Tarjolla useita uroksia
-
- Nakkisotilas
Re: Tarjolla useita uroksia
Kiitos tiedosta. Sääli, ettei shar peistä löydy kiinnostuneita saati sitten enemmän koiria :/
-
- Kanada
- Viesti:
Kuule, mulla olisi todella käyttöä tuolle teidän kiharaherrallenne. Nimittäin meillä Avénlesissa on ollut tosiaan kaksi kiharakarvaista, narttu BH vFIN KVA RH-E vAVA vNM-11 vSWEJM-11 La Gala sekä uros BH HK2 RH-E vKANS, vFIN KVA vFIN, vSWE & vLTU MVA vFRAW-11 vNW-11 vMV-11 vNLW-1 Humpty Dumpty. Teetin tässä joku aika sitten näillä rakkailla ja hyvinmenestyneillä kantakoirillani pentueen, josta jätin itselleni nartun jalostuskäyttöä varten. BH vFINW-11 vNM-11 Avénless Dashing Victoria on tietenkin vielä ihan raakile, mutta esimerkiksi näyttelytaival on alkanut erittäin lupaavasti (3xSERT & RYP4!). Olisin kovin kiinnostunut tulevaisuudessa käyttämään Pisara's Ninezyä meidän Victoriallemme, kun näitä kiharia ei täällä virtuaalimaailmassa muutenkaan ole kovin montaa. Ilmeisesti vain minun kiharani sekä tuo teidän herranne. :) Miltäs kuulostaisi?
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Nakkisotilas
Hienoa että olet Nixistä kiinnostunut. Itse kun ei varmaan tule koiralla pentuetta teetettyä. Näitä harvinaisempia rotuja kun ei haluaisi menevät "hukkaan" :)
Tiedätkö yhtään koska pentue voisi olla ajankohtainen? Herrallamme kun alkaa olla jo aika lailla ikää. Tosin meillä ikäännytään reaaliajassa, niin ei tuo ihan heti ole kuolemassa.
Tiedätkö yhtään koska pentue voisi olla ajankohtainen? Herrallamme kun alkaa olla jo aika lailla ikää. Tosin meillä ikäännytään reaaliajassa, niin ei tuo ihan heti ole kuolemassa.
-
- Kanada
- Viesti:
Hienoa! Ajattelin, että tuossa helmikuussa olisi jo ajankohtainen. :)
-
- Nakkisotilas
No eihän tässä sitten olekaan mitään hätää. Voitko ilmoitella sitten kun pentue saa sivun tai oman topicin, niin voin hieman seurailla mihin pentuja menee. Itse en taida uutta kiharaa tällä kertaa ottaa.
-
- Kanada
- Viesti:
Jep, laittelen sitten yv'tä!