Nojoo, nyt se sit valmistu, vain Naavan luonne on hmm.. vajaa (sitä ei varmaan oo vielä aloitettukkaan). Mutta tuskin se teitä haittanee. Valveunessa siis joo kasvatetaan huskyjä ja tällä hetkellä siellä on vain yksi neitonen, Naava (:
Valveunehen ~
peeäs nyt se on se domainkin, mutta ei siellä ''etusivulla'' ole vielä mitään kummoista
Valveunen virtuaalikennel
-
Mew
- Nakkisotilas
- Aava
- Toistolla tehoa
Re: Valveunen virtuaalikennel
Valveunen on vain niin pieni ja sievä kennel. Ulkoasu jotenkin sopii paikan nimeen ja fiilis sivuilla on kyllä just kohdallaan,
Yksi sivuiset kennelit ovat kivoja ja niin on tämäkin, oikein toimiva ja nätti. Tekstiä on ehkä hiukan liikaa noinkin ohuelle tekstikentälle. Lisäksi ulkoasu näyttää oudolta alas kelatessa, vasemmalla oleva palkki jää tyhjäksi ja teksti sijoittuu vasempaan laitaan. Mä en tiedä, mitä tuohon sivupalkkiin voi laittaa, mutta jotain se selkeästi kaipaa. Voisko nuo koirien kuvat ja muut pysyä ruudussa alas kelatessa, jos vaan tajuat, mitä tarkoitan?
Oi, kun mä rakastan tota kirjotustyyliä, tuollaista herttaisen suloista, haluaisin nostaa esiin sanat kaippa, kirmaa ja koiruus, erityisesti sanan kaippa, joka on niin ihana. Ja vastapainoksi oot tonne asettanut tuon ahneen perseen, pomppaa sieltä jännästi esiin. Nää on kivoja tekstejä lukea.Pienempi kuono on luultavimmin jo kerjäämässä keksiä, kaippa se isompikin sieltä pian kirmaa sun luokses. Miun mukana tässä vierellä kulkee oikeesti ihan puolihullu koira, Naava, sellanen karvainen, ahne perse, aivan sanoinkuvaamattoman tyhmä, mutta silti ihana koiruus.
Yksi sivuiset kennelit ovat kivoja ja niin on tämäkin, oikein toimiva ja nätti. Tekstiä on ehkä hiukan liikaa noinkin ohuelle tekstikentälle. Lisäksi ulkoasu näyttää oudolta alas kelatessa, vasemmalla oleva palkki jää tyhjäksi ja teksti sijoittuu vasempaan laitaan. Mä en tiedä, mitä tuohon sivupalkkiin voi laittaa, mutta jotain se selkeästi kaipaa. Voisko nuo koirien kuvat ja muut pysyä ruudussa alas kelatessa, jos vaan tajuat, mitä tarkoitan?
-
Mew
- Nakkisotilas
Joo tajuan Aava mitä sä meinaat ton vasemmalle puolelle muodostuvan ongelman kanssa, mutta en toistaiseksi oo keksinyt sopivaa koodinpätkää tuohon :3 Mutta kiitoksia hirveästi kommentista!
Hui vitsit mä säikähdin, että tuolla on kirjoitusvirhe, kun olit laittanut tuon lainauksen, mutta ei siä ollut onneksi X3 Mä kun tarkistin tekstin vähintään tuhat kertaa.
Hui vitsit mä säikähdin, että tuolla on kirjoitusvirhe, kun olit laittanut tuon lainauksen, mutta ei siä ollut onneksi X3 Mä kun tarkistin tekstin vähintään tuhat kertaa.
-
schaf
- Vuohenruokaa
mä en tajuu tätä :mrgreen: voiko joku laittaa prt screeniä, kun mulla ei ihan oikeesti näytä yhtään hassulta.Aava kirjoitti:Lisäksi ulkoasu näyttää oudolta alas kelatessa, vasemmalla oleva palkki jää tyhjäksi ja teksti sijoittuu vasempaan laitaan. Mä en tiedä, mitä tuohon sivupalkkiin voi laittaa, mutta jotain se selkeästi kaipaa. Voisko nuo koirien kuvat ja muut pysyä ruudussa alas kelatessa, jos vaan tajuat, mitä tarkoitan?
- oh deer.