Walloon's D (ceskoslovensky vlcak)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Walloon's D (ceskoslovensky vlcak)

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Vihdoin on tullut aika tuon Walloon'sin toisen ceskopentueen, jota olen kevättalvesta saakka lupaillut. Pentueesta ei tule kovin isoa rodun kannan pienuudesta johtuen, mutta onneksi tätä nykyä melko moni kenneli kasvattaa ceskoja :D Pentuja syntyy siis 2-3 kpl, lopullisen päätöksen teen kun näen millaisia koteja on tarjolla.

Isä: vFIN KVA & vPVA & vKANS & vFIN & vDK & vKRE & vLT & vES MVA BH SchH3 Jk1 RH-F B RH-FL A RH-T A TK2 vjV-08 vV-08-09 vjEUW-08 vEUW-08 vMV-09 vKREW-09 Oduševnený Vl ica aka Eeka.
Slovakiasta nuorena poikana tuotu Eeka on menestynyt hienosti niin käyttö- kuin näyttöpuolellakin, tosin ennen pentuetta koetan saada Eekan kisattua käyttövalioksi (sivuilta puuttuu 2 x SchH3 VOI1-tuloksella). ToKossa kisataan voittajassa, josta jo 1 x 1.tulos, agilityssä Maxi kakkosissa, PEKO-kokeistakin muutama tulos. Eekalla on B/A -lonkat sekä terveet silmät. Kyynärät on uroksella kuvattu pentuaikaisen tapaturman seurauksena 0/1:ksi, mutta muuten suvusta ei löydy huonoja kyynäriä.

Emä: Svk & Pol Ch Divocina Hádanka aka Hana.
Slovakiasta jalostuslainaan saatu Hana on terveeksi kuvattu (lonkat A/A, kyynärät 0/0 ja silmät terveet) kaunis narttu, joka harrastaa omistajansa kanssa ToKoa. Luonteeltaan Hana on perheen parissa avoin, vieraiden seurassa hieman pidättyväinen koira.

Pennuille on haussa pitkäaikaisia, rakastavia ja aktiivisia koteja. Mikäli sinua kiinnostaa ceskoslovensky vlcakin pentu Walloon'sista, lukaisethan Kasvatus-sivun läpi ennen päätöksen tekemistä. Jos sopiva koti sattuu kohdalle voisin olla halukas antamaan yhden pennun sijoitukseen, muussa tapauksessa jätän yhden pennun itselleni.

Varaukset
Anna, narttu, Walloon's Devil's Willow
Spiegel, narttu, Walloon's Dimming Lights
Pehko, narttu, Walloon's Dances With The Wolves
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Linda
Nakkisotilas

Re: Walloon's D (ceskoslovensky vlcak)

Viesti Kirjoittaja Linda »

Olen jo jonkin aikaa suunnitellut ottavani itselleni susikoiran. Harmikseni of Silen Water pennut menivät heti kuumille kiville. Toivottavasti tästä pentueesta saisin kuitenkin pikkuisen!

Pentu tulisi minulle yksityiseksi sekavan karvasakin jatkoksi. Tällä hetkellä minulla on viisi koiraa, mutta yksi näistä on jo eläkkeellä ja pian siirtymässä sateenkaarisillalle, sekä kaksi muuta ovat pian siirtymässä myös pois kisakentiltä. Meille on kylläkin tulossa lähiaikoina bordercollie ja lapinporokoira, mutta olen varma että aikani riittää viidelle koiralle. Harrastaisimme ainakin palveluskoiralajeja, tokoa ja mahdollisesti myös paimennusta. Tietysti kävisimme kokeilemassa myös muitakin lajeja, koiran ehdoilla. Näyttelyistä en ole vielä varma, sillä minulla ei ole kuvia. Voin kyllä itse piirtää kuvat, mutta panostan yleensä koirillani enemmän käyttölajeihin, joten minulle kuvat eivät ole niin tärkeä asia. Kisa- ja sivunäyttöä voit katsoa Aamulta. Minulle käy myös sijoitussopimus ja silloin panostaisin tähän koiraan eniten. Näyttelyt voisivat siinä tapauksessa kuulua enemmän kalenteriimme.
Spread your little wings and fly away
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!

Narttu, of Silent Wateriin. Kisautus näyttelyissä, pk:ssa ja paimennuksessa. Pentue sit aikanaan ja sen koko riippuen muiden sisaruksien suunnitelmista jne. :--) Lähtiskö näillä mulle? Tiiät kuitenki jo jonku verran näistä mun kisautuksista & toimintaperiaatteista. :--) Kisautusnäyttö, kuviksi täm-möiset, mikäli meille tyttönen lähtis. :--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Spiegel
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Louhi. :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Narri
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Narri »

Milloinka olisi arviolta pentueen syntymäaika? Olen mietiskellyt jo jonkun aikaa ceskoslovensky vlcakin hankintaa, ja tämä vaikuttaisi kiinnostavalta yhdistelmältä. Tarkoituksena olisi kisata ainakin PK-lajeissa, pelastuksessa ja paimennuksessa. Olisin erittäin kiinnostunut. :D
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Päätin nyt kuitenkin pitää yhden pennun itse, mutta koska kysyntää tuli näinkin runsaasti niin eiköhän tähänkin pentueeseen kolme pentua voi hyvin syntyä. Viimeinen pentu menee tällä kertaa Pehkolle, muille kiitoksia tarkouksista :D Onneksi cesko on rotuna alkanut virtuaalimaailmassa yleistymään, eli eiköhän kaikille riitä suvullinenkin pentu ennemmin tai myöhemmin :D

Spiegelille kiitos sivuista, oikein nätti nuori tyttönen :D Alan nyt seuraavaksi nimiä miettimään, toki omaakin nimeä saa ehdottaa^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Spiegel
Kanada
Viesti:

Oletko miettinyt jotain teemaa nimille? Ajattelin nimittäin, että Walloon's Dimming Lights ois kiva nimi mun tytölle~
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Mitään tiettyä teemaa ei taida nyt olla tulossa, ihan vaan D-alkuisia, englannin kielisiä nimiä. Tuo nimi sopii mulle ihan hyvin :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Tarkottaaks tää siis, että mun pitää keksiä nimi omalle muksulle itse? :mrgreen:
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Saat toki keksiä omankin nimen, mutta tässä tulee nyt muutama ehdotus:
Dark Embrace
Devil's Willow
Dreadmill
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Miten olis Walloon's Do You Still Remember? ? :--)
† † † ask me anything &
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Sopii ihan hyvin^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Spiegel
Kanada
Viesti:

Milloin näiden olisi tarkoitus syntyä? (:

Terveisin the malttamaton.
Iiskala
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Iiskala »

Jos otat vielä varjaajia ni:

Minä olisin kiinnostunut ottamaan yhden pupsin itselleni kisatoveriksi yksityiseksi.

Koira pääsisi loppu elämäkseen samaan kotiin, jossa kilpailisi ainakin paimennusvalioksi.. Ja tottakai BH:ta, agilitya ja tokoa kisattaisiin myös. Tarkoitus olisi myös saada jonkin maan muotovalio koiralle. Kun joskus tulee se aika eteen että pentuetta pitäisi tehdä, niin niitä tulee maksimissaan kaksi.
Sivunäytöt tältä http://virtdoggi.webs.com/dargo.htm
Kisanäytöt löytyvät tältä hevoselta http://virthebba.webs.com/hiprakanhallavei.htm

Mutta ymmärrän jollet halua antaa pentua yksityiseksi!
Vain yksi voi olla täydellinen
Se on Mimosa
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Anteeksi, kun olen tämän(kin) asian unohtanut ihan kokonaan, koetan nyt aktivoitua taas virtuaaliasioissa. Tämä pentue on tosiaan valmis syntymään mikäli olette Spiegel ja Pehko vielä pentua ottamassa?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Vastaa Viestiin