Tosta on aivan varmasti tosi paljon hyötyä, kun viitsit tehä noita leiskoja. Mulla saattais olla parikin kaveria, jotka ottais aika varmasti käyttöön. Teetkö muuten millasia ulkkia? Koirista vai kaikista elukoista? Entäs koirien sivu leiskat?Kirsi kirjoitti:Kiitos teille, enköhän mä sitten ala iltani ratoksi muokkailemaan noita vanhoja ulkkia lapsille käyttöön.
Kysymyksiä 2
-
- Kanada
Re: Kysymyksiä 2
If you can dream it you can do it
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ihan tämän osion käyttämättömiä leiskoja meinaan muutella, eli kuvat vaihtoon ja otsikot pois. En ole edes miettinyt mitä kuvia laitan tilalle, sen näkee sitten muutosvaiheessa (mitä ideoita mieleen tuleekaan).
Virtuaalielukoiden sivujen taulukot mullahan on tehtynä jo täällä, joten en usko sellaisia hirveästi tekeväni. Mutta katsotaan nyt koska jaksan alkaa noita leiskojakaan muokkaamaan. :D
/ Tarkoitan siis tuon linkittämäni sivun käyttämättömiä leiskoja - murto-osaa vain, ei todellakaan kaikkia leiskoja tuolta.
Virtuaalielukoiden sivujen taulukot mullahan on tehtynä jo täällä, joten en usko sellaisia hirveästi tekeväni. Mutta katsotaan nyt koska jaksan alkaa noita leiskojakaan muokkaamaan. :D
/ Tarkoitan siis tuon linkittämäni sivun käyttämättömiä leiskoja - murto-osaa vain, ei todellakaan kaikkia leiskoja tuolta.
-
- Höpsö veitikka
Närkästynyt bambsu kyselee:
Voi miksiiiii käyttölajeissa ilmokoodi ei voi olla samanlainen? Tai no, lähinnä se että joko kaikissa käyttölajeissa alkuun laitettaisi vaikka se omanick, Koiran nimi(mahdollisena linkkinä)<br>, tai sit sukupuolirotukoodiwhatever. Koiran nimi(mahdollisena linkkinä), omanick<br>
Esim. kanakoirakokeissa koodi olis siis vaikka IS n. <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>, PK-lajeissa rotukoodi <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>. Toi toi nickhän vois olla myös /nick. Turhauttaa kun välillä ilmoaa agikisoihin tai välillä PK-kisoihin, välillä taas tokoon jne niin aina pitää miettiä "nii pitiköhän nick laittaa alkuun vai loppuun, laittaa pilkulla tai sillä kautta-merkillä".
Onko siis tuohon ihan joku logiikka jota mun aivot ei oo vielä käsittänyt?
Voi miksiiiii käyttölajeissa ilmokoodi ei voi olla samanlainen? Tai no, lähinnä se että joko kaikissa käyttölajeissa alkuun laitettaisi vaikka se omanick, Koiran nimi(mahdollisena linkkinä)<br>, tai sit sukupuolirotukoodiwhatever. Koiran nimi(mahdollisena linkkinä), omanick<br>
Esim. kanakoirakokeissa koodi olis siis vaikka IS n. <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>, PK-lajeissa rotukoodi <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>. Toi toi nickhän vois olla myös /nick. Turhauttaa kun välillä ilmoaa agikisoihin tai välillä PK-kisoihin, välillä taas tokoon jne niin aina pitää miettiä "nii pitiköhän nick laittaa alkuun vai loppuun, laittaa pilkulla tai sillä kautta-merkillä".
Onko siis tuohon ihan joku logiikka jota mun aivot ei oo vielä käsittänyt?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Ei ole mitään logiikkaa, typerää juttua vain mitä liittojen alkuperäiset(?) ylläpitäjät ovat keksineet. :D Munkin puolesta noi voisi muuttaa samanlaisiksi, vaikka itselläni noi koodit valmiina tallennettuna onkin.
-
- Höpsö veitikka
Kiitti Kirsi, miun pelastava enkeli :)
Sitä vielä piti kysyä, että onko näyttelytuomarille helpompaa tuomaroida jos koiran koodissa on se target blank/new(kumpi tahansa siis, sama toimintohan se on) automaattisesti vai silloin kun sitä ei ole? Jotain näyttelytynkää oon ajatellut järkätä jossain vaiheessa ja pisti mietityttämään. Vai onkohan se sittenkin tapaus "toiset pitävät äideistä ja toiset tyttäristä"...
Sitä vielä piti kysyä, että onko näyttelytuomarille helpompaa tuomaroida jos koiran koodissa on se target blank/new(kumpi tahansa siis, sama toimintohan se on) automaattisesti vai silloin kun sitä ei ole? Jotain näyttelytynkää oon ajatellut järkätä jossain vaiheessa ja pisti mietityttämään. Vai onkohan se sittenkin tapaus "toiset pitävät äideistä ja toiset tyttäristä"...
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
-
- Analysaattori
- Viesti:
^Mulle on se ja sama onko sitä vai ei. Ilmoittautuminen on helpompaa ilman mitään target-koodeja, tuomaroimiselle on se ja sama, kun auon kuitenki aina kaikki linkit uuteen välilehteen hiiren rullausnapilla. >P) Muista en tiiä, mutta mulle sillä ei ole mitään väliä.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla on joskus mennyt koodeja hieman sekaisin sen suhteen, pitikö olla pillkua vai kauttaviivaa ennen nickiä, mutta hyvimpä ovat hyväksyneet niin naurettavan pienestä virheestä huolimatta mut mukaan aina! ;)whokilledbambi kirjoitti:Esim. kanakoirakokeissa koodi olis siis vaikka IS n. <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>, PK-lajeissa rotukoodi <a href="">koiran nimi</a>, nick<br>. Toi toi nickhän vois olla myös /nick. Turhauttaa kun välillä ilmoaa agikisoihin tai välillä PK-kisoihin, välillä taas tokoon jne niin aina pitää miettiä "nii pitiköhän nick laittaa alkuun vai loppuun, laittaa pilkulla tai sillä kautta-merkillä".
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Juu, eihän semmosesta nyt voi hylätä. Mua ärsyttää enemmänkin se br-tagin laitto kun selkeästi mainittu, että ei tarvi. :D Olenpa laittanut alleviivattuna, kursivoituna, punaiseksi boldattuna ja nuolien kanssa sen tekstin, ja silti 70% osallistujista laittaa sen. Ei ole iso työ niitä poistella, mutta tämä on nyt periaatekysymys. :-D
Dressage is a question of feeling
-
- Höpsö veitikka
^sama! Itse olen kanssa laittanut selkeästi, että ei sitä koodiin, niin silti lähes kaikilla se on. Toki itsellä tulee jotenkin selkärangasta laittaa se mukaan koodiin ja sit saa lähetellä osallistumisia uudestaan "anteeksi, tässä ilman <br> tagia" :D
edit // Itse olen tehnyt kylmästi välillä sellaista, että poistanut suoraa kaikki viestit missä näen olevan <br> tagit. (:
edit // Itse olen tehnyt kylmästi välillä sellaista, että poistanut suoraa kaikki viestit missä näen olevan <br> tagit. (:
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
^ ... Joka ärsyttää vielä enemmän, koska juuri ennen viestin avaamista olen poistanut ne tagit! 
// Mm, mut kun niitä on niin paljon. Ja jos samaa rataa jatkaisi niin menis myös ne, joissa koodi on hypännyt parille riville ja välilyöntejä tullut sekaan jne jne, sit ei pääsis ko pari vaan mukaan. Mut joku päivä mäkin alan kyl hylkäämään tageista, se pitää vaan sit muistaa reiluuden nimissä merkitä kutsuun.

// Mm, mut kun niitä on niin paljon. Ja jos samaa rataa jatkaisi niin menis myös ne, joissa koodi on hypännyt parille riville ja välilyöntejä tullut sekaan jne jne, sit ei pääsis ko pari vaan mukaan. Mut joku päivä mäkin alan kyl hylkäämään tageista, se pitää vaan sit muistaa reiluuden nimissä merkitä kutsuun.
Dressage is a question of feeling
-
- Höpsö veitikka
Mua kiinnostaisi kuulla vastauksia sellaisilta ihmisiltä, jotka pistää koiriensa sukutauluihin vanhempien ja isovanhempien ym tittelit. Laitatteko ne tittelit mitkä vanhemmilla on ollut pennun sivujentekohetkellä vai päivittelettekö kokoajan titteleitä sukutauluihin (ette kai)? :D Musta tuntuu jotenkin epäaidolta että esim. mulla olisi koira jonka emän titteleissä sukutaulussa lukee BH ja kun klikkaa siitä emän sivulle se onkin BH VPVA VAVA ja ties mitä muuta. :D
// Okei :)
// Okei :)
- zerggie
- Keilapallo
^mä laittelen koirien sivuille aina yleensä pelkät emän & isän tittelit, joiskus en niitäkään. Ja päivittelen joskus noita uusia titteleitä eli jos emä on ollut pennuttamis hetkellä vaikka 10 maan muotovalio&voittaja ja siihen päälle parit käyttölajien tittelit niin silloin en päivittele. Mutta jos koira on just vaikka BH Hk1 pennuttamis hetkellä ja vaikka 3kk myöhemmin katselen sivuja ja emä on saanut lisää titteleitä, siis enemmän kuin yhden/kahden verran, niin päivittelen ne sivuille.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Höpsö veitikka
Akire, mä en laita mitään titteleitä just ton "liikkuvuuden" vuoksi. Jos isä/emä kuolee, laitan koiran nimen eteen/jälkeen sellaisen ristin ja sitten tittelit pienellä(jos muistan laittaa), koska silloin uusia titteleitä ei tule.
-
- Höpsö veitikka
^ Okejjss, kiitos molemmille. Mä en ite oo ikinä laittanu titteleitä enkä tuu laittamaan mutta mua muutenvaan kiinnosti. :D
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Hei kertokaas tyhmälle, kun osalla näyttää olevan kuvia osoitteesta sigthoundphotos ja sivuilta sain jotenkin sellaisen käsityksen, että kuvat maksavat? Maksatteko te käyttäjät noista kuvista vai mitähäh täh, ei muuten mutta tosi muhkuja kuvia näytti olevan :)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY