Pyreneittenkoiria !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Pyreneittenkoiria !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Pyreneittenkoira pentue
Hallavintin ensimmäinen pyrrepentue olisi mahdollisesti tuloillaan, jos kiinnostuneita löytyy.
Emänä pentueella toimii nuori Unkarintuonti narttuni Beyaz Melora, joka on myös ainoa pyrreni.
Belan tittelirivi on melkoinen ja näyttää seuraavanlaiselta; BH, vFIN MVA, vIS MVA, vFRA MVA, vNL MVA, vEST MVA, vDK MVA, vLUX MVA, vAM MVA, vKRE MVA, vKANS MVA, vFRAW-10, vSWEW-10, vISW-10, vESTW-10, vKREW-10, vAMW-10, vDKW-10, vLUXW-10, vFINW-10

Pentueen isä Vindill's Only the Brave on 6-vuotias evm-uros, jonka kanssa on kisattu näyttelyissä ja vesipelastuksessa.

Myyntiehdot
Myyn kasvattini ainoastaan...
- paikkaan, joka on valmis ja vaikuttaa kaikin puolin hyvältä.
- paikkaan, jossa kisautetaan koiria tarpeeksi.
- paikkaan, joka tarjoaa koiralle edellytykset elinikäiseen kotiin.
- paikkaan, jossa koiran pennutuksesta tai kuolemisesta kerrotaan ensin minulle.

Varaukset
1. n. Hallavintin Arktinen Alaska - Meripelastajan, Lansu_
2. u. Hallavintin Arkinen Askare - Kuolamyllyn, Susityttö
3. u. Hallavintin Armoton Alkuvoima - Hallavintin, Varga
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Hallavintin pyrrepennuille kiinnostusta ?

Eikö kenellekkään kelpaa pyrrepenikka ? :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Hallavintin pyrrepennuille kiinnostusta ?

Tittelirivi päivitetty.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Hallavintin pyreneittenkoiria

Viesti Kirjoittaja hayano »

Toisaalta olis voinu kyl kiinnostaa tää, mut on omat pyrret niin vaiheessa viel et en uskalla kyllä mitää ottaa lisää nyt. :/
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Mua saattais kiinnostaa... yhellä tuttavalla oli Belle (lausutaan Bel :D) niminen pyrenetteinkoira ja se oli ehkä maailman ihanin!

Löysin netistä tälläsen pennun kuvat, oisko mitään mahdollisuutta menestyä näyttelyissä? (: http://www.flickr.com/photos/deannas_pi ... 487207132/
the weather changes
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Onhan tuo nätti ja tasapainoinen pentu, joten eiköhän. Minne pentu olisi menossa ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Show Maniaan. (: (en anna vielä linkkiä, koska en ole vielä varma haluanko pennun)

Mutta ensiksi haluaisin tietää missä lajeissa haluaisit koiran kanssa kilpailtavan? Näyttelyt, vepe, pelastuskoirakokeet...?
the weather changes
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Oon koko ajan saanut tungettua tuonne otsikkoon pyreneittenPAIMENkoira (....) ja skipannut sen takia aina tän töpön.

Mulle kelpaisi urospentu Kuolamyllyyn. Tarkoitus on siirtää mun tuo narttunikin sinne. Kuolamyllyn koirat käy eniten näyttelyissä, mutta myös muita lajeja on tarkoitus kisailla silloin tällöin (toko, pelastuskoirakokeet, pk). Pennun kanssa tultaisiin siis eniten käymään näyttelyissä ja siinä sivussa sitten muissa lajeissa. RH-E ja BH käytäisiin ainakin nimen eteen hakemassa ja tokosta tarkoitus olisi saavuttaa vähintään TK1. Myös vepen sove olisi tarkoitus suorittaa hyväksytysti.

Omasta takaa löytyisi kuvatkin jos tässä kuvassa on uros. Jos ei ole niin sit mun pitäisi harkita narttupentua. Jos mulle lähtee urospentu (& tuossa kuvassa on uros) niin mua kiinnostaisi käyttää sitä tuon mun narttuni pentujen isänä tai sitten evm. nartulla.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Sulle lähtee ehdottomasti pentu. :) Hmm, enpä osaa sanoa kumpi kuvassa on..
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Vera
Jokainen saa itse päättää missä lajeissa kasvattini kanssa käy, mutta vaadin, että koiraa kisautetaan muutaman kerran kuussa.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Pyreneittenkoira on käynyt useampaankin kertaan mielessä, mutta se on sitten aina jäänyt kun ei ole tullut kuvia kyseltyä. Mie voisin olla ainakin alustavasti kiinnostunut pyrrestä, jos suostut sellaisen Meripelastajan koiralauman jatkoksi luovuttamaan. Koiria on tällä hetkellä 14, mutta muutama vanhempi koira nukkuu lähiaikoina ikiuneen.

Tarjolla on elinikäinen koti, nimim. "Kyllästynyt itse kauppaamaan kasvattejaan koko ajan uusiin koteihin..." Myönnän rehellisesti, että mulla on ollut vähän kiinnostuksen puutetta virtuaalijuttujen suhteen. Meripelastajan ei kuitenkaan varmasti tule katoamaan minnekään vielä ainakaan pariin vuoteen, joten uskallan luvata elinikäisen kodin. :) Ja tosiaan kasvatan itse landseereita, leonberginkoiria ja newfoundlandinkoiria, joten isot koirat ja niiden kanssa harrastaminen ovat virtuaalisesti tuttuja. Kotimme puitteista löydät juttua täältä ja kuulumisia ilmestyy silloin tällöin Meripelastajan uutisblogiin. Niitä sais toki myös henkilökohtaisesti silloin tällöin.

Kisautustakin olisi tarjolla, mutten uskalla luvata mitään himomääriä. Semmosta leppoista parin kisan kuukausivauhtia keskimäärin, innostuessani enemmän ja joskus kiireen keskellä vähemmän. Lajeina ainakin näyttelyt ja muutama käyttölaji, jotka katsotaan sitten koiran ominaisuuksien mukaan. Meripelastajassa kisataan paljon pelastuksen parissa (vesipelastus ja pelastuskoiralajit), mutta pyrre ei välttämättä ole niihin ihan ykkösrotu, sillä avoin suhtautuminen vieraisiin ovat nähdäkseni tärkeitä noissa lajeissa. Tottelevaisuuskokeet voisivat ehkä olla sopiva laji, mikäli vaan joskus harvoin mahdun niihin mukaan koirineni. :P Työkoirakokeita puolestaan silloin kun niitä järjestetään.

Sukupuolesta en vielä tiedä. Koitan lähipäivinä etsiskellä ja kysellä kuvia kenneleiltä. Narttua halajaisin ehkä ensisijaisesti, mutta katotaan. Pennutussuunnitelmia ei ole, mutta jos olet laittamassa jonkun pennuista sijoitukseen, tässä olis sijoituskotiehdokas.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Hyvältä kuulostaa, joten sulle kyllä lupaan pennun. Sijoituskoiria en tästä pentueesta jätä, koska pyrre ei ole kasvatusrotuni ja Bela saa toimia vain kerran tai kaksi emänä, riippuen kysynnästä. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Susitytöltä utelisin, vieläkö löytyy kiinnostusta ottaa pentu ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Pyreneittenkoiria. Kiinnostuneet ilmoittautukoon !

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ehdottomasti löytyy! :)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Pyreneittenkoiria. Kiinnostuneet ilmoittautukoon !

Hienoa ! Jos ei nyt enempää saada varaajia niin tiedossa on pikkupentue, joka kyllä sopii sekin mainiosti. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin