Ostetaan suvullinen koira! (e. ja i. sivut netissä ainakin)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Hilma
Alkupalat

Ostetaan suvullinen koira! (e. ja i. sivut netissä ainakin)

Viesti Kirjoittaja Hilma »

Olen siis etsimässä koiraa virtuaalitallilleni. Olen yrittänyt itse kastella eri virtuaalikenneleiden sivuja, mutta missään löytämissäni, ei ollut pentuja tai vähän vanhempia myynnissä. Tai sitten, kun löysin sellaisen pentueen, jossa oli vielä vapaita pentuja, oli myyntiehdot kamalan tiukat.

Minkäläiseen kotiin koira tulisi?

Eli koira tulisi, niin kuin tuossa aikaisemmin jo mainitsin virtuaalitallilleni. Koira eläisi siis hevosten seurassa ja olisi samalla oma harraste/seurakoirani. Koiralla käytäisiin ainakin jonkinlaisissa näyttelyissä tai muissa kisoissa. Kauheasti en nyt vielä pysty lupailemaan, että minkälaisissa kisoissa koiralla käytäisiin, koska täytyy vielä tutustua vähän tarkemmin näihin koirapuolen asioihin. Kuitenkin koira saisi minulta loppuiäkseen kodin! Rekisteröisin myös koiran, jos sitä ei valmiiksi jo ole rekisteröity! Koiran sivut löytyisivät tallini sivuilta ja se saisi itselleen suunnilleen samanlaiset sivut, kuin [url=htp://suokukanratsastuskoulu.webs.com/slott.htm]hevoseni[/url].

Ei ehkä maailman paras esittely. :(

Vähäisiä vaatimuksia koirasta
- Rotuna: bordercollie, saksanpaimenkoira, berninpaimenkoira, suomenpystykorva tai lapinporokoira
- Sukupuolella ei ole väliä!
- Voin ottaa ihan pennun, mutta muuten iältään korkeintaan 2-vuotias.
- Haluaisin, että koiralla on sukua. Ainakin emän ja isän sivut löytyisivät netistä.

Koiralla toivoisin olevan jonkinlaiset perustiedot ja mahdollisesti pieni pätkä luonnetta. Itse voin kyllä kirjoitella luonnetta enemmän tai sen kokonaan, jos koiralla ei sitä valmiiksi ole! Kuvatkin voin ihan itse etsiä, ellet välttämättä halua antaa kuvia mukaan. Jos pentukuvat, niin myöhemmin etsin jokatapauksessa aikuisen koiran kuvat.

Koiran sivuille linkittäisin tietysti aikaisemman omistajan ja kasvattajan, sekä emä ja isän.

Toivoisin, että se jolta ostan koiran, ei ole heti lopettamassa ja ehkä olisi jo vähän pidempään pitänyt jotain kenneliä! Koiran kuulumisia voin kyllä aina välillä kertoa, mutta en nyt joka viikko, koska tallissa on muutakin tekemistä, kuin infota kasvattajalle, mitä koira on minäkin päivänä syönyt. =D

No, ei kai muuta. Sitten vain koiria ilmoittelemaan. :) Toivottavasti ei mitään kauhean tärkeää puutu.
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Ostetaan suvullinen koira! (e. ja i. sivut netissä ainakin)

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Täällä olisi myynnissä 28.08.2010 syntynyt bordercollienarttu Waor Boogie Bozzie. (:
Kuva
Hilma
Alkupalat

Re: Ostetaan suvullinen koira! (e. ja i. sivut netissä ainakin)

Viesti Kirjoittaja Hilma »

Katselen! :)
Vastaa Viestiin