Tervuereneja palvelukseen ja paimennukseen! /nimet!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Nyt tervuja! + pk collieita Rainvalleysta (sivuja ihmiset!)
Viikko enää aikaa. Miks musta tuntuu ettei tästä pentueesta tullutkaan yhtään mitään? :|
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Mulla on ainakin ollu niin helvetinmoinen kiire, etten ole kyllä miettinyt viime aikoina yhtään mitään virtuaalikoirajuttuja. :--D Multa saat sivut kyllä viimeistään joululoman alkupuolella.
Mulla on ainakin ollu niin helvetinmoinen kiire, etten ole kyllä miettinyt viime aikoina yhtään mitään virtuaalikoirajuttuja. :--D Multa saat sivut kyllä viimeistään joululoman alkupuolella.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mä annan teille 10.01. asti tehdä sivut, ja mulle on aivan sama onko ne mustaa tekstiä valkosella pohjalla, kunhan siellä näkyy perustiedot ja sukutaulu. Jos mulla ei ole sivuja tuohon mennessä, niin voitte sanoa melkein 2kk vanhalle koirallenne hei hei.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Nyt tervuja! + pk collieita Rainvalleysta (sivut viikossa!)
Saanko esitellä, Mauno Tupponen, kavereiden kesken Tupsis.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Nyt tervuja! + pk collieita Rainvalleysta (sivut viikossa!)
Finally! Ty very much. Ja sitten jäämme jännäämään, että ottaako Jerrykkä koiraa vai ei.
/ Pehkojen pentuesivu löytyy täältä! Tajusin samalla, että tämä on Rainin kymmenes pentue. Aika hitaasti sujui, mutta loppujen lopuksi vain yksi perui (damn you, Jerry).
Nyt keskitytään tervuihin.
/ Pehkojen pentuesivu löytyy täältä! Tajusin samalla, että tämä on Rainin kymmenes pentue. Aika hitaasti sujui, mutta loppujen lopuksi vain yksi perui (damn you, Jerry).
Nyt keskitytään tervuihin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Tervuereneja palvelukseen ja paimennukseen!
UP! Eikö kukaan halua tervuja?
- Mimmu
- Nostaa rautaa
heiii! Mua vois kiinnostaa :). Laitan lisää tietoa huomenissa :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Oi vitsi, sulle antaisin pennun enemmän kuin mielelläni! :)
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Hei mulle tosiaan narttu, päädyin lopulta tähän junnukuvaan, mikäli sulle sopii, erinomaista sille tarjotiin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kelpaa toki! :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Eli siis :). Pentu pääsisi Jailbreak nimiseen kenneliin. Voin myös luvata pennulle täysin pysyvän kodin.
Pennun kanssa harrastettaisiin vähän sitä sun tätä. Pääosin agilityä, tottelevaisuutta, palveluskoiralajeja sekä paimennusta. Myös vesipelastusta sekä maastoja, tottakai myös näyttelyt kuuluvat pakollisiin lajeihin. Ja tavoitteenahan on, että kaikista noista mainituista lajeista myös valioiduttaisiin : ).
Pennun sukupuolta en vielä tiedä, katsoo mihin kuviin päädyn. Pentua tulisin varmaankin käyttämään jalostuksessa, sitten tulevaisuudessa, tottakai kyselen siitä sinulta myöhemmin.
Kisanäyttöä voit katsoa vaikka täältä ja täältä..
Pennun kanssa harrastettaisiin vähän sitä sun tätä. Pääosin agilityä, tottelevaisuutta, palveluskoiralajeja sekä paimennusta. Myös vesipelastusta sekä maastoja, tottakai myös näyttelyt kuuluvat pakollisiin lajeihin. Ja tavoitteenahan on, että kaikista noista mainituista lajeista myös valioiduttaisiin : ).
Pennun sukupuolta en vielä tiedä, katsoo mihin kuviin päädyn. Pentua tulisin varmaankin käyttämään jalostuksessa, sitten tulevaisuudessa, tottakai kyselen siitä sinulta myöhemmin.
Kisanäyttöä voit katsoa vaikka täältä ja täältä..
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Laitan sulle pennelin! Onkos varaajilla toivomuksia syntymäajasta? Mulle on ihan sama, vaikka syntyisvät huomenna. Nimet täytyy vaan vielä keksiä. :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Nätti tyttö kuvissa! Minä keksin nimiteeman ja siihen liittyen syntymäpäivänkin, joka on siis ystävänpäivä 14.2. Sivuja odottelen 14.3. asti, joten kiire ei ole. Aloitusviestissä on esimerkkinimiä, oman saa tietysti myös keksiä. Sivuja otan kuitenkin jo mielelläni vastaan heti nimen päätöksen jälkeen!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Re: Tervuereneja palvelukseen ja paimennukseen! /nimet!
Keksin oman loppupäätteen: Koko nimi on Rainvalley's Kindly Estrela "Rea". Sivut teen tänään myöhemmin :)