Eli olen nyt saannut Aina Eloisan sivut valmiiksi. Kennel siis kasvattaa pieni muotoisesti Lunnikoiria. Kommentia saa kirjoittaa.
Aina Eloisan
Aina Eloisan Lunnit
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
Aina Eloisan Lunnit
Viimeksi muokannut Sieni, To Syys 16, 2010 7:25 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Linkki korjattu.
Syy: Linkki korjattu.
Anna mun olla syypää sun hymyyn
-
Indi
- Ei riitä.
Re: Aina Eloisan Lunnit
En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!
-
Milly
- Söi navetan kaksi nautaa
Kirjoitusvirheet/kielioppivirheet häiritsevät lukemista. Esimerkiksi ainoastaan erisnimet aloitetaan isolla alkukirjaimella. Vaaleansininen, lunnikoira, virtuaalikennel ja muut kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Pilkkuja saisi olla enemmän. Kannattaa panostaa tekstipuoleen, jotta sivuista tulee mukavat ja kivat luettavat. Ja tosiaan kuvat ovat suoralinkitetty, mutta kun näitä yksityiskohtia alkaa säätämään, on koossa varmasti mukava paketti. :) Ulkoasu on simppeli, mutta minusta myös toimiva. Pentujutuista kannattaa kertoa muutakin kuin se, mitä vaadit. Kuten esimerkiksi omista tavoitteistasi. Kennelin esittelyyn toivoisin enemmän esittelyä (tällein fiksusti sanottuna. :D ), nyt se on kovin pelkistetty ja lyhyt.
Eipä mulla muuta, tsemppiä Aina Eloisalle (jolla on muuten kiva nimi)!
Eipä mulla muuta, tsemppiä Aina Eloisalle (jolla on muuten kiva nimi)!
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone
-
Nath
- Höpsö veitikka
Anteeks niponipo, mutta pakko sanoa, että suoralinkitys ei ole missään lakipykälässä kiellettyä - kuvien luvaton kopiointi sen sijaan on.Indi kirjoitti:En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!
-
Quattro
- Kanada
-
Indi
- Ei riitä.
Aijaa, hyvä tietää! Mä oon aina luullu, että suoralinkityskin on laitonta, mutta selvispä sitten tämäkin asia sitten... : ))Nath kirjoitti:Anteeks niponipo, mutta pakko sanoa, että suoralinkitys ei ole missään lakipykälässä kiellettyä - kuvien luvaton kopiointi sen sijaan on.Indi kirjoitti:En nyt ehdi kommentoida mitenkään pidemmästi, mutta etusivun kuvat on suoralinkitetty, eivätkä siksi toimi. Kipinkapin lataamaan kuvat vaikka photobucket:iin, koska suoralinkitys on laitonta!