M: Kairankuiskeen lapinkoirat, apsot ja pommi
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
M: Kairankuiskeen lapinkoirat, apsot ja pommi
Eli päätin karsia kaikki muut paitsi labbikset ja pohjanpystykorvan pois, kun tuo kiinnostus tähän touhuun ei ole entisensä ja aikakin on ihan loppu. Myytävänä seitsemän enemmän tai vähemmän kisattua suomenlapinkoiraa, kaksi lhasa apsoa ja yksi pomeranian hyvään kotiin. Vaadin uudelta omistajalta aktiivisuutta ja ahkeruutta kisata, mieluummin muuallakin kuin näyttelyissä.
Suomenlapinkoirat
u. vPVA vAVA TK2 BH JK1 HK3 RH-E vESTW-10 Zorodin - Kuvat mukaan AKIRE
n. vPVA BH TK3 HK1 Kairankuiskeen Saturakkautta - Kuvat mukaan JUINTTU - uusi osoite
u. vPVA BH VK1 HK3 TK2 Deattan Suden Suru - Kuvat mukaan MARI - uusi osoite
n. BH TK1 Deattan Metsätähti - Kuvat mukaan
Lhasa apsot
n. BH TK2 vGERW-09 FIN & N & KRE & DK vMVA Kairankuiskeen Erämaan Henkäys - Kuvat mukaan PEPPI - uusi osoite
u. White Cloud Take Your Heart - Kuvia ei mukaan, mutta multa löytyy kyllä kuvia, jos tarvii.
Pomeranian
u. BH Starmaker Fields Of Joy - Kuvat mukaan MINNEA - uusi osoite
Copyiksi Elina K linkitettynä minun sähköpostiosoitteeseen elinann[at]gmail.com
Suomenlapinkoirat
u. vPVA vAVA TK2 BH JK1 HK3 RH-E vESTW-10 Zorodin - Kuvat mukaan AKIRE
n. vPVA BH TK3 HK1 Kairankuiskeen Saturakkautta - Kuvat mukaan JUINTTU - uusi osoite
u. vPVA BH VK1 HK3 TK2 Deattan Suden Suru - Kuvat mukaan MARI - uusi osoite
n. BH TK1 Deattan Metsätähti - Kuvat mukaan
Lhasa apsot
n. BH TK2 vGERW-09 FIN & N & KRE & DK vMVA Kairankuiskeen Erämaan Henkäys - Kuvat mukaan PEPPI - uusi osoite
u. White Cloud Take Your Heart - Kuvia ei mukaan, mutta multa löytyy kyllä kuvia, jos tarvii.
Pomeranian
u. BH Starmaker Fields Of Joy - Kuvat mukaan MINNEA - uusi osoite
Copyiksi Elina K linkitettynä minun sähköpostiosoitteeseen elinann[at]gmail.com
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: Kairankuiskeen lapinkoirat, apsot ja pommi
Varaa mulle nyt alustavasti toi Ada, niin pistän tarkempaa viestiä huomenna. Nopeat kisanäytöt täältä.
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Ookei, miehän varaan (: Sulle oon varmaan joskus aikasemminki myyny jonku koiran, jos en väärin muista?
//Ai siinä käviki niin...
//Ai siinä käviki niin...
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Et oo, ku se Milla meni sit jollekkin toiselle :D
-
Janina
- Höpsö veitikka
Zorodin mulle takas? (: Mä oon sen alunperin sulle myynyt. Kiitän kovasti sua kun pidit siitä huolta näinkin kauan ja kilpailitkin. :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle jos lähtis tuo Sella kaunokainen? pääsisi asuskelemaan Joikhasiin tuon muun lappalaislauman jatkoksi. Kisailtaisiin käyttövalioksi ja yritettäisiin nuo toko- ja agivalioudetkin saavuttaa, sekä näyttelykehiä toki vielä kierrellään ja kisaillaan varmaan vielä koiratanssissakin :D en lupaa, että nuo tavoitteet 100% täyttyy, mutta parhaaseen on pyrkimys. Niin ja sitten kun ollaan tarpeeksi kisailtu niin voisi olla kiva pieni pentue teettää, isästä ei vielä mitään hajua, voisi olla jokin tuontikoira jonka suvussa on vain evm-koiria tai joku, empä tiiä vielä (:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Minnea
- Kanada
Joy voisi reissata mulle yksityiseksi. :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Lähtisikö Rudi mulle Nuuskuttajaan? Aikaisemminhan mä ostin sulta Tessan, ja miksei Nuuskikseen mahtuisi Tessan kaveriksi toinenkin lapinkoira :)
Rudin kanssa tultaisiin jatkamaan näyttelyissä käyntiä. Lisäksi kisausta jatketaan myös pk-puolella (viesti, haku), agilityssa ja tokossa. Voi myös olla, että aloitetaan joku ihan uusi lajikin :)
Rudin kanssa tultaisiin jatkamaan näyttelyissä käyntiä. Lisäksi kisausta jatketaan myös pk-puolella (viesti, haku), agilityssa ja tokossa. Voi myös olla, että aloitetaan joku ihan uusi lajikin :)
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Aada muuttu Ereaks ja sivut löytyy täältä.
Kisakalenteri on vielä ihan vaiheessa ja mitäs pistän kuvien copyiks?
Kisakalenteri on vielä ihan vaiheessa ja mitäs pistän kuvien copyiks?
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Akire: Kyllä sie sen saat takaisin. Haluatko kuvat mukaan? (:
Juinttu: Käy hyvin. Ite suunnittelin vähän sille ja Zorrolle pentuetta, mutta siitä ei tullut mitään, kun kysyntää on ollu vähän heikosti. Haluatko kuvia mukaan? (:
Minnea: Voisi vaikka reissatakin. (: Haluatko kuvia mukaan?
Mari: Ilman muuta lähtisi. Tessa on saanu tosi hyvän kodin sinun luota ja mielellään myyn Rudinki sulle! (: Haluatko kuvat mukaan?
Peppi: Kiitoksia sivuista. Pistä copyiksi Elina K linkitettynä minun sähköpostiosoitteeseen elinann@gmail.com
Juinttu: Käy hyvin. Ite suunnittelin vähän sille ja Zorrolle pentuetta, mutta siitä ei tullut mitään, kun kysyntää on ollu vähän heikosti. Haluatko kuvia mukaan? (:
Minnea: Voisi vaikka reissatakin. (: Haluatko kuvia mukaan?
Mari: Ilman muuta lähtisi. Tessa on saanu tosi hyvän kodin sinun luota ja mielellään myyn Rudinki sulle! (: Haluatko kuvat mukaan?
Peppi: Kiitoksia sivuista. Pistä copyiksi Elina K linkitettynä minun sähköpostiosoitteeseen elinann@gmail.com
-
Janina
- Höpsö veitikka
Juu, voin ottaa kuvatkin, itellä ei tällä hetkellä oo urokselle kuvia. :) Kiitos paljon, laittelen sivuja kohta.
-
Minnea
- Kanada
^^ Mää mietinkin kuvajuttuu vähän tarkemmin huomenna kun mä nyt innostuin piirtelemään et jos tekiskin pojalle pivikokuvat :)
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Kuvat voisin ottaa Rudille mukaan, kun ei mulla noita lapinkoirien kuvia oikeastaan ole yhtään. Sivut muotoutuvat parin päivän aikana tänne.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Minnea
- Kanada
Joy uudessa kodissaan :)
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä