M: kasvattipalautus, kiinanharjakoira MYYTY

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Reetta
Kanada

M: kasvattipalautus, kiinanharjakoira MYYTY

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Nyt on jo toinen kiinanharjakoira myynnissä Debesisin E-pentueesta. Toisesta myytävänä olevasta pennusta voit lukea lisää täältä.

Kyseessä on jo edesmenneen upean BH FIN TVA TK4 VAVA N & SWE & FIN & LT & GER & DK MVA vNW-09 WW-07 Evil grin's Caustic Cambon ainoa pentue, jossa syntyi neljä tervettä pentua. Isänä toimi evm. uros.

Myynnissä on nyt edellisessä perheessä sijoituksessa ollut Debesis Effective Like A Thunder. Pentu voidaan myös sijoittaa seuraavaan perheeseensä, jos ostaja näin haluaa, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Emppu (kutsumanimen voi toki vaihtaa) on suorittanut käyttäytymiskokeen hyväksytysti, sillä on yksi vKUMA agilityn MINI1 luokasta ja se kisaa tokossa VOI luokassa. Kuvat ovat IRL- kennelistä, joten ne eivät valitettavasti lähde mukaan.

En vaadi paljoa kisautusta.
Häidee
Kriisissä

Re: M: kasvattipalautus, kiinanharjakoira

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Jos on mitenkään mahdollista niin voisiko Rest muuttaa Tidy Minet'siin. Kilpailisin näyttelyissä (kuva), tokossa ja agilityssä sekä suoritettaisiin BH-koe hyväksytysti. Pentuesuunnitelmista en ole vielä varma, joten siitä sitten ilmoittelisin myöhemmin. Kisanäyttönä Lyyli, jonka sivut tiedossasi jo ovatkin.
61°07 45 N 21°30 20 E
Reetta
Kanada

Minun puolestani kyllä. Laitan Kitulle viestiä ja kysyn mitä mieltä hän on, hän kun myy itse Restiä eteenpäin, enkä minä. :)
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Ok. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
Reetta
Kanada

Nostelen, vieläkin on narttu myynnissä. :)
Vastaa Viestiin