uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: uudistunut VAL

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Voinen vissiin tässä sanoa, että tuolla on munkin vanhoja tietoja tuomarilistalla :o
Ollut jo aika pitkäänkin..

Mun uusi email on navil@viuhku.net
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Kiitos tiedosta (: Yleisenä ilmoituksena voin lausua, että tuomari-listaa tullaan lähiaikoina päivittämään niin, että käymme jokaisen tuomarin läpi ja kysymme, tarvitseeko tietoja päivittää tai haluaako hän poiston tuomarilistalta. Näin tulevat kilpailujen järjestäjät löytävät nopeasti aktiiviset tuomarit.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mulla kiinnostais tietää, tarvitseeko liitto mahdollista päivitysapua joksikin aikaa? Nämä päivitysten pitkät välit ja lupailut aktivoitumisesta alkavat olla jo ''moneen kertaan kuultuja''. Voisitteko ainakin harkita vielä yhden-kahden ihmisen mukaan ottamista, niin saataisiin taas agilitykisojakin pyörimään entiseen tahtiin? :--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eella »

Pehko kirjoitti:Mulla kiinnostais tietää, tarvitseeko liitto mahdollista päivitysapua joksikin aikaa? Nämä päivitysten pitkät välit ja lupailut aktivoitumisesta alkavat olla jo ''moneen kertaan kuultuja''. Voisitteko ainakin harkita vielä yhden-kahden ihmisen mukaan ottamista, niin saataisiin taas agilitykisojakin pyörimään entiseen tahtiin? :--)
Mä oon samaa mieltä. Itsestäni ei ole liiton pyörittämiseen, mutta uskon, että halukkaita kyllä löytyy. Sivut ovat olleet jo kuukauden päivittämättä :(
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mun tietääkseni vAL on vaihtamassa kokonaan ylläpitäjää, et turha enää hakea lisää apua, kun uudet sivutkin ovat jo tekeillä. En kyl tiedä saanko vuodattaa enempää, mut sanonpahan vaan.

Mut täytyy kyllä ihmetellä, että teitä on neljä ja liitto on noin kuollut. Luulisi sellaisella määrällä toimivan.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Joku kerkesikin ennen mua. Tosiaan olin just tulossa ihmettelemään miksi liitto jäissä. Eli siis on kuitenkin nousemassa taas pystyyn? Mahtava juttu jos niin on niin saisin pidettyä ton kisaputkenkin loppuun ja pääsis taasen kisailemaan agissa.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Milja
Vuohenruokaa

Rebecca kirjoitti:Mun tietääkseni vAL on vaihtamassa kokonaan ylläpitäjää, et turha enää hakea lisää apua, kun uudet sivutkin ovat jo tekeillä. En kyl tiedä saanko vuodattaa enempää, mut sanonpahan vaan.

Mut täytyy kyllä ihmetellä, että teitä on neljä ja liitto on noin kuollut. Luulisi sellaisella määrällä toimivan.
Kiitos vaan, ei mulle ainakaan ole mitään ilmoiteltu. Mutta asiaan on tulossa muutosta.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Missä muodossa ja kuinka pian?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Milja
Vuohenruokaa

Hei! Nyt olen päivitellyt sivuja jälleen, ja lupaan jatkaa aktiivisemmin. Otan yhteyttä muihin ylläpitäjiin ja alan järkätä muita halukkaita mukaan liittoa pitämään. Tilanteeseen on siis tulossa muutos jo tänään. Joten kaikki halukkaat nyt järjestämään kisoja, kalenterissa on paljon tilaa ja hyväksyn jokaisen kisan heti tänään!
Wolfie
Höpsö veitikka

Mitä mä oon kuullut, niin ainakin shanya tietää ja sullekin on ilmottu. En mä kyl viitti kertoo sen enempää, kun en tiedä saanko.

mut milja musta sun on ihan turha olla noin vihanen, tää oli kuitenkin edessä, kun liitto on noin kuollut ja agility on niin järjettömän tärkeä laji virtuaalimaailmassa (oli kyse sit koirista, kaneista, kissoista tai hepoista) ja toi liitto oli niin totaalisen kuollut, että ihan itkettää. Kyllä mä satunnaiset päivityskatkot ymmärrän, mutta te olitte aktiivisena pari kk ja sen jälkeen kisoja hyväksyttiin kerran parissa kuukaudessa. Se on niin paljon muilta pois. Ja teitä on neljä ja silti noin kuollutta, en voi käsittää.

Mut en tosiaan ota tähän juttuun enempää osaa, koska en liity siihen liiton pitämiseen millään tavalla.

/no hienoo että nyt sit päivititte.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Milja
Vuohenruokaa

Re: uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)

Itse asiassa en suuttunut. Mistä sait sen käsityksen? Ja tarkoitin tuolla, ettei minulle ole ilmoitettu siitä, että joku olisi jo puuhaamassa uutta liittoa pystyyn ilman että meille olisi ilmoitettu, koska se olisi jo törkeää. Ja kuten jo kerroinkin, otin äsken yhteyttä muihin ylläpitäjiin ja kysyin heidän halukkuuttaan jatkaa AKTIIVISESTI liiton ylläpidossa. Aion ilmoitella myös Sigitiukselle asiasta jne. Joten kaikki on nyt kunnossa (:
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Mä oon ainakin vielä mukana, juuri vastasin Miljan viestiinkin. Puhuin myös Jerryn kanssa tuossa vähän aikaa sitten asiasta, ja mulla on sellanen käsitys, että tässä on nyt minä, Jerry ja Milja mukana? Muista ylläpitäjistä ei ole kuulunut nyt mitään. Pahoittelen epäaktiivisuuttani, mutta nyt VALin muuton jälkeen olisi tarkoitus jatkaa taas aktiivisempana. (:

// Eli siis mä tiedän kyllä muutoksista. Toivottavasti sain mainita näinkin paljon, mutta mun mielestä Miljalle on kerrottu...
Kuva
Wolfie
Höpsö veitikka

Okei, mä luulin, että liitto siirtyy kokonaan jälleen Jerrylle, mut hyvähän toi tollanen järjestelykin on. Toivottavasti liitto nyt sit pysyis kans aktiivisena :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Odotanko mä jotain osoitteenvaihdosta, vai voinko lähettää kisa-anomuksen näille nykyisille sivuille ihan normaalisti?
Milja
Vuohenruokaa

Mulle ei ainakaan kukaan ole ilmoitellut, että sivut siirtyisi Jerrylle, joten kisa-anomukset menevät edelleen nykyisille sivuille (:
Vastaa Viestiin