M: kaksi maltankoiraa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kitu
Vuohenruokaa

Re: M: 1 x shih tzu

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Laitoin arvosteltavaksi tuonne laatumaininta töpöön ja kaksi on sanonut, että EH-ERI jt. eiköhän tule ihan hyvin pärjäämään. Ekaan kisaan olen jo ilmoittautunut ja BH kokeeseenkin olen molemmat koirani ilmoittautunut.
Samjedas
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Samjedas »

Minua kiinnostaisi Merkurius! Tässä ovat sivuni:http://www.webbisivu.com/sabaji/Etusivu Aika keskenhän ne ovat, mutta kai ihan riittävät ovat. Kisanäyttöä ei paljon Citalla ole, koska täällä ei paljoa kisoja oikein ole. Kennel on ihan uusi, mutta olisi kiva, jos Merkuriuksen minulle tosiaan antaisit. Harrastaisin sen kanssa näyttelyitä ja agilityä, ehkäpä myös metsäjälkeä.
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Aika sama juttu kuin Kitun kanssa, kisanäyttö ei vakuuttanut, mutta annan Merkuriuksen sinulle, koska parempi sen on päästä jo jonnekkin eikä olla koko ajan etsimässä kotia. Toivottavasti saat kisailtua sen kanssa sitten. Sivuja pariin viikkon. :--)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Samjedas
Alkupalat

Jebi kirjoitti:Aika sama juttu kuin Kitun kanssa, kisanäyttö ei vakuuttanut, mutta annan Merkuriuksen sinulle, koska parempi sen on päästä jo jonnekkin eikä olla koko ajan etsimässä kotia. Toivottavasti saat kisailtua sen kanssa sitten. Sivuja pariin viikkon. :--)
Kiitos! Aloitan sivujen teon huomenna, koska nyt pitää mennä kauppaan :s
Samjedas
Alkupalat

http://www.webbisivu.com/sabaji/Koirat/ ... -Merkurius Tuossa sivut, kuva tulossa viikon-parin päästä. No nyt löytu kuvia! Haittaako vaikka kuva on Flirckistä, minulla on nimittäin kuvaluvat niihin kuviin?
Jebi
Viesti:

Samjedas kirjoitti:http://www.webbisivu.com/sabaji/Koirat/ ... -Merkurius Tuossa sivut, kuva tulossa viikon-parin päästä. No nyt löytu kuvia! Haittaako vaikka kuva on Flirckistä, minulla on nimittäin kuvaluvat niihin kuviin?
Ei haittaa mitään, miten se edes haittaisi kun sinulla on luvat noihin kuviin ? : D Kiitos sivuista.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Zellie
Keilapallo

Re: M: ei tällä hetkellä mitään

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Hei!
Mua alkoi kiinnostaa tuo shih tzu poika. Kisanäyttöä ei ole vielä, sillä koirieni monista kisoista ei ole vielä tuloksia tullut. Omsitan Zottligin yhdessä toisen yp'n kanssa, mutta olen näämmä joutunut itse tekemään kaiken. Kisauttaisin poikaa ahkerasti näyttelyissä ja muitakin lajeja harkitsen, esim. agility voisi olla mukava pienen koirakaverin kanssa. Kisaisin ahkerasti, niin usein kuin sopivia kisoja löytyy ja niihin mahtuu ponteva poika. : )
Kenneliin poika ei kuitenkaan tulisi, vaan yksityiseen virtuaalikotiini, jossa se saisi turvallisen loppuelämän kodin.

Ei teillä olisi enempää myynnissä, huomasin nimittäin että kaikki olikin jo myyty. : (
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Jebi
Viesti:

Zellie, ei ole tällä hetkellä myynnissä. Jos kuitenkin tulee jokin shih tzu myyntiin, voin ilmoitella sinulle. Mieluusti sitten myöhemminkin antaisin jos kisanäyttöä löytyisi.
Totin blogi
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Mukavaa. odotan ilmoitusta. nyt saan weimarinseisojan, joten sillä päästäänpi kisailemaan.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Jebi
Viesti:

Re: M: kaksi maltankoiraa

Nyt kotia etsii 2 maltankoiraa, luultavasti pian tulossa myyntiin myös kaksi shih tzua.
Totin blogi
Nikke
Kanada

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Hei!

Minua kiinnostaisi suunnattomasti tuo lumineiti maltankoira. Koira tulisi Hopslineen pääasiana näyttelykoiraksi, myös toko ja agility. Hopslinessa asustaa jo yksi maltankoira uros Dani joten sen seuraksi tulisi. Koira saisi pysyvän kodin ja ennen kaikkea rakastavan, jossa sen kanssa oltaisiin. Onko koiralla tehty poikueita? Saako koiraa käyttää jalostukseen?
Jebi
Viesti:

Nikke kirjoitti:Hei!

Minua kiinnostaisi suunnattomasti tuo lumineiti maltankoira. Koira tulisi Hopslineen pääasiana näyttelykoiraksi, myös toko ja agility. Hopslinessa asustaa jo yksi maltankoira uros Dani joten sen seuraksi tulisi. Koira saisi pysyvän kodin ja ennen kaikkea rakastavan, jossa sen kanssa oltaisiin. Onko koiralla tehty poikueita? Saako koiraa käyttää jalostukseen?
Kuulostaa hyvältä, kyllä Jina sulle lähtee. Ei ole käytetty jalostukseen ja saa teettää yhden pentueen. (:
Totin blogi
Nikke
Kanada

Nelly esittäytyy! Lisäilen kuvia ja muita tietoja vielä, mutta ketä on isä? vanhat sivut eivät toimi? :o
Jebi
Viesti:

Kiitos sivuista. Pieni huomautus vaan, kennelin nimi on Sivukaistan, voi toki olla et siihen on tullu kirjoitusvirhe :D Pentujen isän sivua ei enää löydy. Koira oli Elogori in Fwo "Elori". Silloin vuonna 2008 koira on todella menestynyt maltankoira, menestystä tuli lähes lajista kuin lajista ja koiran omisti Slee.
Totin blogi
Nikke
Kanada

Okei, lisäilen noita :D Mutta onkos neidillä muita tuloksia tullut, kuin näyttelystä?
Vastaa Viestiin