Ennen kun kukaan kerkeää huokaista "taasko sillä on personal-blogi" niin voin sanoa että ei, ei ole.
Kyseessä on koirilleni omistettu blogi, joka kantaa samaa nimeä kuin koirien kotisivu - Cannot Be Judged. Oon ihan tajuttoman huono kirjoittamaan jotain niinkin asiapitoista kuin koirien blogi, mutta mä yritän parhaani! Jättäkää kommenttia tai jos vähintään viitsitte arvostella tekstejä klikkaamalla jokaisen postauksen alla olevasta "taulukosta" mieleistäsi juttua.
Never the less, klikkailkaapa ittenne blogiin!
Cannot Be Judgedista nimenä sen verran, että tykkään hirmuisesti näyttelyistä ja ajattelin nimeksi jotain näyttelysanastosta, mielellään englanniksi koska koirieni rodut eivät ole suomalaisia. Päädyin sitten cannot be judgediin, koska sehän on sama kuin EVA (ei voi arvostella). Puhtaasti sen takia, että Onni on kivesvikainen ja näin ollen olisi tavallaan eva (vaikka saisi kyllä hylätyn koska ei ole rodunomainen just piilokivesten takia) ja Sassen turkki on kaukana rodunomaisesta (siitä tulis kai joku surkein mahdollinen laatuarvosana tai jopa hylätty). Ja sit mäkään en ole mitään missiainesta (tää ei oo mikään "yhyy on läski ruma mursu"-vine! vähän vaan "ironiaa" tjsp), joten mäkin on tavallaan "ei voi arvostella"-tyyppi :D
Pahoittelen myös Onni-painotteista blogia, mutta Sasse on kotikoira, joka toimi haaaaarvoin häiriökoirana enkä mä näe mitään syytä kirjoittaa kokonaista postausta siitä miten Sasse on nukkunut koko päivän milloin laukussa ja milloin pedillä. Musta tuntuu kuitenkin pahalta jos toi blogi olis vain ja ainostaan Onnista.
Cannot Be Judged-blogi
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Cannot Be Judged-blogi
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Cannot Be Judged-blogi
Et arvaa kuule miten kauan etsinkään tota blogia ja sit seuraavana päivänä ilmestyikin linkki tonne! :)
En osaa sanoa mitään, mutta tykkään tosta nimestä jaja tosta blogin ulkoasusta sekä sun kirjotuksista (oli mikä tahansa paikka, minne kirjoitat) ja öö noista Flexitracilla tehdyistä radoista! Saan kivoja treenivinkkejä sieltä.
En osaa sanoa mitään, mutta tykkään tosta nimestä jaja tosta blogin ulkoasusta sekä sun kirjotuksista (oli mikä tahansa paikka, minne kirjoitat) ja öö noista Flexitracilla tehdyistä radoista! Saan kivoja treenivinkkejä sieltä.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
No olenhan minä aika ajatustenlukija >:)
Mutta kiitosta palautteesta! Mulla olis varastossa muutama alkeellinen flexillä tehty rata, jos haluat niin voin lähettää tai tehdä postauksen johon laitan kaikki.
Mutta kiitosta palautteesta! Mulla olis varastossa muutama alkeellinen flexillä tehty rata, jos haluat niin voin lähettää tai tehdä postauksen johon laitan kaikki.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- Kendra
- Höpsö veitikka
Oo ehdottomasti kiinnostaa ;) Mulle käy kumpi tahansa vaihtoehdoista.
Linkittelen teitä oman blogin linkkilistalle tässä parin päivän kuluessa.
Linkittelen teitä oman blogin linkkilistalle tässä parin päivän kuluessa.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Nostelen hieman :) Kerään vielä muitakin treeniblogeja tuonne sivuun, etenkin shelttiblogeja!
/ Päivitys 10. helmikuuta:
- Blogissa uusi otsikkokuva, työstän koirien omia infosivuja blogiin poistettuani kotisivut.
- Kerään vieläkin linkkilistaan treeniblogeja! Laittakaa alas osoitetta, katsastan blogin ja laitan palkkiin. Arvostaisin jos meidät linkitettäisiin myös, mutta en vaadi "link from link"-tyyliä.
/ Päivitys 10. helmikuuta:
- Blogissa uusi otsikkokuva, työstän koirien omia infosivuja blogiin poistettuani kotisivut.
- Kerään vieläkin linkkilistaan treeniblogeja! Laittakaa alas osoitetta, katsastan blogin ja laitan palkkiin. Arvostaisin jos meidät linkitettäisiin myös, mutta en vaadi "link from link"-tyyliä.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Ei muuta kun että aivan tajuihana otsikkokuva <3_<3
Ja itse päätähdetkin todella lutuisia.
Ja itse päätähdetkin todella lutuisia.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.