Cararra
-
noel
- Lassien tassuhiki
Re: Cararra
Eihän noihin linkkeihin pääse ollenkaan käsiksi? O: Kun siirsin kursorin yhden päälinkin päälle ja siitä yritin siirtää alalinkkeihin, niin koko alalinkkipalkki katoaa heti.
EDIT: Joo siis mullakin on uusin tulikettu, mutta silti... Outoa.
EDIT: Joo siis mullakin on uusin tulikettu, mutta silti... Outoa.
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
^Mulla taasen toimii linkkitsydeemi, käytössä tulikettu.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Sori, mutta noin kirkas keltainen aiheuttaa mulle migreenin. x_____x
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Mulla käy kans näin ja käytössä IE. Linkkilaatikot katoaa niin kovalla vauhdilla, ettei kursoria ehdi siirtää pudotusvalikoihin. Voisi auttaa laittamalla aikaa lisää tai siirtämällä laatikot alkamaan ihan linkkien alareunasta.noel kirjoitti:Eihän noihin linkkeihin pääse ollenkaan käsiksi? O: Kun siirsin kursorin yhden päälinkin päälle ja siitä yritin siirtää alalinkkeihin, niin koko alalinkkipalkki katoaa heti.
-
schaf
- Vuohenruokaa
Hey, ensin mulla ei toiminu noi kans mut nyt kun vierailin toisen kerran toimi (88 Mukavat sivut, tekstiä näyttää olevan sopivasti, itse olisin ehkä toivonut että ulkoasu jatkuu sivulle päin (u know) ja toi keltanen on ehkä liian kirkas, mutta persoonallinen (:
ps. mulle tuli shokkina että se on Cararra eikä Carrara, niinku oon aina luullut! O.O
ps. mulle tuli shokkina että se on Cararra eikä Carrara, niinku oon aina luullut! O.O
- oh deer.
-
Noomi
- Le-ppä-ker-ttu
Oon joo samaa mieltä kun schaf, tekstiä on sopivasti ja sivut on muuten kivat, mutta mulla alkaa kurkkua puristamaan ja silmiin särkemään aika nopeesti. :l Siinä mielessä ei kauheen käyttäjäystävälliset sivut. Mut muuten kaikki toimii ja on kohdallaan. (;
_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
-
Zellie
- Keilapallo
Mulla ei nuo linkit toimi vieläkään, mutta keksin sitten itse keinon jolla noihin pääsin käsiksi. Painan tuon hiire pohjaan ja liu'utan sinne alemmas, jolloin pääsen näppäilemään linkkejä.
Ulkoasu on jotenkin tosi persoonallinen, mutta ehkä tuota kirkasta keltaista voisi olla hieman vähemmän ja vaikka jotain neutraalia väriä sen lisänä. Otsikkokuva on kiva, vaikkakin tuo talvisuus ehkä hieman hämää, onhan nyt kuitenkin elokuu. : D Mutta kaikin puolin tosi kivan tuntuinen, tekstiä oli sopivasti.
Mäkin olen aina kuvitellut sen olevan Carrara - Cararra ei jotenkin iskeydy mun päähän. 8 ]
Ulkoasu on jotenkin tosi persoonallinen, mutta ehkä tuota kirkasta keltaista voisi olla hieman vähemmän ja vaikka jotain neutraalia väriä sen lisänä. Otsikkokuva on kiva, vaikkakin tuo talvisuus ehkä hieman hämää, onhan nyt kuitenkin elokuu. : D Mutta kaikin puolin tosi kivan tuntuinen, tekstiä oli sopivasti.
Mäkin olen aina kuvitellut sen olevan Carrara - Cararra ei jotenkin iskeydy mun päähän. 8 ]
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Achtbachnen
- Nostaa rautaa
Carrara = Cararra o.o suuri järkytys
Mutta rohkeat värit ulkoasussa vaikka on juuri sillä rajalla että päätä alkaa särkeä. Linkit toimivat hyvin vaikka karkaavatkin joskus. Kokonaisuus on esimerkillinen vaikka suosittelisinkin vähän rauhoittamaan noita värejä, kukaan ei kohta uskalla tulla enää katsomaan kun räiskähtää silmille niin pahasti ;)
Mutta rohkeat värit ulkoasussa vaikka on juuri sillä rajalla että päätä alkaa särkeä. Linkit toimivat hyvin vaikka karkaavatkin joskus. Kokonaisuus on esimerkillinen vaikka suosittelisinkin vähän rauhoittamaan noita värejä, kukaan ei kohta uskalla tulla enää katsomaan kun räiskähtää silmille niin pahasti ;)
Elämä on kuolemaan johtava monimutkainen sarja toisistaan riippumattomia pettymyksiä, jotka aivomme yrittävät parhaansa mukaan esittää mukavana kokonaisuutena.
-Tuomas Embuske
-Tuomas Embuske
-
Noomi
- Le-ppä-ker-ttu
Näköjään jo useammalle ja mäkin elin siinä käsityksessä, että se on Carrara.Jehna kirjoitti:Carrara = Cararra o.o suuri järkytys
_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kiitos palautteesta! Linkkien kanssa on ollut ongelmia ja tuo kirkkaan keltainen on kyllä hieman hankala väri. Itsekkin mietiskelin, että otanko käyttöön vai en, mutta oli niin hirveä hinku saada leiska joten käyttöön tuli. Nyt en enää noita linkkejä rupea korjailemaan, kun Cararran leiska tulee vaihtumaan piakoin.
-
Reetta
- Kanada
Kun noi linkit koodasin, niin toimi IE:llä. http://havanese.biz/ulkoasut/peppi_koodi/
// Jaajaa, omalla koneella toimii niin mozillalla kuin IE:lläkin. En osaa sanoa, että mikä tuossa on vikana, kun omalla koneella toimii.
// Jaajaa, omalla koneella toimii niin mozillalla kuin IE:lläkin. En osaa sanoa, että mikä tuossa on vikana, kun omalla koneella toimii.
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Ei ainakaan mun IE:llä toimi tuolla sen paremmin kun itse Cararran sivuillakaan.Reetta kirjoitti:Kun noi linkit koodasin, niin toimi IE:llä. http://havanese.biz/ulkoasut/peppi_koodi/
-
schaf
- Vuohenruokaa
Mulla menee niin, että jos nyt tässä meen tonne sivuille ja yritän noihin linkkeihin kiinni - ei pysty. Mut kun meen sivulta pois ja meen takasin, saa niihin linkkeihin otteen ;)
- oh deer.
- Noemie
- Syvällistä
En tiiä ootko jo korjannu ton asian että se toimii koko ajan, mutta mulla linkit toimi ainakin heti kun menin sivuille (käytössä Mozilla).
Mut jotain kommenttia sitten kanssa... tykkään kyllä ulkoasusta ja mun silmille ei jotenkin toi keltanen hypi, kivan pirteä ulkoasu. Tekstejä sopivasti, ja koirien sivutkin selkeitä. Tykkäsin tosi paljon siitä että sulla on rodustakin jotain tietoa. Kivat sivut (:
Mut jotain kommenttia sitten kanssa... tykkään kyllä ulkoasusta ja mun silmille ei jotenkin toi keltanen hypi, kivan pirteä ulkoasu. Tekstejä sopivasti, ja koirien sivutkin selkeitä. Tykkäsin tosi paljon siitä että sulla on rodustakin jotain tietoa. Kivat sivut (:
I summer! classic, but so true.