Satulapset

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Nekkku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Satulapset

Viesti Kirjoittaja Nekkku »

Munkin on pakko sanoa että todella upeaa tekstiä! Tosi mielenkiintosesti kirjoitettu, kuvailu on oikeasti todentuntuista.
Mä oon yleensä tosi huono lukemaan kirjoja, novelleja yms. koska tylsistyn heti mutta toi vaikutti oikein mielenkiintoselta ja tulikin heti luettua melko pitkä pätkä.

+ Ootte kirjottanu tosi kivasti noi esittelyt itsestänne ja ulkoasu on huippuhieno!
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Koitan viikonloppuna repiä aikaa lukemiseen. :3
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

Nekkku, tiedätkö, tollaiset positiiviset kommentit piristää mun melko surkeaa päivää älyttömän paljon, enemmän kuin arvaatkaan. Tiedostan harrastavani kuvailua liikaa, mutta lupaan karsia sitä. Alussa pitää vaan olla vähän ihku ja viilee. :D Mut hienoo oikeesti et jotakuta ees miellyttää!

Zellie, teeppä se. :)
Noomi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Noomi »

Voisin tässä viikonlopun ja syysloman merkeissä ton lukaista, kiinostushan tuossa heräsi, kun keräsitte kehuja. Itse en ole siis edes vilkuillut Satulasten tekstejä, mutta ulkoasu on kyllä uskomattoman hieno! Joskus ennenkin olen tuon nähnyt ja jäi kyllä hyvin mieleen, samoin kuin nimi. Leissä kaikki mätsää yhteen niin ihanasti... että. Mutta tosiaan, tässä illalla voisin vaikka aloittaa tuon lukemisen.

Tsemppiä teille. :---)

_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

Toi on tosi mukava kuulla! Jääkäämme odottamaan sinunkin mielipidettäsi. :D Nyt on taas hiljaista koulukiireiden ja muidenkin juttujen vuoksi, mutta pian sitä taas noustaa. I promise.
Vastaa Viestiin