M: Koirien karsimista.
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: M: Kasvattipalautuksia, 1x bcn
Voi kääks, huomasin vasta nyt että toivoit että koira voisi käyttää vanhaa kuvaa :P. Haittaako vaikka kuva vaihtui ja väritys samalla? Voin toki ottaa tuon vanhankin kuvan käyttöön, mikäli löydät (tai entinen omistaja löytää) sen lisenssin jostain. Itse en löytänyt nimellä Sandi G. mitään flickr.com:sta... Noh, toivottavasti sivuilla on muuten oikeat tiedot ja kelpaavat :).
(tein pari tuntia sukuselvitystäkin ja kursin kokoon hienon seitsemän polven sukutaulun)
(tein pari tuntia sukuselvitystäkin ja kursin kokoon hienon seitsemän polven sukutaulun)
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
- zerggie
- Keilapallo
Oho, onpahan ainakin hieno sukuselvitys :D Tosiaan täältä löytyy nuo kaikki Minnin kuvat. Ja tosiaan jos kuvat vaihtuvat niin silloinhan nuo nykyiset näyttelysuoritukset muuttuvat mitättömiksi...
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Tilli
Juu no mie vaihdan nuo kuvat tässä piakoin :)! Hyvä vaan että noita itse ottamia kuvia säästyy.
- Kennel Wardica (FCI1)
- zerggie
- Keilapallo
Vielä yksi bortsu neiti vailla kotia...
//edelleen
//edelleen
- Tilli
Huomasin etten laittanut suoraa linkkiä Meijun sivuille, tässä se on. Kuvatkin vaihdoin vanhaan.
- Kennel Wardica (FCI1)
- zerggie
- Keilapallo
Iso kiitos noista :)
/hoplaa
/hoplaa
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hei !
Me oltaisiin innokkaita ottamaan Betty meille VerZeihungiin. Sivut meillä on kesken ja kisanäyttöä ei kamalasti ole. Melkein jokikisen kisan olen hukannut ja tietenkään en ole laittanut sitä kisakalenteriin. Betty pääsisi kisaavaan kotiin jossa sillä olisi hyvät oltavat. VerZeihung on vanha Ketunkuje ja se on vielä ulkoasun koodausta vaille valmis.
Me oltaisiin innokkaita ottamaan Betty meille VerZeihungiin. Sivut meillä on kesken ja kisanäyttöä ei kamalasti ole. Melkein jokikisen kisan olen hukannut ja tietenkään en ole laittanut sitä kisakalenteriin. Betty pääsisi kisaavaan kotiin jossa sillä olisi hyvät oltavat. VerZeihung on vanha Ketunkuje ja se on vielä ulkoasun koodausta vaille valmis.

- zerggie
- Keilapallo
Re: M: Kasvattipalautuksia, 1x bcn 1x bptu
Nosto, nyt myös tervu poika vailla kotia!
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
äää... Toi Betty vois olla tosi kiva mut emmä ny oikee tiiä... Mä mietiskelen täs vähän aikaa, ja tuun sit ilmottelee uudestaa!
/ Myy Camillalle, sais tosi hyvän kodin :D
/ Myy Camillalle, sais tosi hyvän kodin :D
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Betty kiinnostais tätäkin tyttöä, on vissiin jo kauemman aikaa kiinnostanut mutten ole saanut sille paikkaa minnekään elieli.. Nyt on siis minulla pystyssä tämä bordercolliekennel-projekti, ja Carabee on tuollaisessa vaiheessa missä on. Koiria meitillä ei ole vielä, onhan tuo koko projekti ihan vauva vasta (ja sen myötä mahdollisuudet koiraan ovat pienet, tiedän, mutta yrittänyttä ei laiteta). Laumamme ei koskaan tule kasvamaan miksikään suureksi, koiria tulee olemaan kerrallaan korkeintaan viisi että saisin kaikkia kunnolla kisautettua. Betty pääsisi siis samanrotuisten seuraan aktiivista elämää viettelemään - tarkoituksena olisi kisata paimennuksessa, tokossa ja agilityssä mahdollisesti ihan valioksi asti.
Kisanäyttöä minulla ei juurikaan ole, virtuaalitouhut kun ovat lähiaikoina olleet hitaalla, nyt kuitenkin taas intopinkeänä otan lisää vauhtia. Tässä sitten toivotaan että uskot sanaani siitä että kisaan aktiivisesti... :3 Sivunäyttöä on mahdollisuus saada ihan piakkoin, kunhan saan ensimmäisen koirulaisen värkättyä.
Kisanäyttöä minulla ei juurikaan ole, virtuaalitouhut kun ovat lähiaikoina olleet hitaalla, nyt kuitenkin taas intopinkeänä otan lisää vauhtia. Tässä sitten toivotaan että uskot sanaani siitä että kisaan aktiivisesti... :3 Sivunäyttöä on mahdollisuus saada ihan piakkoin, kunhan saan ensimmäisen koirulaisen värkättyä.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- zerggie
- Keilapallo
Kyllä mä sulle uskallan Betyn(kutsumanimen saa vaihtaa) luovuttaa :)! PK-lajeissakin ois kiva jos kävisitte edes pari tulosta hakemassa mutta ei kuitenkaan pakollista.. Mutta juu sivuja sitten parin viikon kuluessa jos tahtoisit laittaa :)
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Re: M: Kasvattipalautuksia, 1x bptu
Täällä ollaan nyt ihan että jes! :D Tietenkin PK-lajejakin kisattaisiin, ja se BH-koe suoritettaisiin, ihan unohtui kun kiireessä kirjotin. Sivuja tulee kunhan saan koirille jonkinlaiset taulukot ja näin. (:
// Bettystä tuli BeeBee ja tässäpä hauva esittäytyy.
// Bettystä tuli BeeBee ja tässäpä hauva esittäytyy.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- zerggie
- Keilapallo
Re: M: Koirien karsimista.
Kiitti sivuista :)