24.11 uudet sivut valmiiksi. Huh, hengissä ollaan, vaikka me meinattiin jo pistää pillit pussiin!
Pienimuotoinen toiminta jatkuu englanninsetterien parissa, hieman vähäisemmällä kokoonpanolla kuin ennen.
Kommentti olis enemmän kuin tervetullutta!
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016
Sitä vaan aina jaksaa ihmetellä näitä sun tuotoksias, ja taas kerran teit saman tempun! :D Äää, on jotenki NIIN epäreilua tää tämmönen, mä en vaan käsitä mistä sä noi sun kaikki ulkoasuideat saatkaan, hm. Mut hei, hyviä jatkoja teille, mä jo vähä pelästyin tota aloitusviestiä lukiessani.
Sä oot back! Ah, ihanaa! Tai no lähinnä cottongrass on back, mut silti. Toi ulkoasu on ihanan rauhallinen ja seesteinen ja jotenki tosi britti. Toi talon kuva etusivulla on ihana ja noi kukat ulkassa vois suoraan olla nummilta. Sopii enkuille ku nenä päähän! :D Ja tosi simppeli ulkka, niin suo. :D
Wow. Pakko sanoo. En tajuu remi mistä sä saat aina noi ihanat ideat sun ulkoasuihis? Mutta pakko sanoo, että oon aina tykänny kokonaisuutena Cottongrassista, sen nimestä, sen ulkoasuista, sen koirista, sen teksteistä. :3 Nyt ku vielä kurkkas, niin huomasin, että tekstiä todellakin oli sopiva määrä ja se oli sujuvaa luettavaa. Aaw kans, noi koristekuvat o piristäviä! Höh, ainut haitta tuolla oli, että muistoissamme -sivu ei toiminut :<
Milla, niin me ollaan! (Säkin saat luvan palata, ollaan kaivattu. :<) Kiitos superpaljon kehuista, tosi kiva kulla! :D
Mew, kiitos sullekin tosi paljon kommentistas! :D Te nyt kyllä imartelette ihan kuus-nolla, apua en tiedä miten voisin kiittää! Muistoissamme- sivu on vielä toimimaton, unohdin mainita, mutta koitan mahd. pian sen väsäillä valmiiksi.
remiii-iii-iii-iiii. Sanonpa vaan! Hurrdurrdurr toi ulkoasu <3 Vähän omaperäisempää vaikka onkin tosi pelkistetysti toteutettu, mutta se toimii loistavasti! Pientä pintahiontaa itse tekisin siten, että oikeaan alakulmaan laittaisin jonkun nuolen jota klikkaamalla pääsee seuraavalle "aukeamalle" (koska mun mielestä toi ulkoasu on vähän nettilehtimäinen) jossa olis noi kasvatusjutut, sit sitä seuraavalla aukeamalla vaik jotain kisajuttuja tmv. Sit toki sillä toisella aukeamalla olis nuoli vasemmalle (vasemmassa alakulmassa) tuolle etusivulle. Vielä nettilehtimäisemmän ja virtuaalikennelien saralta omaperäisemmän sais jos teet etusivulle lehden kannen (esmes Cottongrass magazine) ja vaihtaisit sitä kantta aina kuukauden mukaan, samoin laittaisin lehden numeron kuukauden mukaan (joulukuussa 2010 numero olisi 12/2010, tammikuussa 2011 numero taas on 1/2011). Sit laittaisit jotain lööppejä "Tokoilua tammikuussa" tai "Pentulaatikossa suhisee".
Koirien sivuilta mä taisin kyllä etusivun perusteella odottaa hieman enemmän. Ehkäpä vasemmalle tiedot ja oikeaan lohkoon kuva ja pitkä luonne? En tiedä, mutta nyt tuo tuttu ja turvallinen ratkaisu (jota 99,9% mukaanlukien minä virtuaalikoiraharrastajista käyttää) ei mun mielestä olekaan niin Cottonia tai niin remiä.
Ainiin, onhan sulla Sidin luonnekuvaus tallessa? Kun mulla ei sitä sit enää ole... Kirjoitin silloin palkkana kahden sammarin kuvista.
Laitan sulle ton mun pupsin (Bee) kuulumisia heti kun ehdin!
It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Upea ja käytännöllinen asua, ei voi muuta sanoa ! Nyt läyty niin uuden ja upean näköinen asua, että oksat pois. Noi koirienkin sivut on niin selkeät ja yksinkertaisen oloiset. Yllätit minut täysin, sillä luulin näkeväni sitä samaa settiä mitä ennenkin. Sinä jos joku osaa tehdä ulkoasuja ; )
(Kiitos kaikille! Oon ihan häkeltynyt miten kivasti ootte antanut palautetta. &.&)
Kiitos ensinnäkin vinkeistä. Toi bambin idea kuulostaa tosi kivalta ja olis kyllä ihan toteutettavissakin. Hmmm. Mun täytyy nyt miettiä mut kiitos ihan tajuttomasti! :D Luonteet ikävä kyllä pysyy aika lyhkäisinä, mä oon vaan tajuttoman huono niiden kanssa ja oon ihan satavarma, että jos kirjoittaisin yhtään pidempiä niin ne olis kaikki ihan samanlaisia.
Kendra, selvä juttu. Nappasenkin tästä Been osoitteen sivuille!
tellu., iso kiitos sullekin! :)