Nyt olisi mitä mahtavin tilaisuus saada tälläinen harvinainen pakkaus! Lintuhaukkuun on tulossa harvinaisia pentuja, rodultaanhan ne edustavat siis venäläis-eurooppalaisia laikoja joita ei virtuaalimaailmassa taida olla tällä hetkellä kuin tuo minun yksi (ja yhden uroksen aion tuoda itselleni kohta puoliin).
Emänä toimii vFIN KVA Ruffian Iltahämärä "Tarot"
Tarotilla on hyvin voimakkaat metsästysvaistot joita se käyttää hyvin hyödykseen metsällä. Tarotia on käytetty käytännön metsästykseen jonka lisäksi se on haukkukokeista valio. Yhden ihmisen koira. Paras näyttelytulos on ROP sertin ja cacibin kanssa höystettynä. Saanut näyttelyistä kuitenkin ainakin yhden tyydyttävän, mutta yleensä hyvän tai erittäin hyvän. Tarot on hyvin ketterä ja käymme aina välillä agitreeneissä vaikka tyttö onkin hyvin maskuliininen.
Kannan vähyyden takia isänä toimii evm. uros (vFIN KVA & MVA & JVA, vSWE JVA) Ruffian Kaatoryyppy "Jakki"
Jakki toimii hyvin käytännön metsällä ja se on mitä parhain metsästyskumppani. Jakin kanssa on kisattu metsäjäljellä josta on yltänyt jälkivalioksi Suomesta ja Ruotsista. Haukkukokeissa on myös käynyt ja valioitunut sieltä. Jakki on hyvin kevyt ja feminiininen uros joka vähän vastapainottaa Tarotin urosmaisuutta. Jakki on yltänyt myös Suomen muotovalioksi.
Myyntisäännöt on ne normaalit. Toivon kuulevani kuulumisia silloin tällöin. Kasvattini kanssa haluan, että kisataan haukkukokeissa ja sieltä tähdätään valioksi. Kuolemasta ja pentusuunnitelmista tulee ilmoittaa.
Kaikkia pentuja saa käyttää jalostukseen kuhan infoaa ensin minulle, että saan infota muiden sisarusten pentusuunnitelmista.
Varaukset 2/3-4
Veera, uros
Jacya, uros
syntyneet ja saaneet kodit jo
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: venäläis-eurooppalaisia laikoja
Mulleeeeh! Sananlaskuun :> Oon meinannu ottaa tuontina jo ven.-euroop.laikan, mutta onneks en oo ottanu :> Eli perus hommat, haukkua, mejää ja näyttelyitä, BH-koe suoritetaan ja ehkäpä sitten myöhemmällä maastoesteisiin tutustutaan... :> Jalostukseen olen halukas käyttämään :P tarviiks lisätietoja? 8D Nartun haluaisin, mutta uroksen ottaisin kyllä, ku kuvat ois semmoselle...
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hieno homma, että pentu kiinnostaa! Sulle sitten narttupentu :) Onko toiveita syntymäajan suhteen?
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
eiiiku uro mulle :D Ei oo syntymäajalla väliä :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Aa katsos, luin väärin :D Sulle uros.
edit // Mietin syntymäpäiväksi 1.11.10? Onko teematoiveita?
edit // Mietin syntymäpäiväksi 1.11.10? Onko teematoiveita?