Majavalaakson uusi kuosi

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Hyena
Sumopainija

Majavalaakson uusi kuosi

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Koska olen huono näissä alkulöpinöissä, jätän ne nyt väliin. :D Kommenttia saa heittää sekä uudesta ulkoasusta että sisällöstä, johon on tehty joitakin lisäyksiä ja muutoksia.

>> MAJAVALAAKSOON <<
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Majavalaakson uusi kuosi

Viesti Kirjoittaja matty »

nawwww venäjäntoyterrierit on nam :-3 meikäkin joskus '08 kasvatti toitsuja <3 Mutta joo. Kiva nimi, ei tuu ihan ekana mieleen toitsut kyl. Mut toi ulkoasu on ihan ubernamu ! Kivat värit, sikakivasti sommiteltu, tasapainoinen. Kuvat vaan latas aika hitaasti :-( Sit ku tulee pupseja niin mäki haluun !
olin kerran herranterttu
Hyena
Sumopainija

Kiitoksia kommentista. :D Nyt kun sanoit niin muistanki sun joskus mulle jostain kuvista laitelleen viestiä mutta sitä kenneliä en kyllä koskaan nähny (kai?), plööh. Mikä mahtoi olla sen nimi? =)

Psst, pentuja ei ole ihan lähiaikoina varmaan tulossa mutta mulla olis yks toitsupoika myynnissä. ;D
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Ööh, en ehi nyt kirjottaa, mut on pakko sanoo että lataa tosi hitaasti. Viiden minuutin odottelun jälkeen tulos
It lurks behind you.
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

Mä oon aina fanittanut näitä Majavalaakson leiskoja, ja tääkin on minun mielestä ihan täys kymppi! Yksinkertainen, mutta kuitenkin jotain piristettä. Tuo sininen väri on juuri sopiva talveen, mutta käy hyvin myös muina vuodenaikoina.
Mä niin tykkään noista siluetti kuvista, ja ne juuri tuovatkin tuohon leiskaan piristystä, ja antavat kuvan kasvatusrodusta, jota ei esim. alaotsikolla kerrota.
Koristekuvat ovat suloisia, ja plussaa siitä, että ne vaihtuvat jokaisella sivulla! Kaikki on jotenkin niin siistiä, yksinkertaista ja nättiä.
Tekstiä on juuri sopivasti, ja se on sujuvaa luettavaa. Sellaista normaalia tekstiä, jota lukemalla saa aika virallisen oloisen kuvan kennelistä (mikä ei minusta ole ainakaan mikään huono asia, päinvastoin!). Tai no etusivulta näkee selvästi, että kyseessä on virtuaalikennel, mutta muuten.
Majavalaakson kautta olen itsekkin pienoisesti ihastunut kyseiseen rotuun, ja voipi olla, että joskus hamaassa tulevaisuudessa, kun annan itselleni luvan hankkia uuden virtuaalikoiran, voisin ottaa vaikka toitsun. Niiden siro ja hento olemus on jotakin joka viehättää!
Ja sitten pakko sanoa nimestä, että ennen en jotenkin tykännyt Majavalaakson nimestä yhtään, siitä tuli mieleen vain majavat, eikä koirat. Nyt mä olen kuitenkin jollain tavalla alkanut tykätä siitä, sen persoonallisuudesta, ja tykkään myös sen kirjoitusasusta. Ja nykyään siitä tulee heti mieleen toitsut, ehkä mä oon vaan käynyt Majavalaaksossa niin monta kertaa, että aivotkin on jotenkin alkaneet käsittää jotakin. ;D
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
matty
Ei enää ikinä uudestaan

ite en muista laitelleeni mitään viestiä :-DDD huono muistiko... enkä tosiaan muista kennelin nimeä enää ku olin sillon vielä niin lahopää, että oli niin monta lusikkaa sopassa :roll: Siinä chow chowien & eukkujen ohella kai kasvattelin, oli joku erihieno nimi ! Vähän alkoi nyt häiritä :-D
Voi että, ois niiiiiiin luppana. Uskallatko mulle antaa tota Idioottia kaltaistensa joukkoon, eli idiootteihin :-DDD ?
olin kerran herranterttu
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Majavalaakson uusi leiska on tosi jännä kaikessa yksinkertaisuudessaan. :> Juuri sellainen, jonka voisin hyvinkin laittaa omallekin sivulleni häpeilemättä ulkoasuksi, vaikka olisikin omatekemä! Olisi ainakin sopivan yksinkertainen kyvyilleni, heh. Väri on ehkä vähän tylsähkö, jotain vähän repäisevämpää olisin siihen laittanut. Otsikkofontti on onnistunut, ehkä hieman isompi koko olisi pop. Linkitkin haluaisin pikkuriikkisen isommiksi, vaikkakin voisi olla, että palkin tila loppuisi kesken ja tulisi ahdas tunnelma. Kuvat on toteutettu hauskasti. :) Layoutin tyylitiedosto on muuten ihan täydellinen leiskalle!
Hyena
Sumopainija

Aamu, voihan kökkänä. :D En taida oikein voida asialle mitään ilman, että kuvien laatu kärsii. Se riippuu niin paljon koneesta ja mulla ihan samallakin koneella latautumisnopeus vaihtelee.

Indi, kiitos paljon runsaasta positiivisesta palautteesta, pelastit päiväni. =) Mahtava kuulla että olen saanut jonkun kiinnostumaan rodusta, sehän tässä on ollut vähän tavoitteenakin. Ja nimi tosiaan, alunperinhän mulla oli tuon nimen alla kultaisetnoutajat myös, mutta sitten kävikin niin että halusin aikaisemmin käyttämäni Ducksongin käyttöön ja siirsin kultaiset eri kennelnimen alle. Ja yksi toitsupentue oli Majavalaakson nimen alle silloin jo syntynyt, joten en enää viitsinyt lähteä vaihtamaan. Myös itselläni tulee nimestä aivan muut asiat mieleen kuin venäjäntoy mutta nykyään se tuntuu jo ihan luonnolliselta, ainoalta oikealta. :D

matty, antaisin kyllä enemmin kuin mielelläni Idiootin sinulle, sehän suorastaan huutaa päästä sinne muiden idioottien joukkoon. >8) Merkkaanko siis pojan sulle?

noel, kiitos kiitos. ^^ Linkkien kanssa jouduin tosiaan vähän taistelemaan ja kun yritin isompaa kokoa, se todellakin muuttui aika tyhmännäköiseksi. Että saatte kyllä nyt kärsiä niistä ellen jotain parempaa ratkaisua keksi/jaksa lähteä toteuttamaan. :D
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Oon pahasti myöhässä, mutta kyllä kiitos, mielelläni ottaisin itselleni :-) ! Sivuja ilmottelen yksärillä vaikkapa.
olin kerran herranterttu
Hyena
Sumopainija

Oiskos jollakulla vielä jotain sanottavaa? =)
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Pikkusen on tönkkö tämä mun kirjotus, mutta muuta ei voi sanoa kuin aivan upee ulkoasu <3_<3
Kuvat noilla sivuilla tuo aina eloa ja sininen väri on niin ihana sininen jaja kaikki on täydellistä :)
61°07 45 N 21°30 20 E
Hyena
Sumopainija

Kiitos Maddellekin! Vielä saa mielipiteensä sanoa ken haluaa. =)
Vastaa Viestiin