Kysymyksiä 2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Kysymyksiä 2

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Akire kirjoitti:VPEY:ltähän on poistunut tuo tulospalvelu, enkä ole aikoihin päivitellyt koirieni pelastustuloksia. Yhdellä koirallani löytyy tulospalvelun mukaan RH-E ja RH-F A, mutta kilpailujen sivut, joissa koira on tittelit saanut, on poistettu. Kuinkas nyt toimin, aloitanko alusta koirani kanssa?
Ei tarvitse! Jos tulokset löytyvät tulospalvelusta, niin laita ne kalenteriin vain puuttuvin tiedoin (eli ei väliä vaikkei tuomaria tai kutsusivua olisikaan, laita tuomariksi vaikka vain "arvontakone" -sehän se kuitenkin on) ja valioanomuksessa tarkastan ne sitten tulospalvelusta. :) Jätin sen sivuille tällaisia tilanteita varten.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Selvä, kiitos paljon! :-)
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Tais olla vELK muttei toimi...? Onko kellään tiedossa vELKin vieraskirjaa?
It lurks behind you.
Mew
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Mew »

^ Tässä olisi vieraskirjanen.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Nettei kirjoitti:
Aamu kirjoitti:Apuapapua taas! Mä ilmotin mun koiran rokotettavaksi ja tarkastettavaksi, olikohan se vELK tai joku tämmöne (virtuaalinen koiraklinikka tai -eläinklinikka), mutta en löydä sivua enää. Hjälp?
VELK vaihtoi nimeään VKKL:ksi. Uudet sivut löytyvät täältä.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Joskus tulevaisuudessa kiinnostaisi husky ja tutkiskelin noita valjakkoajo sääntöjä enkä ole täysin varma käsitinkö oikein. Yhdellä koiralla voi siis osallistua ainoastaan käyttöluokkaan, jossa se ilmoitetaan joko yleisiin tai johtajakoiriin. Kisakokeissa on oltava kaksi koiraa ja lähdöissä kolme, valioitumiseen taas tarvitaan tuloksia noista kaikista kolmesta. Lisäksi kisakokeissa koirien täytyy olla saman rotuisia ellei kyse ole malamuutista ja grönlanninkoirasta. Menikö oikein? Eli mun ei kannata hankkia ainoastaan yhtä koiraa, koska siitä ei koskaan yksinään voi tulla valiota vaan mä tarvisin ainakin toisen samanrotuisen sekä lisäksi kolmannen koiran?

//Kiitos Pilvi. (: Eiköhän Furenzaankin sitten joskus ainakin yksi husky tai sammari tule.
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

^Yksinään se ei tosiaan pysty valioitumaan, vaan tarvii muita siihen avuksi. Mutta osa ratkaisee sen sillä tavalla, että lainaa toisilta koiria. Osalla jää juuri joku yksi tai kaksi koiraa lähdöissä "yli" ja lainaavat sitten näitä muille.
Kuva
Shannon.
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Mihin lajeihin sekarotuinen voi osallistua? Voiko esim. vesipelastukseen (sivuilla ei ollut mitään mainintaa)?
Ja mihin luokkaan ilmoitan koirani BH-kokeeseen?
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset

Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja toksi »

^ BH-kokeen luokka kulkee nimellä PAKK.
Dressage is a question of feeling
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Shannon. kirjoitti:Mihin lajeihin sekarotuinen voi osallistua? Voiko esim. vesipelastukseen (sivuilla ei ollut mitään mainintaa)?
Ja mihin luokkaan ilmoitan koirani BH-kokeeseen?
kaikkiin paitsi näyttelyihin ja pk-lajeihin, mutta tosiaan BH-kokeen voi suorittaa ja tällöinhän rotukoodi on x + n/u
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
taffel
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja taffel »

Miks koirapuolella on ihan hullun raivokasta tää kisaaminen? :D Mää oon ihan orpona jäljessä kaikessa kun luokat täyttyy minuutissa..

Ja sit tää "oikee" kysymys, missä PK:ssa suoritetaan BH? En oo ihan ymmärtäny tän juonta kun missään ei näy erikseen BH-luokkia.
// oho yllä olikin tosta BH:sta
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^hyvä kysymys, tosin ei kaikissa täyty, mutta esim vTLn kalenteria pitäis varmaan tuijottaa kaksneljäseiska et ehtis siinäkin kisaamaan... mä oo monesti miettiny et mitä tälle hommalle vois tehä että ne hieman "hitaammatkin" saisi koirilleen tuloksia eikä vihaisia kasvattajia niskaansa...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

No mitäköhän sille voisi tehdä? Rajattomat luokat! Tokossa ei voi yhteen luokkaan rajatonta osallistumismäärää laittaa, mutta kukaan ei estä järjestämästä kymmeniä ALO/AVO/VOI/EVL -luokkia samassa kilpailuissa. Siinä on vaan se, että moni järjestäjä on niin laiska tuomaroimaan suurempia kuin ne yhdet 30:n koiran luokat. :roll:
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Oonko jotenkin onnen suojaama lapsi, mut miks minä aina mahdun kisoihin, vaikken kokoajan kyttäilekkään kisakalentereita? Kyllä minä ainakin mahdun niihin luokkiin. :P Tai sitten oon vaan tietämättäni ajallisesti jotenkin.. ovela.

+ järjestäkää myös itse niitä kisoja! Sillon ainakin varmat paikat omille koirille. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

taffel kirjoitti:Mää oon ihan orpona jäljessä kaikessa kun luokat täyttyy minuutissa..
Jos koiratanssi kiinnostaa, niin mulla on käynnissä vielä hetken koiratanssin kisaputki, jonka C-luokan täyttymistä saa aina venata viikon ja silloinkaan ei aina täyty.
http://voyagerna.webs.com/paljettiunelmia/006.htm
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Lukittu