Uusi ulkoasu Greyscalessa

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Uusi ulkoasu Greyscalessa

Viesti Kirjoittaja Eella »

Nikeltä sain uuden ulkoasun ja on nyt käytössä. Olis tosi ihana, jos laittasitte kommenttia, kritiikki tekee joskus hyvää, jopa minulle :mrgreen: Teksteistä tulee varmasti sanomista, kun en ole jaksanut panostaa :)
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
Aava
Toistolla tehoa

Re: Uusi ulkoasu Greyscalessa

Viesti Kirjoittaja Aava »

Pilkunviilaaja puheenvuorossa, turha sanoa, etten varoittanut! :mrgreen:

Joo. Mun mielestä on tärkeää, että etusivun teksti on luonteva, sujuva ja ennenkaikkea kieliopillisesti lähes virheetön. Pienet inhimilliset erheet ja sählingit ovat toki OK ja täysin ymmärrettäviä, mutta kannattaa käyttää teksti vaikkapa Microsoft Wordissa ennen sivuille asettamista, niin saat perinteiset kielioppivirheet pois päiväjärjestyksestä.
webs: Webs (erisnimi)
kanssa:): kanssa. :)

Haha, antakaa anteeks. Muuten sellaista kivaa perustekstiä, jota voisi vielä hioa eteenpäin.

Ulkoasussa mua häiritsee harmaa taustaväri. Mitä ihmettä? Eikö olisi tyylikkäämpää, jos sininen taustaväri kattaisi koko ruudun lukuun ottamatta tummanharmaata viivaa, joka saisi jatkua ruudun oikeaan reunaan saakka.
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Kiitos Aava! Ja joo, mä tiedän, että harmaan voisi vaihtaa toiseen, mutta oon avuton koodeissa ja Lilja oli jo auttanut mua ihan liikaa ja nähnyt vaivaa vuokseni. Lisäksi en ollut maininnut mitään pyynnössä, että tausväri vois olle tämä ja tämä. En siis viitsinyt mennä enää valittamaan :)

Mähän sanoin, että kirjotuksista tulee sanomista :mrgreen: Yritän joskus korjata...
Nikke
Kanada

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Vaihas toi taustaväri vaikka samaan, kuin tuo tummansininen (#324350). Tulee muistaakseni tähän kohtaan background-color: #c0c0c0;. Kun itse ton ulkan tein niin ajattelin koodaukseltaan ihan erillaiseksi. Niin, että tuo ylhäällä oleva palkki olisi jatkunut koko sivun pituudellaan ja myös keskitettynä otsikko kuva ja testilaatikko.
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Vaihdoin värin, mutta ei tuokaan kyllä hyvältä näytä, kun yläpalkki loppuu kesken.

Osaaks kukaan neuvoo miten yläpalkin saa jatkumaan vasemman reunan loppuun asti? Tai sitten jos samalla vaivalla vois lisäks laittaa koko höskän keskitetyks? Tosin jos laittaa keskitetyks, niin yläpalkin linkitkin menis vissiin sivun keskelle, eikä olisniille tarkoitetulla paikalla...
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Koodi: Valitse kaikki

#ylapalkki {
position: absolute;
left: 0px;
top: 0px;
height: 249px;
width: 100%;
background-image:url(LEIKATUN PALAN OSOITE);
}
css'ään siis. Height muokataan sitten kuvan korkeuden mukaan.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Tota noin... helppiä? Hih, koodata vois uuestaan tai jtn, kannattaa uskoo, mä en älyä tälläsiä!!!
Aava
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Aava »

Saisit ton näyttämään helposti loogisemmalta kaventamalla harmaata linkkipalkkia (kuvapohja) tekstikentän kokoiseksi, mikäli tuota ei saada jatkumaan koko ruudun yläreunan täyttäväksi.
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Kiitti vinkistä Aava :) Mä kattelen jos jotain saisin muutettua, mutta tuskinpa... :mrgreen:
Vastaa Viestiin