Nonni, nyt mä sen taas tein ja aloitin projektin joka ehkä tulee kuolemaan aika pian. Toivottavasti ei, mulla riittäis asiaa ja sitku mulle tulee pentukin toivottavasti ja kaikkea, että jos Paavoa ei jaksa seurailla ni ehkä sitä sitten!
Täältä pääsee kurkkimaan blogia:) Tonne tulee asiaa Paavon terveydestä varmaan aika reippaasti, varsinkin nyt tosta spondyloosista ja kastroinnista kun ne niitä päällimmäisiä asioita mun mielessä ovat. Ja sit ihan vaan hassua elämää ja ehkä jotain videoita että saatte nauraa meidän sähläykselle :D Mä luultavasti tuun pohtimaan koiramaailmaa ja asioita ihan yleiseltäkin kannalta, et jos jotain jostain syystä kiinnostaa mun ajatukset jalostusjutuista sun muista niin kannattaa pitää silmällä.
Mut juu käykää kurkkimassa, ja saa kommentoida vaikka ei tossa nyt hirveesti vielä kommentoitavaa oo:) Otsikkokuva meni harmittavan huonolaatuiseksi, mut en jaksa vääntää sen kans nyt. Enkä osaa käyttää Photoshoppia (saamarin Macille kun ei käy PSP!!) ni siks tommonen kuva+teksti-yhdistelmä :D Ja oon unohtanu kaikki html-hienoudet ni toi nyt on tommonen yksinkertainen, kelvatkoon.
Herra Paavo (blogi)
-
Pentti
- Sumopainija
- Viesti:
-
Pataposki
- Kanada
Re: Herra Paavo (blogi)
Aws, Paavo on ihana! &.& Ja noi pöksyt on oikein muodikkaat! Tykkään muuten tosta sun kirjotustyylistä ihan simona, ja toi otsikkokuva on aika namski! Ihana blogi teillä. Ja Paavolle paaljon rapsutuksia! (:
-
Pentti
- Sumopainija
- Viesti:
Re: Herra Paavo (blogi)
Kiitos Pataposki! :)