M: staffiuros
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
M: staffiuros
Myynnissä Ranskan tuonti staffiuros Maddox. Hyvin vähän kisattu, ja ainoastaan näyttelyissä vaikka näyttelytuloksilla ei ole merkitystä, koska kuvat eivät tule mukaan. Toivoisin Maddoxille elinikäisen kodin jossa se saisi myös suht aktiivisesti kisautusta. Tarjousta alle!
-
Esme
- Kanada
Re: M: staffiuros
Hmm... Mulle vois lähtee Rajavartijaan, staffineiti Aavan kaveriksi. Poitsulla kisattais aktiivisesti ainakin näytelmissä, agilityssä ja koiratanssissa. Kun on tuloksia niin voisi jonkun pienen pentueen Aavan kanssa teettää. Elinikäistä kotia olisi luvassa ja kisautusta kisojen määrästä riippuen niin paljon kun on mahdollista, pentuetta mielessä pitäen.
Muuta en osaa kertoa, mutta kysele jos jäi jotain. (:
Muuta en osaa kertoa, mutta kysele jos jäi jotain. (:
Onnea On - border collies
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
Esme
- Kanada
Hitto, olin ihan unohtanut tän kun on nyt IRL vähän ollut kaikkea, mutta laittelen niitä parin päivän sisässä! (:
Onnea On - border collies
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Taidan laittaa tämän takaisin myyntiin.
Edelleen haetaan kotia Maddoxille!
Edelleen haetaan kotia Maddoxille!
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Mähän silloin sanoin, että voin ottaa jos ei kotia löydy, koska silloin en ollut varma, että onko mulla tilaa, mutta, koska mulla ei enää Aavaakaan ole niin aattelin, että mikä jottei, olisihan mulla yhdelle urokselle tilaa.
Eli varmaan tiedätkin jo lähes kaiken kisautuksestani, mutta siis kaikkiin lajeihin mihin pääsee vain mukaan ja aina, kun kisoja tulee ja on aikaa osallistua. Tarkoituksena kisata toko, agility ja flyball valioksi. Miksei näyttelyihinkin jos hyvin pärjää ja maastoesteille tottahan toki, vaikka ei ihan valioksi päästäisikään. Koiratanssia sitten myöhemmin katsottaisiin. Pikkujuttuun tulisi Ruun, Duken ja Edgarin seuraksi.
Lisää voit kysyä sitten mesellä tai tässä.
Eli varmaan tiedätkin jo lähes kaiken kisautuksestani, mutta siis kaikkiin lajeihin mihin pääsee vain mukaan ja aina, kun kisoja tulee ja on aikaa osallistua. Tarkoituksena kisata toko, agility ja flyball valioksi. Miksei näyttelyihinkin jos hyvin pärjää ja maastoesteille tottahan toki, vaikka ei ihan valioksi päästäisikään. Koiratanssia sitten myöhemmin katsottaisiin. Pikkujuttuun tulisi Ruun, Duken ja Edgarin seuraksi.
Lisää voit kysyä sitten mesellä tai tässä.
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Maddox:n sivut on nyt valmiit. Pahoittelen kuvien suuruutta, muokkaan pienemmiksi ja asettelen sitten paremmin. Kerroppas jos on jotakin muutettavaa/lisättää tai muuta sellaista.
//Huomasin muuten juuri, että Pikkujutun ulkoasussa on sama koira kuin minkä pistin Maddoxille, tosin käännettynä :'D
//Huomasin muuten juuri, että Pikkujutun ulkoasussa on sama koira kuin minkä pistin Maddoxille, tosin käännettynä :'D
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti: