Kiinnostaisiko ketään tämmönen pikkunen sylikoira? Elikkäs jos tarpeeksi kiinnostusta löytyisi, niin tiibetinmastiffipenneleitä syntyisi
Icsoon tuossa marraskuun aikana!
- Icson 1. tiibetinmastiffipentue!
Kylläkyllä! Isäksi olen valinnut Kirsin kasvatin
Dotempra's Shrinking Universen. Kiitos Kirsi kasvatistasti! :D Tämä mustaturkkinen herra tan- merkkien kera on kutsumanimeltään Shrink, ja sen tittelirivistöstä löytyy vaikka minkälaista voittajatitteliä; BH vjFRAW-10 vjSWEW-10 vjESTW-10 vjKREW-10 vjTMV-10 vjAMW-10 vjDKW-10 vjLUXW-10 vFRAW-10 vSWEW-10 vESTW-10 vKREW-10 vTMV-10 vDKW-10 vLUXW-10. Jos Islannista joskus saataisiin vika serti, tulisi pojasta samalla IS & SWE & KRE & EST & DK & FIN & LUX MVA. Mutta vikaa IS sertiä odotellen. :D BIS1-JUN sijalle yltänyt, sekä pari kertaa RYP- sijoillakin. Paimennuksessa kisataan A3 luokassa, eli yhdestä kupista kiinni VPVA. Tokossa jos yksi ykköstulos saataisiin niin tulis TK1. Koiratanssissa vielä about 100 pointsia nii tulee siitä tanssivaliokin. Elikkäs oon mä tota herraa about 3kk aikana jonkun verran ehtinyt kisata. :D
Emänä olisi sitten syyskuussa syntynyt nätti Nada- neito, jolla täysin evm. suku. Viralliselta nimeltään
Revelations Can I Play With Madness?. Voittaja jos jonkinmoinen tämäkin on: vjKREW-10 vjTMV-10 vjAMW-10 vjLUXW-10 vKREW-10 vTMV-10 vAMW-10 vLUXW-10. Neljä sertiä löytyy näyttelyistä, ja yksi RYP1- sijoitus. Tokossa oon ilmotellu tota ALO- luokkaan, paimennuksessa kisaa A2 luokassa. Koiratanssissa vasta vaivaiset 49 pistettä. Mut ite tykkään just siitä, kun tällä täysin evm suku.
Jos kiinnostais pieni tiffilapsonen, kirjotas jotain tähän töpöön. Mihin kenneliin tulisi? Missä kisaisitte? Ja kisautusnäyttö ois ihan suotavaa. Toivoisin että saisit kivat kuvat kasvatilleni, ja ilmottelisit sitä näyttelyihin. Sitten joskus se kasvisluokka ois kiva. :D Itsekin käyn kuvailemassa näyttelyissä tiffejä, multa saa myös kysyä kuvia!
En vielä tiedä, monta varausta otan. Pentue syntyy, jos kolme varmaa ostajaa tulee. 3-4 pentua vois Nada pyöräyttää, viis olisi kyllä ihan maksimiraja, mutta jos kiva ostaja löytyy, niin voi se viideskin syntyä! Yksi pentu jää ainakin mulle itelleni Icsoon.
- 3. u/n, varaajan nimi, kenneli
Noh, aattelin AC/DC teemaa. Mun yks lempparibändeistä! Eli alussa olisi "Icso ROCKS" ja loppuosa saa olla niin moniosainen kuin haluat. Nimistä lisää, jos varaajia löytyy. ;)