Uusia aktiviteetteja kennelmaailmaan koirien omistajille?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Nath
Höpsö veitikka

Re: Uusia aktiviteetteja kennelmaailmaan koirien omistajille?

Viesti Kirjoittaja Nath »

Tuon joukkolenkkitarinakisa jne. sivun voi vaiks pistää enma-daio.netiin, kun siellä on vielä tilaa. Sinne saa tosiaan myös noita PHP-sovelluksia väännettyä, jos joku osais tehdä sellaisen jutun, että tarvis vaan pykätä joku sivujen osoite johonki taulukkosysteemiin ja se ilmaantuis suoraan sivuille. mulla ei vielä(kään) taidot riitä tuollaisiin ;_;
Mew
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Mew »

Mä olisin itte kans tälleen innostunut tästä realistisemmasta ja ylipäätänsä siitä, että meille virt. kennelien pitäjille olis jotain muutakin tekeistä kuin vain ilmoitella koiria kisoihin! :D Vaikka mä nyt en mitenkään oo tajunnu taaskaan paljoa (okei oon mä jonkun verran), ni mä voisin taffelin tavoin autella näissä asioissa, jotka eivät liity 100 % koiriin. YLAa kannatan itsekkin, olis tosi mahtia saada arvostelu luomastaan koirasta, joka tietenkin arvioitais näitten kaikkien edellä mainittujen jutskien, kuten sen luonteen realistisyyden ja laadun, sekä niiden kuvien mukaisesti :3 Saanen tälleen ohimennen kysyä, mistä toi YLA on lyhennetty? Koetin itse saada jotenkin säälittävästi ratkoa, muttei onnannutt. Hah ja Milly, mä tuun kans sun kans leireille ja joukkolenkeille!

// Ookkei, kiitokset Ninalle tiedosta (:
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

mew, YleinenLAatuarvostelu
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

En ole lukenut edellisiä viestejä niin ajattelin tähän väliin silti laittaa sen, että mitenkä olisi luonnetestit taikka juuri jalostustarkastukset? Olisikohan niitä vaikea pitää. :D Se jaottelisi jyvät akanoista jalostuskäytössä mahdollisesti jos ajatellaan IRL-elukoita. Eihän se ole virtuaalimaailmassa yhtään niin tiukkaa, mutta ainakin itse jos arvontakoneella saan koiralleni D/D-lonkat niin varmasti mietin käyttäisinkö jalostukseen vaikka kyse on virtuaalikoirasta.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Sakemanneilla on ollut jalostustarkastusliitto, ja mun mielestä toi systeemi oli aika hyvä. Itse kyllä tekisin muutoksia käyttölinjaisia koiria varten näin virtuaalimaailmaa (ja mun kasvatusta, hehheh) ajatellen, mutta tuollainen systeemi voisi toimia ihan yleisellä tasolla kaikkien rotujen kanssa.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

En tiedä onko tämä nyt ihan älytön idea, mutta kun luin dogsitter juttua eräästä lehdestä, tuli mieleeni että virtuaalimaailmassakin voisi olla dogsittereitä. Osa voisi olla pelkästään dogsittereitä, ja osa (esim. kennelin omistajat) vain vaikka kerran kuussa. Hoitajia ottavat kennelit tai mikseivät muutkin kennelit voisivat aina kysyä näiltä dogsittereiltä apua tarvittaessa. Jos hoitajakennelillä ei ole vakituisia hoitajia, voi dogsitteri käydä siellä hoitamassa tai katsomassa jonkun kennelin kilpailukalenterit ja ilmoittaa sitten tulokset. Haluttaessa varmaan kisoihinkin ilmoittautuminenkin onnistuisi.

Onko mitään järkeä? :roll:
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

^ Valotatko vielä vähän? :D Eli mikä noiden tehtävä käytännössä olis? Kuulostaa kyllä ihan kivalta idealta! ;)
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mä kannatan tota YLA kanssa ja musta noi lenkkijutskat ki olis tosi kivoja.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Dogsitteristä...

Eli jos kennelilä joka ottaa hoitajia ei ole sillä hetkellä hoitajia, vai kennelin pitäjä kysyä jotain dogsitteriä hoitamaan jonkun koiran (kirjoittamaan hoitotarinan), tai jos paljon kisaavan kennelin omistajalla on paljon muitakin kiireitä, hän voi kysyä DS:sää katsomaan esim kisakalenterin ja sitten ilmoittamaan tulleet tulokset tai sitten vaikka katsomaan onko tietyissä lajeissa uusia kilpailuja tai sitten vaikka ilmoittamaan koiria kilpailuihin. Jokainen DS saisi päättää tekeekö DS-hommia esim. kerran kuussa tai kerran viikossa tai miten vain. Sitten varmaan pitäisi tehdä jikin kalenteri DS-töistä niin että kaikki tietävät onko DS jo tehnyt työnsä siltä osalta (jos kerran viikkoon niin siltä viikolta).

DS:n pitäisi olla luotettava kuten oikeakin DS.

Toivottavasti saitte ymmärrettyä... -_-
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

^ Jees, kuulostaa kivalta. :) Mä ite voisin ottaa DS:n käyttöön sitten, kun blogini on toiminnassa ja DS voisi esim. lähettää minulle s-postiin pienen kirjoituksen jonka laittaisin sitten blogiin. ;) Pitää vähän soveltaa tilanteen mukaan! Olisko joku kiinnostunut pyörittämään jtn yhdistyksen tapaista?
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

^Mä voisin! Lähettäisitkö yskiä asiasta?
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

^ Jees. :D Haluisiko itse idean keksijä olla mukana, vai tyydytkö sitten vaan käyttämään palveluita? :D
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Mew
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Mew »

^^ & ^^^ Vaikuttaa hienolta idealta :D Eli lyhennettynä DS siis auttais koirien kisauttamisessa ja hieman blogin ylläpidossa, jos nyt oikein ymmärsin? Ja Milly, mä olisin todellakin innostunut ylläpitämään dogsitter -yhdistystä, jos kiinnostaapi, niin miullekkin voisi yksäriä lähetellä.

// viesti tuli si siis tän millyn äskeisen jälkeen
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Mäkin tuun mukaan yhistykseen ainankin jäsenenä!

Mew: DS auttaa joka tilanteessa! :P Saa soveltaa!

Liiton/yhdistyksen sivulla vois olla lista DS-tyypeistä ja siitä kuinka usein ne hoitaa tehtäviään. Ilmoitelkaa jos joku on värkäämässä sitä yhdistystä jo nyt. Ite en tee ainankaan niitä sivuja tai ala ylläpitoon sillä oon ihan surkee siinä! :oops:
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

^ Minä, Wilhelmiina ja mew ollaan sitä nyt suunniteltu ja suunnitelmat onkin jo hyvällä mallilla, leiskaa odotellessa. ;)
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Vastaa Viestiin