M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Eli mun innostus virtuaalikoiria kohtaan on alkanut rajoittua, eikä aikaa tahdo löytyä kaikille koirille. Niimpä päätin pistää myyntiin yhden evm-sukuisista koiristani, Sedan.

Seda on espanjan "tuonti", oikealta nimeltään BH RH-E Lluvia Circo Milagroso Seda.
Rodultaan Seda on silkkivinttikoira ja sukupuoleltaan narttu. Seda on syntynyt 17.03.2010 ja sen kanssa on kisattu vähän.

Sedan tulokset voit katsoa sen sivuilta ja näistä linkeistä: koejuoksu, toko, toko, peso. Kannattaa myös itse etsiä lisää tuloksia käymllä toko- ja agikisojen sivut läpi.

Toivoisin, että Sedalle löytyisi edes vähän kisaava, pitkäaikainen koti! Himokisatusta en todellakaan vaadi, kun kyseessä on evm-sukuinen tuonti, pari kisaa kuussa on jo hyvä määrä. Ja Sedaa saa käyttää jalostukseen ;)
Belgi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu

Viesti Kirjoittaja Belgi »

Moikka!
Mun kaveri kasvatta silkkkivinttikoiria, ja ois kiinnostunu tästä koirasta :). Se ei oo rekisteröiny itteensä vielä tänne turrilaan, joten hän pyysi et mä laittasin viestiä sulle sen puolesta. Tässä on mu kaverin sivujen osoite: http://apricot-poodles.shinybook.fi En tiedä hänen kisasuunnitelmista mitään (Hänen koirillaan ei ole ainakaan vielä omia sivuja). Voit laittaa vastauksen vaikka sinne kennun viekkuun, tai sitte vastata mulle tääl turrilas :)
Peppi kirjoitti:Eli mun innostus virtuaalikoiria kohtaan on alkanut rajoittua, eikä aikaa tahdo löytyä kaikille koirille. Niimpä päätin pistää myyntiin yhden evm-sukuisista koiristani, Sedan.

Seda on espanjan "tuonti", oikealta nimeltään BH RH-E Lluvia Circo Milagroso Seda.
Rodultaan Seda on silkkivinttikoira ja sukupuoleltaan narttu. Seda on syntynyt 17.03.2010 ja sen kanssa on kisattu vähän.

Sedan tulokset voit katsoa sen sivuilta ja näistä linkeistä: koejuoksu, toko, toko, peso. Kannattaa myös itse etsiä lisää tuloksia käymllä toko- ja agikisojen sivut läpi.

Toivoisin, että Sedalle löytyisi edes vähän kisaava, pitkäaikainen koti! Himokisatusta en todellakaan vaadi, kun kyseessä on evm-sukuinen tuonti, pari kisaa kuussa on jo hyvä määrä. Ja Sedaa saa käyttää jalostukseen ;)
Nagare
Touc of Love
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Öö, tota sivua ei löydy.
Belgi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Sori. Siin oli yhen kirjaimen virhe.
Os. http://apricot-poodle.shinybook.fi
Nagare
Touc of Love
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Belgi, sanopa sille kaverilles ettei väitä kopioituja kuvia itse ottamikseen. Tässäkin kuvassa näkyy alareunassa copyrightit ja kaveris väittää sitä omakseen.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Belgi, Seda ei nyt valitettavasti lähde kaverillesi.
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eella »

Voi vitsi, mä oon ihan hullu. Mulla on kisaamattomia koiria kennelissä jo ihan riittävästi, mutta silti vain janoan lisää koiria:) Tää on vielä niin söpökin. Mutta jos mä tällä kertaa jätän tarjouksen tekemättä...
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Vähän OT: Toivon että tämän koiran uusi omistaja ei mielellään kysyisi samasta paikasta kuvalupaa kuin Peppi. Mulla on ollut jo hyvän aikaa luvat kys. kennelistä ennen Peppiäkin (hänen kanssaan saimme kuvien "yhteiskäytöstä" nätsistä sovittua), ja useille kuville tulevaisuudensuunnitelmia. ;-)

Ketään en siis voi pakottaa tekemään tuota tai tätä, mutta ison toivomuksen tällaisena itsekkäänä henkilönä vain näin esittäisin..

// Niin ja pikkasen mitä varmimmin laittomasti kopioituja kuvia tuolla http://apricot-poodle.shinybook.fi/ - sivustolla... -_-
Belgi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Varga kirjoitti:Belgi, sanopa sille kaverilles ettei väitä kopioituja kuvia itse ottamikseen. Tässäkin kuvassa näkyy alareunassa copyrightit ja kaveris väittää sitä omakseen.
Osaatko sit neuvoa jonku sellase paika josta saa ottaa kuvia ilmaseks?
Saaks flikf.com:ista kopsata kuvii?
Nagare
Touc of Love
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Belgi - Flickr.comista saa vain muutamia kuvia tietyin ehdoin. Mutta suomalaisista sivustoista esimerkiksi täältä löytyy kuvia. Kopiointisäännöt vaan on erittäin hyvä lukea ja niitä totella.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mutta joo, Seda edelleen myynnissä ja kuvat ei tuu mukaan.
Jussu
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Jussu »

Voisi muuten kiinnostaa, mutta en jaksa alkaa etsimään kuvia, kun ne ei kerran mukaan tuu. :/ Eipä kyllä muutenkaan taida tila riittää, kaunis koira kyllä. Koitan hillitä itseni ja sannoa etten voi ostaa kaunokaista. Toiottavasti löydät hyvän kodin. :)
Vastaa Viestiin