi olla jossain tallessa yksi pohjis jota rakkaudella suojelin, toivottavasti löytäisin sen vielä. :)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri