VVL - virtuaalinen valjakkoajoliitto

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Kirsi
Höpsö veitikka

VVL - virtuaalinen valjakkoajoliitto

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Osoite pysyy samana, mutta VVL (ja VLL, eli luolakoeliitto) jäi nyt vain minun haltuuni. Näin ollen sähköpostiosoite tietysti muuttui luukusta minun henkilökohtaiseen gmail-osoitteeseeni, jonka katson päivittäin, joten nyt ei pitäisi olla enää ongelmaa umpeutuneista ilmoittautumispäivistä. Uuden vuoden kunniaksi myös uusi ulkoasu, minun käsistäni tosin yllättävän yksinkertainen. :D Kommentia siitä saa antaa, vaikka tuskin jaksan tuota heti alkaa vaihtamaan vaikkette rakastaisikaan.

Haluaisin kuitenkin nostaa pintaan kysymyksen valjakkoharrastelijoille: mitä mieltä olette tulospalvelusta? Itse olen VVL:n tulospalvelusta vähän hanakka luopumaan, koska valjakkokokeiden pisteitä on hirveän helppo huijata ilman sitä. Kuitenkin tuo tulospalvelu on siitä huono, että kaikki pisteet täytyy olla samassa, eli jos minä teen numeromokan lisäämisvaiheessa, nii sitä on vaikea korjata - varsinkin, jos koiran kalenterissa ei ole kaikkia kisoja. Yritän tietysti rankingpisteitä huolella lisäillä laskimen kanssa, mutta virheitä sattuu jokaiselle.

Jos jollekin ei ole osoite tuttu, niin käykääpä tästä sisään ja laittakaa osoite talteen. :3
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: VVL - virtuaalinen valjakkoajoliitto

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Musta tulospalvelu on hyvä, enkä kannattaisi sen poistoa
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Onhan tuo uusikin ulkoasu mahtava, mutta jotenkin huo huskyn ilme tossa etualalla jäi vaivaamaan. Mahtava idea laittaa voi koirat tolleen "poskitusten", mutta ton toisen ilme ei jotenkin tärppää.

No, eipä tällä varmaan mitään hirveää vaikutusta ole, mutta... ...oli pakko :P
Kirsi
Höpsö veitikka

Mima kirjoitti:Onhan tuo uusikin ulkoasu mahtava, mutta jotenkin huo huskyn ilme tossa etualalla jäi vaivaamaan. Mahtava idea laittaa voi koirat tolleen "poskitusten", mutta ton toisen ilme ei jotenkin tärppää.

No, eipä tällä varmaan mitään hirveää vaikutusta ole, mutta... ...oli pakko :P
Öh, selvä. :D Sun täytyy sitten varmaan vaan katella sen samojedin naamaa tai keskittyä kisakalenteriin.

Tulospalvelulle olisi kiva kuulla enemmän kannattajia. :)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

MINÄ KANNATAN TULOSPALVELUA!!1 :mrgreen:

Ja jos noita virheitä tulee, niin sit vaan sähköpostia tulemaan sulle ja pyyntö tarkistaa listalla olevat pisteet uudelleen. :--) No problem!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Joo, töllätään vaan samojedia! :P

Tulospalvelu saa munkin mielestä olla :)

/Ei ihan tähän kuulus, mutta en saanut säänöistä varmuutta siihen että voiko valjakkoajoissa kisata yhdellä koiralla, vai pitääkö niitä olla vähintään kaksi?
Kirsi
Höpsö veitikka

Yksikin koira riittää, esimerkiksi käyttökokeessa on vain yhden koiran valjakko. Kuitenkin kisakokeeseen tarvitaan kaksi, mutta siihen sä voit lainata jonkun muun koiraa (valjakkokokeissa toisten koirien kisautus on sallittua). Tavallisissa lähdöissä on myös joskus yhden koiran valjakoita, mutta ne ovat vähän harvinaisempia tapauksia. Voithan sä kuitenkin järkätä itse kisoja yhden koiran valjakoilla, niin pääset tehokkaasti kisaamaan vain yhdellä koiralla. :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos joku haluaa lainalla koiria valjakkokisoihin niin heitelkää yv:tä, että ei sitten teijjän kisaaminen kaadu siihen, että on vaan yks koira. Mulla seisoskelee monta valjakkokoiraa (2x samojedi & lauma siperialaisia) ihan toimettomina.
Kirsi
Höpsö veitikka

Uusi ulkoasu! Mikä ei ole maailman hienoin, mutta onhan se vähän vaihtelua sentään. Muistakaa ihmiset myös ilmoittaa niistä tulleista tuloksista!
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Uuuu... Ihanat värit ja muutenkin toimiva. Joo en oo rakentavankommentin tuulella tänään. ^^
Vastaa Viestiin