Uusi ulkoasu Greyscalessa
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Uusi ulkoasu Greyscalessa
Nikeltä sain uuden ulkoasun ja on nyt käytössä. Olis tosi ihana, jos laittasitte kommenttia, kritiikki tekee joskus hyvää, jopa minulle
Teksteistä tulee varmasti sanomista, kun en ole jaksanut panostaa :)
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
- Aava
- Toistolla tehoa
Re: Uusi ulkoasu Greyscalessa
Pilkunviilaaja puheenvuorossa, turha sanoa, etten varoittanut! :mrgreen:
Joo. Mun mielestä on tärkeää, että etusivun teksti on luonteva, sujuva ja ennenkaikkea kieliopillisesti lähes virheetön. Pienet inhimilliset erheet ja sählingit ovat toki OK ja täysin ymmärrettäviä, mutta kannattaa käyttää teksti vaikkapa Microsoft Wordissa ennen sivuille asettamista, niin saat perinteiset kielioppivirheet pois päiväjärjestyksestä.
webs: Webs (erisnimi)
kanssa:): kanssa. :)
Haha, antakaa anteeks. Muuten sellaista kivaa perustekstiä, jota voisi vielä hioa eteenpäin.
Ulkoasussa mua häiritsee harmaa taustaväri. Mitä ihmettä? Eikö olisi tyylikkäämpää, jos sininen taustaväri kattaisi koko ruudun lukuun ottamatta tummanharmaata viivaa, joka saisi jatkua ruudun oikeaan reunaan saakka.
Joo. Mun mielestä on tärkeää, että etusivun teksti on luonteva, sujuva ja ennenkaikkea kieliopillisesti lähes virheetön. Pienet inhimilliset erheet ja sählingit ovat toki OK ja täysin ymmärrettäviä, mutta kannattaa käyttää teksti vaikkapa Microsoft Wordissa ennen sivuille asettamista, niin saat perinteiset kielioppivirheet pois päiväjärjestyksestä.
webs: Webs (erisnimi)
kanssa:): kanssa. :)
Haha, antakaa anteeks. Muuten sellaista kivaa perustekstiä, jota voisi vielä hioa eteenpäin.
Ulkoasussa mua häiritsee harmaa taustaväri. Mitä ihmettä? Eikö olisi tyylikkäämpää, jos sininen taustaväri kattaisi koko ruudun lukuun ottamatta tummanharmaata viivaa, joka saisi jatkua ruudun oikeaan reunaan saakka.
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos Aava! Ja joo, mä tiedän, että harmaan voisi vaihtaa toiseen, mutta oon avuton koodeissa ja Lilja oli jo auttanut mua ihan liikaa ja nähnyt vaivaa vuokseni. Lisäksi en ollut maininnut mitään pyynnössä, että tausväri vois olle tämä ja tämä. En siis viitsinyt mennä enää valittamaan :)
Mähän sanoin, että kirjotuksista tulee sanomista
Yritän joskus korjata...
Mähän sanoin, että kirjotuksista tulee sanomista
- Nikke
- Kanada
Vaihas toi taustaväri vaikka samaan, kuin tuo tummansininen (#324350). Tulee muistaakseni tähän kohtaan background-color: #c0c0c0;. Kun itse ton ulkan tein niin ajattelin koodaukseltaan ihan erillaiseksi. Niin, että tuo ylhäällä oleva palkki olisi jatkunut koko sivun pituudellaan ja myös keskitettynä otsikko kuva ja testilaatikko.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Vaihdoin värin, mutta ei tuokaan kyllä hyvältä näytä, kun yläpalkki loppuu kesken.
Osaaks kukaan neuvoo miten yläpalkin saa jatkumaan vasemman reunan loppuun asti? Tai sitten jos samalla vaivalla vois lisäks laittaa koko höskän keskitetyks? Tosin jos laittaa keskitetyks, niin yläpalkin linkitkin menis vissiin sivun keskelle, eikä olisniille tarkoitetulla paikalla...
Osaaks kukaan neuvoo miten yläpalkin saa jatkumaan vasemman reunan loppuun asti? Tai sitten jos samalla vaivalla vois lisäks laittaa koko höskän keskitetyks? Tosin jos laittaa keskitetyks, niin yläpalkin linkitkin menis vissiin sivun keskelle, eikä olisniille tarkoitetulla paikalla...
- Kendra
- Höpsö veitikka
Koodi: Valitse kaikki
#ylapalkki {
position: absolute;
left: 0px;
top: 0px;
height: 249px;
width: 100%;
background-image:url(LEIKATUN PALAN OSOITE);
}
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Tota noin... helppiä? Hih, koodata vois uuestaan tai jtn, kannattaa uskoo, mä en älyä tälläsiä!!!
- Aava
- Toistolla tehoa
Saisit ton näyttämään helposti loogisemmalta kaventamalla harmaata linkkipalkkia (kuvapohja) tekstikentän kokoiseksi, mikäli tuota ei saada jatkumaan koko ruudun yläreunan täyttäväksi.
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitti vinkistä Aava :) Mä kattelen jos jotain saisin muutettua, mutta tuskinpa...