chez les idiots

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Sikko
Floodari

Re: chez les idiots

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Tuo ei oo ehkä visuaalisesti hienoin tekeleesi, mutta ihan pirun kiva silti! Värit on tosi tunkkaiset, eikä otsikkokuva ole mitenkään mind-blowing. Ihan mahtavaa, että nuo on ranskaksi! :mrgreen: Koskaan en oo ranskaa lukenut, mutta hyvin tuolla pärjäs! Just juljamaisen nerokasta ja mielikuvituksellista! Ja tykkäsin hei hurjasti koirien sivujen asettelusta, kovin kiva on se.
you know what i like about people?
their dogs
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja toksi »

Emmätie onko sanottu, mut voithan sie tehä kokonaan suomekssii toisen version ja vängätä kisakalenterit php:llä? Eikös sillä pysty tekemään niin? Mä ainakin muistelisin. Se voi olla tekovaiheessa urakka mut maksas kyl ittesä takasin.

Äläkä kysy miten toteutetaan, mä oon käyttäny peehoopeeta viimeksi vähintään puoltoista vuotta sitten. :3

// Ouch. No, vuoden päästä uudestaan. :P
Dressage is a question of feeling
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Sikko, dyyd mun mielestä just yks hienoimmista (= selvimmistä & käytännöllisimmistä :-D) ulkista mitä oon ikuna tehny :-D Toi otsikkokuva on kyllä aika lame, ideat loppu kesken... Mut merci beaucoup !

toksi, joo, osaisin kyllä toteuttaa & muutenkin sivut olisi tehty PHPllä kokonaan, mutta toi mun uusi webhotelli ei tue PHPtä...kerpele voisin opetella kattoo mitä webhotelliin sisältyy ennen ku tilaan semmosen :-D
olin kerran herranterttu
matty
Ei enää ikinä uudestaan

nostellaas hieman, jos sais tosta blogistakin kommentia :-)
olin kerran herranterttu
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Joliette Coyotes.. wat? Mikä sun edellinen nimimerkki oli täällä? D:

//WE! Ja sit jolie :D Jännää..
matty
Ei enää ikinä uudestaan

jooo, entinen jc ois tässä :-D
olin kerran herranterttu
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Aivan ihana kennel! Mukavan persoonallinen ja ihanat kasvatusrodut. Tekstejä itseasiassa ymmärrän, sillä minäkin opiskelen ranskaa : D (nyt kahdeksatta vuotta, meil on puoliks ranskankielinen "kotiryhmä"...) Mut siis hyvin kirjoitetut tekstit ja sopivan pitkät. Siisti yleisilme. Koirien sivuissa hieman paranneltavaa, omasta mielestäni ne jäivät jotenkin "puutteellisiksi". Kennelin nimestä en ennen tykännyt, mutta nyt alan oppia jo pitämään siitä :) Mua vaan jotenkin häiritsee ku se on kirjotettu pienellä. Erittäin hyvä kokonaisuus ja tosi kiva kennel, alan vierailla vähän useamminkin :D

// Ainiin ulkoasu on kans ihan kiva, pidän erityisesti noista silhueteista.

// ot. kuka teillä on ollut ranskan opena?
the weather changes
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Mäkin tulen nytten matti myöhäisenä kommentoimaan. :p

Tässä on sitä ihanaa kuplivaa persoonallisuutta, mistä pidän! Ranskankielinen kennel on kiva idea, sivujen lukijoilla kuitenkin saattaa olla vähän vaikeuksia lukea noita sivuja (ellei ole sitten opiskellut erikseen ranskaa), mutta eihän niillä nyt niin hirveästi tekstiä olekaan ja koirien sivuille löytää, kun käy nuo kennelin kaikki linkit läpi. Oon rakastunut mudeihin ja kroatianpaimenkoiriin niin paljon, että olis kiva saada joskus pupsi teiltäkin päin. (;

Plussaa siitä, että kenneliltä löytyy myös blogi, kun noista sivuista nyt ei hirveästi saa irti ranskankielentaidottomana. Ulkoasusta on sen verran sanottava, että värit ovat hyvin maanläheiset ja rauhalliset ja sopivat aikas hyvin tälle kennelille. Linkit olis ehkä kivemman näköset, jos ne ei olis kaikki tuolla vasemmalla "sumpussa", vaan tuon koko palkin matkalta, sopivilla väleillä tietty.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Vera, kiitos, meikä on opiskellut ranskaa vaan kuutisen vuotta :-D ! Ala-asteella oli Minna Saari, yläasteella ainakin Arja Koski & puolet yläasteesta joku toinen, jonka nimeä en muista (kutsuttiin luuskaksi trolololo~), mutta yläasteen jälkeen en oo ranskaa jatkanut. Tarkoitus olisi ottaa jokunen ranskan kurssi nyt amitsussakin :-) Koirien sivut joo on vähän tyhjähköt, luonteet ei oo ihan mun juttu.........

Karla, kiitoskiitos ! Nythän meille on tulossa mudipentuja :-) Mutta tätä on puitu aiemminkin, että epäkäyttäjäystävällistä, mutta pienellä maalaisjärjellä kyllä sivuilla pärjää :-)
olin kerran herranterttu
Vastaa Viestiin