Vihdoin ja viimein tulossa on mahtavasta yhdistelmästä cairnterrierejä, jotka ovat hyvin harvinaisia virtuaalimaailmassa. Nyt olisi siis sivullisia myynnissä! Pentue tulee Kokertin nimen alle, vaikka naaras cairnterrieriä en omistakkaan. Pentueen syntymäaika olisi tammi-helmikuu. Otan siis max 3 varaajaa.
Vanhemmat ovat...
Emänä on aivan uusi tuttavuus Lumisateen Ameelia. Koira on Iso-Britannian tuonti ja aloittelee vasta kisaamisen. Terveys koiralla on mikä huippu. Koira vaikuttaa todella iloiselta tapaukselta ja tulee hyvin toimeen muiden pienten ja isojen koirien kanssa. Hellyydenkipeä Wanda tahtoo vain rapsutuksia ja huomiota. Hyvin seurallinen koira ja uskoisin, että koirista on tulossa hyvä yhdistelmä.
Isänä on menestynyt suomalainen tuonti koira VAVA, vFRAW-10, vISW-10, vSWEW-10, vESTW-10, vDKW-10 Spiraalin Bam Bam. Herralla on vain yksi jälkeläinen, joka asustaa Susityttöllä. Tämä olisi viimeinen pentue Bamilla ennenkuin hän kuolee vanhuuteen. Bam aivan täydellinen koira, jonka olen eläessään omistanut. Koira on hyvin rakas minulle ja meillä on paljon hyviä muistoja vuosien takaa tullut. Energiaa riittää koiralla, vaikka vanhuus tuleekin pukkaamaan eteen.
Nimet
u. Kokert Fabio
u. Kokert Forest
u. Kokert Frank
u. Kokert Felix
n. Kokert Frida
n. Kokert Farah
n. Kokert Felisha
Saatte päättää itse virallisen nimen! Ainoa kriteeri on, että alkaa F-kirjaimella.
Varaajat 3/3
- u. Kokert Fantastic Filius, Shanya
- n. Kokert Finality Fire, Nikke
- n. Kokert Fancy Felicia, Pooli1