team Maikerin on nyt rempattu kokonaan, ja tuloksena uusi ulkoasu + sisältö, sekä "team" etuliite! Toivoisin kaikenlaista palautetta sekä parannusehdotuksia. :)
Tervetuloa tutustumaan!
Päivittäkää etusivu!
team Maikerin palasi kesätauoltaan!
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
team Maikerin palasi kesätauoltaan!
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
nalle
- Viesti:
Re: team Maikerin palasi kesätauoltaan!
Olis kiva kuulla jotain kommenttiakin.. (:
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Ensivaikutelma on oikein hyvä, ulkoasussa on kesäiset värit ja mukavan pirteä asettelu. Otsikon asettelu pistää heti silmään, sillä se erottuu joukosta - mutta sopii mielestäni ulkoasuun täydellisesti. Koristekuvat sopivat erinomaisesti sivulle ja luovat tunnelmaa. Minulle tulee jotenkin ulkoasusta mielene hollanti (lol
), koska tuntuu että tuossa ensimmäisessä koristekuvassa olisi taustalla vuoristo. Niip, miksi juuri Hollanti 8D? Teksti ei ainakaan minua houkuta lukemaan suuren välin takia.
Esittely-linkin takaa löytyy mukavasti kuvia ja tietoa kennelistä ja sen vaiheista. Viivat sopivat täydellisesti kokonaisuuteen! Lauma-sivulla on vähän tylsät linkit viemään koirien sivuille, ja kaikki on samassa pötkössä. Olisi kivemman näköinen jos tekstit olisivat kahdessa tasossa ja koirien sivuille vievä linkki olisi kuva. (: Koirien sivut ovat selkeät, mutta toivoisin taulukoille taustaväriä (?)
Kokonaisuudessan team Maikerin on upea kennel : D Anteeksi pikakommentti.
Esittely-linkin takaa löytyy mukavasti kuvia ja tietoa kennelistä ja sen vaiheista. Viivat sopivat täydellisesti kokonaisuuteen! Lauma-sivulla on vähän tylsät linkit viemään koirien sivuille, ja kaikki on samassa pötkössä. Olisi kivemman näköinen jos tekstit olisivat kahdessa tasossa ja koirien sivuille vievä linkki olisi kuva. (: Koirien sivut ovat selkeät, mutta toivoisin taulukoille taustaväriä (?)
Kokonaisuudessan team Maikerin on upea kennel : D Anteeksi pikakommentti.
-
nalle
- Viesti:
Kiitos paljon kommentistasi! Oon jo kauan miettiny just tota linkkihommaa, ja varmaankin mä jossain vaiheessa ne niihin kuviin vaihdan. (: