Zafir Clawn A-staffit
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Re: Zafir Clawn A-staffit
Ihan OT:na, että näitä narttu staffeja on vain tietääkseni muutama? Tai tältä istumalta muistan kolme.
//Juu siis tarkoitukseni ei ollut sanoa, että et saa ottaa urosta. Sanoin vain näin ohimennen!
//Juu siis tarkoitukseni ei ollut sanoa, että et saa ottaa urosta. Sanoin vain näin ohimennen!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Noo vion mää tyttösenki ottaa, mutta kuvia ei vaan sitten ole eikä löydy :P
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
sivut tulee kahden päivän sisään
// venyi vähän se kaksi päivää ku jouduin lääkäreiden kiusattavaks, mutta teen ne nyt tänääääään. :D
/// Asse.
// venyi vähän se kaksi päivää ku jouduin lääkäreiden kiusattavaks, mutta teen ne nyt tänääääään. :D
/// Asse.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Mua kiinnostaisi ehdottomasti Zafir Clawnin staffipentu. IRL kaverin staffin ansiosta on mulla herännyt kiinnostus tätä(kin) rotua kohtaan, ja kova hinku olisi virtuaalistaffikin saada! Kisailen koirieni kanssa pääasiassa näyttelyissä, agissa ja tokossa, sekä rodusta riippuen muissa lajeissa. Kisanäyttöä vaikkapa tässä. Mulla ei ole vielä kuvia, mutta yritän jostain saada luvat, mikäli uskallat mulle pennun luovuttaa. Alustavasti pentu tulisi siis Lumikirsuun, mutta muuttaisi mahdollisesti myöhemmin toiseen kenneliin, johon sijoitan ei kasvatusrotuisia koiriani. :)
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Kyllä mä voin sullekin pennun antaa, sillä alunperin ajattelinkin neljän pennun pentuetta mutta varaukset jäivät kolmeen. Pentue syntyi 28.10. joten sivuja vain kehiin. : D '
Ainiin ja mikä nimeksi ja sukupuoli?
// Hyvä, saatiin yksi tyttökin tähän pentueeseen! :) Rekisteröin Milan myös virtuaaliseen staffirekisteriin. Laitanko omistajaksi sun nimestä linkin Lumikirsun nettisivuille, vai sun sähköpostiin?
Ainiin ja mikä nimeksi ja sukupuoli?
// Hyvä, saatiin yksi tyttökin tähän pentueeseen! :) Rekisteröin Milan myös virtuaaliseen staffirekisteriin. Laitanko omistajaksi sun nimestä linkin Lumikirsun nettisivuille, vai sun sähköpostiin?
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hei, hieno juttu! Nimeksi Zafir Clawn And All Around ja sukupuoleksi narttu. Tein tytölle sivut, eli Mila esittäytyy. :) Kuvat yritän saada mahdollisimman pian, ja silloin selviää myös minkä värinen tytöstä tulee.