Nauruloitsun basenjeja!
-
Lilja
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Nauruloitsun basenjeja!
Ok.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
cocoa
- Sumopainija
- Emine
- Kriisissä
CIAN JA LILJA!
Pennun nimi (Cian) ja koiran sukupuoli (Lilja)? Ilmoittakaapa tän päivän aikana niin saan pentuesivun tehtyä!
Pennun nimi (Cian) ja koiran sukupuoli (Lilja)? Ilmoittakaapa tän päivän aikana niin saan pentuesivun tehtyä!
-
Lilja
- Viesti:
- Emine
- Kriisissä
^Ok.
Mulla on ollut nyt vähän kiireitä ja muutenkin muuta ajateltavaa niin en oo täällä ehtinyt käymään. Joka tapauksessa pennut syntyivät maanantaina. Oon ensviikon kiertueella, joten en pääse vastailemaan viesteihinne. Toivoisin et loputkin sivuista tulis ensviikon loppuun mennessä. Jos on jotain asiaa näihin liittyen ni laittakaa vaan viestiä! :>
Mulla on ollut nyt vähän kiireitä ja muutenkin muuta ajateltavaa niin en oo täällä ehtinyt käymään. Joka tapauksessa pennut syntyivät maanantaina. Oon ensviikon kiertueella, joten en pääse vastailemaan viesteihinne. Toivoisin et loputkin sivuista tulis ensviikon loppuun mennessä. Jos on jotain asiaa näihin liittyen ni laittakaa vaan viestiä! :>
- Emine
- Kriisissä
CIAN JA LILJA! Nyt niitä sivuja!
-
Lilja
- Viesti:
Joo hei anteeksanteeks mulla on ollut ihan hirmusesti kiireitä! Koeviikko loppuu tiistaina niin varmaan sit saisin aikaseks tehdä ne sivut ja muutenkin tekemättömiä töitä virt.koiratouhujen osalta...
-
Lilja
- Viesti:
- Emine
- Kriisissä
Re: Nauruloitsun basenjeja! - YKSI PENTU VAILLA KOTIA! (kuvat!)
Cian ei ilmeisesti otakaan pentua, eli yksi punavalkoinen uros on tästä pentueesta vielä kotia vailla. Kuvat saa mukaan: http://picasaweb.google.com/julmanhattu ... 2636437106
Poitsulla ei oo vielä edes nimeä, tsekkaa aloitusviesti josta löydät ohjeet. :> Toivottavasti poju sais pian kodin!
// Annoin nyt tälle uroksellekin nimen samalla kun tein pentuesivut. Nauruloitsun Fikri Kazim siis myynnissä! Pentuesivu.
Poitsulla ei oo vielä edes nimeä, tsekkaa aloitusviesti josta löydät ohjeet. :> Toivottavasti poju sais pian kodin!
// Annoin nyt tälle uroksellekin nimen samalla kun tein pentuesivut. Nauruloitsun Fikri Kazim siis myynnissä! Pentuesivu.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Moikka ! :)
Mä olisin kiinnostunut ottamaan tän pennun :) En nyt kuitenkaa Osboon vaan Funkung'siin. Koira olis nyt aluksi kisatauolla kunnes saisin tästä nyt pari koiraa alta pois. Näin alkuun hänen kanssaan kisattaisiin tokossa ja mahd. koiratanssissa. Mitään en vielä uskalla luvata. :)
Mä olisin kiinnostunut ottamaan tän pennun :) En nyt kuitenkaa Osboon vaan Funkung'siin. Koira olis nyt aluksi kisatauolla kunnes saisin tästä nyt pari koiraa alta pois. Näin alkuun hänen kanssaan kisattaisiin tokossa ja mahd. koiratanssissa. Mitään en vielä uskalla luvata. :)

- Emine
- Kriisissä
Kuulostaa hyvältä! Mulla on itellänikin nyt kisataukoa että katsotaan sitten. Laitatko vielä tuon kennelisi osoitteen? :>
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ainiin se osoite unohtui (: tässä :)

- Emine
- Kriisissä
Ai sulla on ihan basenjeja kasvattava kenneli, siistiä! Linkitän teiät Nauriksen etusivulle jos on ok! Kyllä pentu voi sulle lähteä, otatko noi kuvat? Jos otat niin laita copyiksi Emilia Vihanto ja linkki mun sähköpostiin julmanhattu@gmail.com. Sivuja mielellään kahden viikon kuluessa, kerro jos tulee jotain.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Juu on, otan todellakin nuo kuvat :) Sivut saat ihan pian, alan samantein säätämään :))))
/ Laita vaan Fungun's, meinasin jo sen nimenkin unohtaa x)
// Mä laitan myös teidät meidän etusivulle ? (:
/ Laita vaan Fungun's, meinasin jo sen nimenkin unohtaa x)
// Mä laitan myös teidät meidän etusivulle ? (: