Bortsunaperoille kiinnostuneita?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Bortsu- ja shelttinaperoille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Jussu, Kyllä osoite toimi, mutta vielä silloin ei koirien sivujen osoitteet toimineet.. :)
Mä oon pahoillani, en nyt kuitenkaan vakuuttunut kauheesti noiden sun sivujen perusteella ja kilpailunäytön puute ei myöskään innosta valitettavasti luovuttamaan pentua sinulle. Kysy toki uudelleen seuraavan pentueen tullessa, jos olet vielä silloin kiinnostunut ottamaan meiltä shelttipennun, siinä vaiheessa sinulta varmaan löytyykin kilpailunäyttöä enemmän, jos olet virtuaalikoirailuun ns. tosissasi panostamassa.

Sohvi, ok! Laitan Ninskulle pennun varatuksi.
Katenen
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Katenen »

Mäkin oisin noista shelttilapsosista kiinnostunut. Olen aloittanut virallisten puolella vasta kuluvan vuoden syksynä, joten tuloksia ei ihan kauheasti ole, mutta jos nyt vaikka Sindiä tai Amarilloa katsoisi (osoitteet, en viitsi ton hienon linkityssysteemin kanssa leikkiä, kun en kuitenkaan osaisi http://www.taka-perin.webs.com/sindi.htm ja http://www.taka-perin.webs.com/amarillo.htm). Kisaan kyllä usein ja lähes kaikessa, itsekin kisoja aina välillä järjestän, jos pentu lähtisi Temmellykseen se tulisi kisaamaan ainakin agilityssä, tottelevaisuudessa ja kuvien mukaan näyttelyissä. Paimennuksesta voisin myös ottaa selvää ja kisauttaa siinäkin, aikaisemmin ei Temmellyksessä ole ollut paimennukseen sopivia koiria, mutta tosiaan nyt on belgianpaimenkoira ja jos tuo shelttikin tulisi... Sukupuoleltaan hauva olisi mieluusti narttu. Niin ja kennelin osoite on http://www.taka-perin.webs.com sinne koira tulisi.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Onko kaikki tulokset koirillasi varmasti itse saavuttamiasi (onko edelliseltä omistajalta tullut jotain tms)? Oletko myöskin varma, että jaksat kisauttaa kymmentä koiraa aktiivisesti? Onko sulla minkälaisia jalostussuunnitelmia, mitä mahdollisia tavoitteita kisatuksen suhteen?
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olisiko mahdollista, että saisin yhden näistä Gemin jälkeläisistä 3 Steps To:hun?

//Ja jos tuohon Gemin kohdalle voisi lisätä, että tullaan suorittamaan vielä ainakin paimennuksesta ja pelastuksesta tuloksia ennen pentuetta.
Katenen
Alkupalat

Sindin RH-E ei ole itse saavuttamani, mutta kaikki muut kyllä. Kyllä jaksan kisauttaa kaikkia koiria, riittäähän noita kisoja. Jalostuksen kanssa ei ole suunnitelmia, pentueita teetän todella harvoin ja jonkinlaisia meriittejä olisi hyvä saada koiralle ennen mahd. pentuetta. Kisojen suhteen tavoitteena olisi ainekin agility- ja tokovalioituminen.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Kitu, tottakai saat itsekin pennun! :) Urosta vaiko narttua kaipailet?

Katenen, olisitko valmis kisaamaan myös paimennuksessa, sillä siinä haluan koiran kanssa ehdottomasti kisattavan mielellään valioksi asti, sekä BH-koe pitäisi myös suorittaa.
Katenen
Alkupalat

Jeps, tutustuin tuon paimenkoirayhdistyksen sivuihin ja ihan ymmärrettävältä touhulta vaikuttaa ja BH suoritetaan tottakai.
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Mulla ei vielä sukupuolesta ole tietoa, kun täytyy ensin tiirailla noita kuvia!
Sohvi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Kyllä Katelle voi pennun luovuttaa. Tähdenlennon hoitajana luotan tyttöön täysin ja jos tuloksia ei ala kertymään, niin potkaisen vähän takapuolelle :D .
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Sohvi, ok :)
Sohvi

Saisko näille kohta nimiä, onko joku teema, keksitäänkö ite jne.? Sori, saatan olla yli-innostunut, mutta kun on jo kuvatkin jajajaniin... :mrgreen:
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Sohvi tää on mun iankaikkinen ongelma, en ikinä keksi nimiteemoja yms :mrgreen: Oisko se sit vaan Windyheart's ja joku C-kirjaimella alkava nimi. Windyheart's Cicilia, Cia, Casimir, Caspar, Calle, Cassius, Carrie, Ciiri, Cassie, Cara, Clara, Cherry, Cheri, Candy, Cilla.. Kun miettii niin kyllä niitä keksii ja varmasti löytää itsestään kiinnostavan :cool:
Mietin kanssa jos ois tehnyt Charade-teemalla (huijaus merellä, kaupungissa, metsässä, kotona yms) mut meniskö se sit jo liian mutkikkaaksi? :D :roll:
Sohvi

Ainakin mä tykkään melko pitkistä nimistä, joten toi sun teema -idea vaikutti iskevämmältä. Jos siis siihen värkkäis jotain? Jos saisin narttupennun, niin nimeksi olis kiva vaikka Windyheart's Charade at Ocean.
Kuva
Katenen
Alkupalat

Voiskos ton koiran sukupuolen vaihtaa vielä urokseksi? Ja jos noita nimiä mietitään, niin musta toi pitempi kuulostaa kivemmalta :)
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Ok, otetaan siis pidemmät :) Ja tietty sukupuolen vaihto onnistuu!

Googlettelin Frian tuloksia, sieltä löytyikin yksi vkuma agilitystä joten siirto kolmosiin ja tokon avosta toinen ykköstulos, joten nyt mennäänkin jo voittaja-luokassa.
Mä haluaisin saada Frialle ees yhen tai kaks vkumaa agin kolmosista ennen pentuetta, jos en sitä ihan valioksi asti saisi :/
Vastaa Viestiin