Aina Eloisan Lunnit

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Memmu
Epätoivoinen katse

Aina Eloisan Lunnit

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Eli olen nyt saannut Aina Eloisan sivut valmiiksi. Kennel siis kasvattaa pieni muotoisesti Lunnikoiria. Kommentia saa kirjoittaa.

Aina Eloisan
Viimeksi muokannut Sieni, To Syys 16, 2010 7:25 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Linkki korjattu.
Anna mun olla syypää sun hymyyn
Indi
Ei riitä.

Re: Aina Eloisan Lunnit

Viesti Kirjoittaja Indi »

En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Kirjoitusvirheet/kielioppivirheet häiritsevät lukemista. Esimerkiksi ainoastaan erisnimet aloitetaan isolla alkukirjaimella. Vaaleansininen, lunnikoira, virtuaalikennel ja muut kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Pilkkuja saisi olla enemmän. Kannattaa panostaa tekstipuoleen, jotta sivuista tulee mukavat ja kivat luettavat. Ja tosiaan kuvat ovat suoralinkitetty, mutta kun näitä yksityiskohtia alkaa säätämään, on koossa varmasti mukava paketti. :) Ulkoasu on simppeli, mutta minusta myös toimiva. Pentujutuista kannattaa kertoa muutakin kuin se, mitä vaadit. Kuten esimerkiksi omista tavoitteistasi. Kennelin esittelyyn toivoisin enemmän esittelyä (tällein fiksusti sanottuna. :D ), nyt se on kovin pelkistetty ja lyhyt.

Eipä mulla muuta, tsemppiä Aina Eloisalle (jolla on muuten kiva nimi)!
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Indi kirjoitti:En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!
Anteeks niponipo, mutta pakko sanoa, että suoralinkitys ei ole missään lakipykälässä kiellettyä - kuvien luvaton kopiointi sen sijaan on.
Quattro
Kanada

Viesti Kirjoittaja Quattro »

linkki ei toimi mulla.
If you can dream it you can do it
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

Nath kirjoitti:
Indi kirjoitti:En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!
Anteeks niponipo, mutta pakko sanoa, että suoralinkitys ei ole missään lakipykälässä kiellettyä - kuvien luvaton kopiointi sen sijaan on.
Aijaa, hyvä tietää! Mä oon aina luullu, että suoralinkityskin on laitonta, mutta selvispä sitten tämäkin asia sitten... : ))
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Vastaa Viestiin