- R I V O R A Y (A-PENTUE)
punaiset irlanninsetterit
Rivorayn A-pentue on nyt viimeinkin tulossa, luvassa siis pieniä nelijalkaisia, punaisten irlanninsettereiden muodossa. Pentueen olisi tarkoitus syntyä mitä luultavimmin ensikuussa, elikkä elokuussa. Pentueelle otetaan enintään 4 varaajaa ja toivottavasti tarpeeksi kiinnostuneita löytyy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pentueen isänä toimii meidän upea uros, PLAIN DRIFTER OF RENEWALL
BH Tk1 vLT & vCA & vSWE & vBEL & vKRE & vLUX & vFIN & vAM & vDK & vRUS & vGBR & vGER & vNL & vKANS MVA vCAW-08 vBELW-08 vKREW-08 vV-08 vLUXW-09 vMV-09
Konna on tällä hetkellä ainoa punainen irlanninsetterimme ja näin ollen on hyvin tärkeä meille. Konna on päässyt loistamaan aivan upeasti näyttelykehissä ja on kerännyt pottiinsa tähän mennessä 18xSERT, se on 13 maan muotovalio sekä kansainvälinen muotovalio ja sillä on useampi voittajatitteli. Agilityssä Konna kisaa MAXI II-luokassa, tottelevaisuudessa AVO-luokassa ja mejässä VOI-luokassa. Konna on luonteeltaan erittäin valpas, tarmokas ja elämäniloinen ja se on oiva harrastuskaveri.
Emänä toimii evm. tuonti Norjasta, Shenfields Showmiz Regan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jos olet kiinnostunut pistä alle viestiä tulemaan, haluaisin kuulla minne pentu pääsisi, nähdä hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kuulla hieman tulevaisuuden suunnitelmista. En vaadi koirille mitään hyperkisautusta, säännöllinen kisautus olisi hyvä ja kunhan tuloksia ilmestyisi ajan myötä.
VARAUKSET [3/4]
Lania - uros - Rivoray Airleen Vivaldi
remi - uros Rivoray American Idiot
Tardis - skp?
Rivorayn A-pentue (punaisia irlanninsettereitä)
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Rivorayn A-pentue (punaisia irlanninsettereitä)
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Rivorayn A-pentue (punaisia irlanninsettereitä)
No jos mä nyt saisin.
Scarletsiin mä sen ottaisin, lähinnä näyttely (ja KAER) painoitteiseen kisautukseen. Mä voisin tähän vetästä kunnon romaanin blaablaablaata mutta mä kun luulet että sä mun taustoja tiedät jo jonkin verran ni jätän tekemättä. :D Suht. monta irkkua mulla just nyt on mutta miltei kaikki tuontikoiria/omia kasvatteja niin niiden kisaamisessa mulla on varaa joustaa niin paljon kun ikinä tarvis. Sukupuolesta ei vielä tietoa, nimen ja kuvien mukaan sitten sen päätän. Varastoissa mulla on kivat uroksen jos nartunkin kuvat..
Onko sulla mitään käryä nimiteemasta vielä (muutaku et on A pentue)..? Ku mulla olis aina näitä omia ideoita jos se on vapaasti keksittävissä..
Scarletsiin mä sen ottaisin, lähinnä näyttely (ja KAER) painoitteiseen kisautukseen. Mä voisin tähän vetästä kunnon romaanin blaablaablaata mutta mä kun luulet että sä mun taustoja tiedät jo jonkin verran ni jätän tekemättä. :D Suht. monta irkkua mulla just nyt on mutta miltei kaikki tuontikoiria/omia kasvatteja niin niiden kisaamisessa mulla on varaa joustaa niin paljon kun ikinä tarvis. Sukupuolesta ei vielä tietoa, nimen ja kuvien mukaan sitten sen päätän. Varastoissa mulla on kivat uroksen jos nartunkin kuvat..
Onko sulla mitään käryä nimiteemasta vielä (muutaku et on A pentue)..? Ku mulla olis aina näitä omia ideoita jos se on vapaasti keksittävissä..
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Joo sulle pistetää nyt sit varmistettu varaus :). Ja totanoin nimijuttuja en oo vie yhtää kerenny miettii, kyllä mä uskon et jonkunlainen teema saattaa tulla, mut sitku oon jotai keksiny ja jos ei löydy mieleistä ni saat soveltaa sit ite muokkauksia jos tarve :D.
- your my lucky ace
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mä mietin et taidan nyt ottaa uroksen. Kuvat on vähän hakusessa vielä mutta tän kuvia oon vähän miettinyt. On tosin mahdollista että tuun sukupuolta ja kuvia vielä moneen kertaan vaihtamaan..
Jos nimiin ei tuu mitään erikoisempaa teemaa ni mä oon pitkään miettinyt nimeksi semmosta kun American Idiot ja tämähän olis kätevästi A-pentue.
Mut mä lopetan nyt tän ahdistelun ja odotan nätisti että mitä sä päätät.
Jos nimiin ei tuu mitään erikoisempaa teemaa ni mä oon pitkään miettinyt nimeksi semmosta kun American Idiot ja tämähän olis kätevästi A-pentue.
vuoden kadehdituin 2012
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Anteeksi viivästynyt vastaukseni, mutta juu niin, saat tuon nimen jos haluat, se kuulostaa hyvältä :). Pentue ilmeisesti syntyy sitten kahdella pennulla, ellei ole enää ketään kiinnostunutta?
- your my lucky ace
-
kirby
- Höpsö veitikka
Aloitin sivujen väkräämisen, mites noi nimet, missä muodossa? Eli tuleeks tosta Rivoray American Idiot vai mikä systeemi sulla on kasvatusliitteen kans? :-)
vuoden kadehdituin 2012
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Juu nimisysteemi menee että Rivoray tulee nimen eteen (:
- your my lucky ace
-
Tardis
- Le-ppä-ker-ttu
Mulle pentu Tilhimäkeen? Näyttelyt ja kanakoirakokeet olisivat päälajit, mutta jossain vaiheessa käydään muissakin kisoissa. Kisanäyttöä voi katsela täältä. Entä noi nimet, käykö mikä tahansa a:lla alkava?
""The one thing about Billie is he will snap
and rip your head off if you point anything
out at all other than how beautiful he is
and how nice he looks today."
-
kirby
- Höpsö veitikka
Rivoray American Idiot "Rémi" esittäytyy. :-)
vuoden kadehdituin 2012
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Kyllä sinulle Tardis pentu myös lähtee (: Ja juu nimiin käy mikä tahansa a'lla alkava, kunhan se olisi mieluusti englantia ja kaksiosainen.
^ Ja kiitoksia remi sivuista, onpas komia poika (:
Miltäs kuulostaisi jos pennut syntyisivät 27.08.? Tässä myös oman pentuni sivut.
^ Ja kiitoksia remi sivuista, onpas komia poika (:
Miltäs kuulostaisi jos pennut syntyisivät 27.08.? Tässä myös oman pentuni sivut.
- your my lucky ace
-
kirby
- Höpsö veitikka
Käypi mulle!
Enpä tainnut huomata ilmoittaa mutta Airleen kuvissa esiintyvä koira on uros. ;s
Enpä tainnut huomata ilmoittaa mutta Airleen kuvissa esiintyvä koira on uros. ;s
vuoden kadehdituin 2012
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Aaa no kiitoksia ilmoituksesta, olenpa taas ollut tarkkana :D. Mutta juu vaihdanpa sukupuolen sitten.
- your my lucky ace
-
Tardis
- Le-ppä-ker-ttu
Käy mulle kanssa, ja nimeksi voisi tulla Rivoray Ancient Urchin, sukupuoleksi narttu.
""The one thing about Billie is he will snap