Uniajan & Yksityiset

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Indi
Ei riitä.

Uniajan & Yksityiset

Viesti Kirjoittaja Indi »

7th Heaven vaihtoi nimeään, ja otti dandiedinmontinterrierejen ohelle toiseksi kasvatusroduksi mäyräkoirat. Pääasiassa lyhyen- ja pitkäkarvaisen muunnoksen. Haluamaamme ulkoasuun emme saaneet koodausta, joten nykyinen on ns. hätävara. Tervetuloa maastonakkien pariin, ja vierailethan sekalaisen sakin luona yksityisissäni!

Siirry Uniaikaan ja käyppä samalla visiitillä yksityisissäni!

Ja jos olisi halukkaita terrieri- ja mäyräkoirakasvattajia linkkilistalle, niin sellaisen voisin tehdä!
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Uniajan & Yksityiset

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Mä voisin kommentoida. Ulkoasu ei ole omaan makuuni mikään erikoisin, otsikko on yksinkertainen ja oisin siihen ehkä panostanut enemmän. Kivan yksinkertainen, mutta linkit menevät hassusti päällekkäin, käytössä uusin Mozilla Firefox. Linkit oisivat voineet myös olla hieman isommalla.
Tekstejä en sen kummemmin alkanut lukemaan, etusivulla on ihan riittävästi tekstiä. Kasvatussivullakin on nämä perusjutut tiivistettynä. Muuta - sivulla on myös juttua, olisin itse ehkä kuitenkin keskittänyt tuon kuvalupalistan.

Mutta siis, kuitenkin ihan toimiva ulkoasu ja kennel, paitsi nuo linkit menevät hassusti. Jos haluat, voit lisäillä Foxtrialin linkkilistalle.

edit / Näin näkyy Mozillalla.
Indi
Ei riitä.

Re: Uniajan & Yksityiset

Viesti Kirjoittaja Indi »

^ Kiitos kommentista! Ja tuo ulkoasu tosiaan on vain väliaikainen, ja itse käyttämälläni ie:llä tuo ainakin toimii... Mutta juu lisäilen Foxtrialin, jos sen linkkilistan teen :>
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Vastaa Viestiin