M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu
Eli mun innostus virtuaalikoiria kohtaan on alkanut rajoittua, eikä aikaa tahdo löytyä kaikille koirille. Niimpä päätin pistää myyntiin yhden evm-sukuisista koiristani, Sedan.
Seda on espanjan "tuonti", oikealta nimeltään BH RH-E Lluvia Circo Milagroso Seda.
Rodultaan Seda on silkkivinttikoira ja sukupuoleltaan narttu. Seda on syntynyt 17.03.2010 ja sen kanssa on kisattu vähän.
Sedan tulokset voit katsoa sen sivuilta ja näistä linkeistä: koejuoksu, toko, toko, peso. Kannattaa myös itse etsiä lisää tuloksia käymllä toko- ja agikisojen sivut läpi.
Toivoisin, että Sedalle löytyisi edes vähän kisaava, pitkäaikainen koti! Himokisatusta en todellakaan vaadi, kun kyseessä on evm-sukuinen tuonti, pari kisaa kuussa on jo hyvä määrä. Ja Sedaa saa käyttää jalostukseen ;)
Seda on espanjan "tuonti", oikealta nimeltään BH RH-E Lluvia Circo Milagroso Seda.
Rodultaan Seda on silkkivinttikoira ja sukupuoleltaan narttu. Seda on syntynyt 17.03.2010 ja sen kanssa on kisattu vähän.
Sedan tulokset voit katsoa sen sivuilta ja näistä linkeistä: koejuoksu, toko, toko, peso. Kannattaa myös itse etsiä lisää tuloksia käymllä toko- ja agikisojen sivut läpi.
Toivoisin, että Sedalle löytyisi edes vähän kisaava, pitkäaikainen koti! Himokisatusta en todellakaan vaadi, kun kyseessä on evm-sukuinen tuonti, pari kisaa kuussa on jo hyvä määrä. Ja Sedaa saa käyttää jalostukseen ;)
-
Belgi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: vähän kisattu silkkivinttikoiranarttu
Moikka!
Mun kaveri kasvatta silkkkivinttikoiria, ja ois kiinnostunu tästä koirasta :). Se ei oo rekisteröiny itteensä vielä tänne turrilaan, joten hän pyysi et mä laittasin viestiä sulle sen puolesta. Tässä on mu kaverin sivujen osoite: http://apricot-poodles.shinybook.fi En tiedä hänen kisasuunnitelmista mitään (Hänen koirillaan ei ole ainakaan vielä omia sivuja). Voit laittaa vastauksen vaikka sinne kennun viekkuun, tai sitte vastata mulle tääl turrilas :)
Mun kaveri kasvatta silkkkivinttikoiria, ja ois kiinnostunu tästä koirasta :). Se ei oo rekisteröiny itteensä vielä tänne turrilaan, joten hän pyysi et mä laittasin viestiä sulle sen puolesta. Tässä on mu kaverin sivujen osoite: http://apricot-poodles.shinybook.fi En tiedä hänen kisasuunnitelmista mitään (Hänen koirillaan ei ole ainakaan vielä omia sivuja). Voit laittaa vastauksen vaikka sinne kennun viekkuun, tai sitte vastata mulle tääl turrilas :)
Peppi kirjoitti:Eli mun innostus virtuaalikoiria kohtaan on alkanut rajoittua, eikä aikaa tahdo löytyä kaikille koirille. Niimpä päätin pistää myyntiin yhden evm-sukuisista koiristani, Sedan.
Nagare
Touc of Love
Touc of Love
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Öö, tota sivua ei löydy.
-
Belgi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Sori. Siin oli yhen kirjaimen virhe.
Os. http://apricot-poodle.shinybook.fi
Os. http://apricot-poodle.shinybook.fi
Nagare
Touc of Love
Touc of Love
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Belgi, sanopa sille kaverilles ettei väitä kopioituja kuvia itse ottamikseen. Tässäkin kuvassa näkyy alareunassa copyrightit ja kaveris väittää sitä omakseen.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Belgi, Seda ei nyt valitettavasti lähde kaverillesi.
-
Eella
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Voi vitsi, mä oon ihan hullu. Mulla on kisaamattomia koiria kennelissä jo ihan riittävästi, mutta silti vain janoan lisää koiria:) Tää on vielä niin söpökin. Mutta jos mä tällä kertaa jätän tarjouksen tekemättä...
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Vähän OT: Toivon että tämän koiran uusi omistaja ei mielellään kysyisi samasta paikasta kuvalupaa kuin Peppi. Mulla on ollut jo hyvän aikaa luvat kys. kennelistä ennen Peppiäkin (hänen kanssaan saimme kuvien "yhteiskäytöstä" nätsistä sovittua), ja useille kuville tulevaisuudensuunnitelmia. ;-)
Ketään en siis voi pakottaa tekemään tuota tai tätä, mutta ison toivomuksen tällaisena itsekkäänä henkilönä vain näin esittäisin..
// Niin ja pikkasen mitä varmimmin laittomasti kopioituja kuvia tuolla http://apricot-poodle.shinybook.fi/ - sivustolla... -_-
Ketään en siis voi pakottaa tekemään tuota tai tätä, mutta ison toivomuksen tällaisena itsekkäänä henkilönä vain näin esittäisin..
// Niin ja pikkasen mitä varmimmin laittomasti kopioituja kuvia tuolla http://apricot-poodle.shinybook.fi/ - sivustolla... -_-
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Belgi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Osaatko sit neuvoa jonku sellase paika josta saa ottaa kuvia ilmaseks?Varga kirjoitti:Belgi, sanopa sille kaverilles ettei väitä kopioituja kuvia itse ottamikseen. Tässäkin kuvassa näkyy alareunassa copyrightit ja kaveris väittää sitä omakseen.
Saaks flikf.com:ista kopsata kuvii?
Nagare
Touc of Love
Touc of Love
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Belgi - Flickr.comista saa vain muutamia kuvia tietyin ehdoin. Mutta suomalaisista sivustoista esimerkiksi täältä löytyy kuvia. Kopiointisäännöt vaan on erittäin hyvä lukea ja niitä totella.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mutta joo, Seda edelleen myynnissä ja kuvat ei tuu mukaan.
-
Jussu
- Ei riitä.
Voisi muuten kiinnostaa, mutta en jaksa alkaa etsimään kuvia, kun ne ei kerran mukaan tuu. :/ Eipä kyllä muutenkaan taida tila riittää, kaunis koira kyllä. Koitan hillitä itseni ja sannoa etten voi ostaa kaunokaista. Toiottavasti löydät hyvän kodin. :)