M: slku, bptn, bcu, vltu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Shanya
Vuohenruokaa

M: slku, bptn, bcu, vltu

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Päätin nyt, että mun on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja karsia tätä koiramäärää, joka on noussut huimasti nyt lähiaikoina. Haluan kisauttaa koiria tasapuolisesti ja painottaa kasvattamiini rotuihin, joten laitan nyt pari koiraa myyntiin. Näitä tulee tänne sitämukaa kun päätän että haluan karsia koiria ja saan kasvattajilta luvan siihen.

Myynnissä

suomenlapinkoirauros Brighton Rock By Joikhas "Kuura"
Kuuralla ei ole muita tuloksia kuin paimennuksen hyväksytty perusrata. Lisäksi näyttelyistä on saatu EH. Kuvia voi kysyä mukaan Juintulta, muuten niitä ei saa mukaan.

belgianpaimenkoira tervuerennarttu Liirun Laarun Vapaa ja Yksin "Tilda"
Tildalla ei ole vielä tuloksia. Kuvia ei sa mukaan.

bordercollieuros Waor Glitter In The Air "Fin"
Fin ei ole kisannut vielä yhtään. Kuvia ei saa mukaan.

Myydyt

belgianpaimenkoira malinoisuros Yawn Blackspotted Stickleback "Yasko" Rebecca uudet sivut
Yasko on kisannut käyttölinjainen malinoisuros. Meriitteinä nyt BH Jk1 SchH1 TK1 RH-F A. Lisäksi sillä on hyväksytty perusrata paimennuksessa, tokosta AVO1 ja näyttelyistä ERI noilla kuvilla. Kuvia ei kyllä mukaan.

belgianpaimenkoira tervuerenuros Jailbreak Best Gentleman For Ever Seen "Roni" matty uudet sivut
Roni on kilpaillut jo jonkunverran eri lajeissa. Meriitteinä sillä on BH Hk2 RH-E Tk1. Lisäksi Roni kilpailee paimennuksessa A2-luokassa. Kuvia ei saa mukaan, ellei ole lupia Oridixiin. Noilla kuvilla on tullut kerran ERI ja muulloin EH.

bordercollienarttu Waor Walk Away "Ferb" Anniina uudet sivut
Ferb tuli minulle kasvattipalautuksena ensimmäisestä bortsupentueestani, ja etsin sille nyt aktiivista käyttöpainotteista kotia. Ferbin kanssa on kisattu jonkunverran, meriittinä sillä on tällähetkellä TK1. Lisäksi Ferbillä on yksi VKUMA ja hyväksytty perusrata. Kuvat saa mukaan, kun merkkaa copyrighteiksi Saara S. ja linkki mailiin vsaaran@gmail.com. Kuvilla on saanut H:ta ja EH:ta näyttelyistä.
Kuva
Shanya
Vuohenruokaa

Re: M: slku, bptu (kisattu), bptn

Nostetaan. Uusi kisattu belgiuros myynnissä!
Kuva
Sikko
Floodari

Re: M: slku, bptu (kisattu), bptn

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Onkohan sulla yksäriboksi tukossa, vai ootko saanu sitä minun vastausta ollenkaan? (--: Näkyy nimittäin vielä lähtevissä se lähettämäni vastaus. Sitä vaan tosiaan, että Yaskon saa myydä eteenpäin, mutta haluan tietää mihin se menee ja kelle!
you know what i like about people?
their dogs
Shanya
Vuohenruokaa

Re: M: slku, bptu & kisatut bpmu, bptu

Kyllä on tullut, pääsin nyt vasta sitten tiistain koneelle, joten en aiemmin kattonut viestiä. :) Nyt Yasko kuitenkin myynnissä hyvään kisakotiin!
Kuva
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mullon joku hirvee malikuume nyt menossa ja yasko houkuttelis niin kovasti, etenkin kun se on mun rakkaan Kinin poika ja mulla olis ihanat käyttiskuvatkin... mietin vielä jonkun päivän tai jotain otanko vaiko enkö ja sit jos Sikko ja Shanya uskaltaa mulle luovuttaa n 3002019 koiran.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mää ainaskin luovuttasin sen sulle mielihyvin Rebe! Ja oonkin sun kannalla ehdottomasti. (---: Eiköhän Shanya oo samaa mieltä?
you know what i like about people?
their dogs
Shanya
Vuohenruokaa

Joo, Rebelle lähtee. (: Sivuja sitten parin viikon sisällä tänne topiciin vaikkapa.
Kuva
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

joo. kyl mä sen yaskon otan, mut lempinimi varmaan muuttuu. Teen täs varmaan tänään jossain välis.
Nii ja tulee Intiaanitarujeen painotettais suojeluun ja paimennukseen.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Mulla on ollut mietinnässä tervupoika (niitäkin on tullut kasvatettua joskus & namnam belgit on aina nam), & täähän osu ku nyrkki silmään ! Hienot kuvatkin löytyis ! Lähinnä käyttöön, tuomaan miesvaltaa idioottien 6-päiseen porukkaan. Päälajit ois ehdottomasti tottis & pk, myöhemmin varmasti myös agility & paimennus. Ex-näyttelyfriikkinä mun on pakko koluta myös voittajanäyttelyt läpi... Kisanäyttönä (kalenterissa vain sijoitukset) Hilda & oma kasvatti Alma :-)
olin kerran herranterttu
Shanya
Vuohenruokaa

Roni lähtee sun mukaan! (: Sivuja sitten kahden viikon kuluessa. Myynnissä kasvattipalautus bordercollienarttu!
Kuva
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: M: slku, bptu, bpmu, bptu, bcn

Viesti Kirjoittaja matty »

olin kerran herranterttu
Shanya
Vuohenruokaa

Re: M: slku, bptu, bcn

Kiitoksia sivuista, oikein hyvältä näyttää! (:
Kuva
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Tuo bordercollie narttu olisi aivan mahtava lisäys Pemberleyn bordercollie laumaan. Olen aloittelemassa tilalla bodercollie kasvatusta parin muun rodun rinnalla ja etenkin tälläiset suvulliset yksilöt ovat kultakimpaleita. Tavoitteenani nartulle olisi ainakin valioituminen paimennuksessa ja ehkäpä agility ja tokokin voisi olla tähtäimessä, mutta koska Pemberley on maatila ja koirat ovat päivittäin myös ihan oikeassa paimennustyössä, niin liikaa työtä en haluaisi nartulle teettää. Tällä hetkellä minulla on siis yksi narttu, Carrie joka läpäisi juuri perusradan, ja pari muuta paimenkoiraa siis mahtuu vielä kisamatkoille mukaan. (mikään himokisaaja en ole, joten parin irl vuoden aikana kisoja saattaa ilmestyä sivuille aina silloin tällöin) Työnteon ja kisaamisen lisäksi tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluisi pentue myöhemmällä iällä, mahdollisesti sitten kun narttu olisi ainakin paimennusvalio. Tälle nartulle löytyisi myös kivat kuvat täältä, joten näyttelyitäkin kierrettäisiin, mikäli menestystä tulisi.
Shanya
Vuohenruokaa

Kyllä Ferb lähtee sulle. (: Sivuja sitten parin viikon kuluessa.
Kuva
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: M: slku, bptu

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Nartun sivut :).
Vastaa Viestiin