Kasvattipalautuksena myyntiin tulee kisaamaton novascotiannoutajanarttu Nuuskuttajan Missiainesta "Missi".
Missi on hienosta yhdistelmästä, jossa emänä vFIN JVA & KVA & TVA, vJM-09, vKTV, Jk3, Hk3, BH Rockhead's Jennie Wren ja isänä vFIN KVA, RH-FL B, RH-W A, BH Sunburn's Coma Black.
Lisätietoa M-pentueen sivulta sekä minulta kysymällä sähköpostitse tai tähän topikkiin.
Missi etsii hyvää ja pysyvää kotia, jossa tytön kanssa kisattaisiin ainakin nomessa sekä mejässä. Näyttelyissä käynti ei pakollista. Autan mielelläni uutta omistajaa niin Missin kouluttamisessa kuin kisaamisessa :)
M: tollerinarttu - MYYTY
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Re: M: tollerinarttu
Olisin enemmän kuin kiinnostunut tästä tollaajasta! Vaikka vielä muutama päivä sitten olin sitä mieltä että lopetan virtuaalitouhut, mutta enhän sitten raaskinutkaan kokonaan vaan pienensin laumaa ja pidän tästä lähtien vain rotuja mitkä itseäni ovat sydäntä lähellä eli tollerithan ne. Tyttönen pääsisi harrastuskumppaniksi muiden kolmen koplan joukkoon tänne.
Päälajina noutajakokeet ja toko, tietysti sitten muitakin kokeltaisiin, sillä rotu on niin monipuolinen että lajeja kyllä riittää. Näyttelyissä myös kierretään, jos saan piirrettyä rakennekuvan tytölle. Onkos tällä miten paljon sukulaisia, sillä ajattelin ehkä pientä jalostuskäyttöä tulevaisuudessa, jos on mahdollista?
Mä vielä kuitenkin vielä mietin asiaa, että hankinko täysin evm. sukuisen vai tämän.. :)
Päälajina noutajakokeet ja toko, tietysti sitten muitakin kokeltaisiin, sillä rotu on niin monipuolinen että lajeja kyllä riittää. Näyttelyissä myös kierretään, jos saan piirrettyä rakennekuvan tytölle. Onkos tällä miten paljon sukulaisia, sillä ajattelin ehkä pientä jalostuskäyttöä tulevaisuudessa, jos on mahdollista?
Mä vielä kuitenkin vielä mietin asiaa, että hankinko täysin evm. sukuisen vai tämän.. :)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Jos A.t. päätät Missin ottaa, niin ehdottomasti mä sen sulle olisin valmis antamaan :)
Jalostuskäyttö ei ole poissuljettua asia Missin kohdalla. Veljistä todennäköisesti jotakuta tullaan joskus jalostukseen käyttämään, mutta eihän M-pennut ole mitenkään yleisestä suvusta, joten tämän ei pitäisi haitata.
Mieti rauhassa, vaikka mä tiedän että otat Missin kuitenkin
Jalostuskäyttö ei ole poissuljettua asia Missin kohdalla. Veljistä todennäköisesti jotakuta tullaan joskus jalostukseen käyttämään, mutta eihän M-pennut ole mitenkään yleisestä suvusta, joten tämän ei pitäisi haitata.
Mieti rauhassa, vaikka mä tiedän että otat Missin kuitenkin
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Voi apua, taisit olla oikeassa. Eiköhän se Missi lähde minun mukaan, mutta mä kyllä vielä hankin myös sen evm. sukuisenkin jostain :D Sivuja väsään seuraavalla päivityskerralla. Mä löysin yhdet piirretyt tollokuvatkin, toivottavasti ne käy nartuksi.. niin sitten sillä on nimensä veroisesti myös sitä missiainesta ;)
Ainiin, onko missillä yhtään tuloksia vai onko täysin kisaamaton?
Ainiin, onko missillä yhtään tuloksia vai onko täysin kisaamaton?
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Hienoa, Missi lähtee siis sun mukaan :) Sivuilla ei ole mikään hirmuinen kiire, jos parin viikon sisällä ilmotat mulle osoitteen niin hyvä. Missi on tosiaan täysin kisaamaton, joten saatte aloittaa ihan "puhtaalta pyödältä". Nythän on käynnissä esim. Marrasnoutajat-kisaputki, eikun vaan osallistumaan ;)