Wagnerin kotisivut & blogi
- Noemie
- Syvällistä
Re: Wagnerin kotisivut & blogi
Aww, ihana Wagner! Et yhtään sitten nostanu sitä mun chihukuumetta <3_<3
I summer! classic, but so true.
-
Milly
- Söi navetan kaksi nautaa
Kiitos Noemie! Haha, chihut on kyllä jotain ihan omaa laatuaan. :D Niistä saa muovattua helposti just semmosen koiran kuin haluaa (tosin kokoa ei saa suurennettua edes tahdonvoimalla).
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone
- juulia
- Floodari
Mulla näkyy toi ulkoasu näin, eli kuva menee vähän Tervetuloa-tekstin päälle ja kuvan vieressä näkyy tommonen merkki. Lisäksi tuossa otsikon vieressä näkyy ihmeellisiä vihreitä viivoja, ne on aika haaleita mutta kuitenkin. Wagnerin sivulla niitä on enemmän. Selain mulla on IE7.
Muuten kyllä tosi toimivat ja mukavat sivut, tykkäsin! Kuvia oli kivasti, mutta olis myös mukava jos tekstin vieressä (vaikkapa tuossa Wagnerin sivulla, luonteen vieressä) olisi jotain isompia koristekuvia joita ei tarvitsisi klikata isommaksi. Mä oon btw aina luullut että sulla on ihan lk chihu, olin ihan järkyttynyt kun tuolla etusivulla luki että sekarotuinen. :D Vaikka nyt kun noita kuvia katsoo, niin eihän se ihan puhtaalta lk chihuahualta näytäkään.
/ hei voisin linkitellä Wagnerin blogin tänne :)
Muuten kyllä tosi toimivat ja mukavat sivut, tykkäsin! Kuvia oli kivasti, mutta olis myös mukava jos tekstin vieressä (vaikkapa tuossa Wagnerin sivulla, luonteen vieressä) olisi jotain isompia koristekuvia joita ei tarvitsisi klikata isommaksi. Mä oon btw aina luullut että sulla on ihan lk chihu, olin ihan järkyttynyt kun tuolla etusivulla luki että sekarotuinen. :D Vaikka nyt kun noita kuvia katsoo, niin eihän se ihan puhtaalta lk chihuahualta näytäkään.
/ hei voisin linkitellä Wagnerin blogin tänne :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Milly
- Söi navetan kaksi nautaa
Kiitos palautteesta, juulia! (: Toivottavasti ulkoasun heitosta huolimatta sivuja pystyy selata yms. Linkittele ihmeessä meijän blogi Voiton blogiin, niin mäkin teen samoin. ;)
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone