Kasvattipalautuksena tullut akn Etälaulun Meren Kaltainen, tutummin Kia, etsii nyt innostunutta ja suhteellisen aktiivista kotia. Tyttöseltä löytyy agilitystä yksi vKUMA, hyväksytty paimennuksen perusrata ja näyttelyistä joitakin tuloksia, erittäin hyvää ja erinomaista. Toivon kisautusta ainakin palveluskoiralajeissa ja paimennuksessa. Kuvia voi kysellä mukaan Hobulta.
i. Downunder On Broandband
BH HK3 TK3 VPVA vFIN KVA VFBV
e. Bordersky Electricity
BH HK3 RH-F B RH-FL B RH-T A VPVA vFIN KVA VOVP-09
M: australiankelpienarttu
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
- Sikko
- Floodari
Re: M: australiankelpienarttu
Uskomatonta. o: Aloin just pistään topaa pystyyn, kun mulla ois hakusessa kelpinarttu. Yawniin sinne muiden haukkujen seuraksi. Mulla on kaikki koirat täysin käyttöpainotteisia, joten näyttelyissä ei tultaisi käymään ollenkaan (ja laittasin mielellään nartulle ihan käyttiksen kuvatkin). Kisanäyttöä voi Yawnin sivuilta katsoa. Oon tosi kausittainen kisaaja ja välissä tulee taukoja, jolloin saattaa koirat olla pari kk kisaamatta. Välillä ne taas saa hillitöntä aktiivikisautusta! Mutta tosiaan agilityssa, paimennuksessa tokossa ja jossain pk-lajissa valioituminen ois tavotteena. Sen lisäksi varmaan vepessä tulee sillon tällön kisattua ja ehkäpä pelastuskoirahommissakin.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Kia (lempinimen saa halutessaan muuttaa) lähtee sun matkaan oikein mieluusti! Käyttöpainotteisuus on okei. Sivuja sitten parin viikon sisään mielellään.
- Sikko
- Floodari
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Kiitos sivuista, ihana Metka! (: