Polar Circle's E:t -- cpk:t || SYNT. 11.03.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Polar Circle's E:t -- cpk:t || SYNT. 11.03.

Viesti Kirjoittaja Narya »

• Kuva
faktat:
Polar Circle's E -pentue
• pitkäkarvaisia collieita
• syntymäaika heti kun varaukset täyttyvät ja varaajille sopii
• pentuekoko max 3 pentua
• rajaton määrä varalla olevia varaajia

isä: BH HK3 RH-FL B RH-W A RH-F A TK4 VFIN TVA VAVA Merikapteenin Faing Skotlannista "Fenix"
Etsin pitkään Keijulle sopivaa, tarpeeksi laadukasta ja hyväsukuista tricolorurosta. Lopulta päädyin selailemaan Siljan kennel Merikapteenin urostarjontaa ja Fenix kiinnitti heti huomioni. Se on juuri ihannoimani klassisen tyypin collie, jolla on erinomainen rakenne, kaunis ilme ja sopivasti turkkia. Uroksen avoin ja toimintakykyinen luonne herätti myös kiinnostukseni. Poikkeuksellisen otollisessa suhteessa esiintyvä terävyys, kovuus ja hermorakenne tekevät Fenixistä mahtavan harrastuspaketin. Tämä näkyy myös uroksen tuloksissa - palveluskoirakokeissa kilpaillaan voittajaluokassa, valio tokosta ja agilitystä. Kilpailutuloksia löytyy myös pelastuskoirakokeista, paimennuksesta (AIII) ja vesipelastuksesta (AVO). Näyttelytuloksetkin ovat hyviä - useita laatumainintoja "erinomainen" ja pari SERTiäkin löytyy. Fenixin suku on erityisen mielenkiintoinen. Toisesta polvesta löytyy oikea amerikantuonti ja kyseisen tapauksen takana vaikuttavat vanhemmat ovatkin puhtaasti jenkkikoiria Banglesin Kismit's -kennelistä.

emä: BH JK3 HK2 RH-E RH-F B RH-FL A TK4 VFIN TVA VFIN KVA VPVA VFBV VKTV VAVA FIN & DK & N & SWE & KRE & AM MVA WolfTame's Turning Point "Keiju"
Keiju on oma narttuni, vuoden 2008 loppupuolella syntynyt legendaarisen WolfTame's -kennelin T -pentueen tuotos. Keiju on ensimmäinen Polariin ottamani narttu, ja siten sillä on suuri merkitys minulle. Keijun molemmilla sisaruksilla on teetetty normaalikokoiset pentueet, josta johtuu tämän pentuekoon karsiminen kolmeen ipanaan. Itse Keiju on mitä ideaalein harrastuscollie. Se on toiminut menestyksekkäästi jokaisessa kilpailemassaan lajissa - palvelus-, toko-, paimennus-, flyball-, koirantassi- ja agilityvalion meriitit löytyvät Keijun saavutusrimpsusta. Palveluskoirakokeissa olemme kilpailleet jäljellä, mutta meillä on myös oikeuden hakukokeiden voittajaluokkaan. Edellämainittujen lajien lisäksi Keiju kilpailee maastoesteillä VOI -luokassa. Ulkonäöllisesti Keiju on erittäin kaunis, klassisen tyypin merle, jolla on erinomainen rakenne ja sopivasti turkkia. Keijulla on sukua kaksi polvea virtuaalimaailmassa, mutta sitäkin upeampaa. Taustalta löytyy aikanaan kenneleissä Haovc ja Kastehelmen vaikuttaneita koiria.
HIENOA, KIINNOSTUS SIIS HERÄSI?
Huomioithan, että tähän pentueeseen ei voi syntyä soopelinvärisiä pentuja! Alkajaisiksi pyytäisin sinua lukemaan Polar Circle's -pennun myyntiehdot ja sijoitusipanaa harkitessasi myös informaation sijoituspentuasioista samalta sivulta. Huomioithan, että vaadin kasvatiltani ehdottomasti kisaamista palveluskoirakokeissa ja paimennuksessa! Lisäksi haluan kuulla, mitä muuta olet suunnitellut harrastavasi uuden koiran kanssa, onko sinulla jalostussuunitelmia ja miksi haluat pennun juuri tästä yhdistelmästä. Kisautus- ja sivunäyttö on tärkeää. En luovuta pentua aivan uutukaiseen kenneliin, sillä kasvatin kiertoonjoutumisen riski on suurempi kokemattomalla kasvattajalla kuin asioiden parissa jo hieman kauemmin pyörineellä.

HUOM! Jos olet kiinnostunut sijoituspennusta, olet etuasemassa pentua varatessasi!

VARAUKSET 3/3

Varaukset ovat alustavia, kunnes kaikki varaajapaikat ovat täynnä. Tämän jälkeen varaukset vahvistetaan nimen valitsemisen muodossa.

NIMET

Polar Circle's Extremely Alive
Polar Circle's Except Me
Polar Circle's Ending Theme
Polar Circle's Ever Say Never
Polar Circle's Eternal Sun
Polar Circle's Emperor of Glory
Polar Circle's Energy Inside Me - Ansk
Polar Circle's Endless Enigma
Polar Circle's Exploration to California - Kendra
Polar Circle's Early Morning Mist
Polar Circle's Evening Star
Polar Circle's Enjoy the Rain
Polar Circle's Eastern Empire
Polar Circle's Extempore - Hobu
Polar Circle's Exotic Edition
Polar Circle's Emerald Eyes
Polar Circle's Expections on High
Polar Circle's Ebony And Ivory
Polar Circle's Enough Pride
Polar Circle's Encore Entry
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kendra
Höpsö veitikka

Re: Polar Circle's E:t -- pitkäkarvainen collie

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Höh.

Miksi näitä mielenkiintoisia yhdistelmiä nyt on näin paljon?

edit.
Fummen kaipaisi varmaankin sitten pehkovahvistusta blm narttupennusta.

Pystyn tarjoamaan pennelille aktiivisen kisauran ainakin paimennuksessa, tokossa, pk-lajeissa sekä agilityssä. Koiria on mulla aika hirveä määrä, tiedostan sen itsekin, mutta mulla kisaa koirat aika porrastetusti ja tokossa sekä pk-lajeissa pystyn starttaamaan kisauran välittömästi. Paimennuksen ja agilityn kanssa kisamäärä ei aluksi tuu ihan vastaamaan tokoa ja pk-lajien kisatahtia, mutta luulen, että saan aika hyvin tuloksia niistäkin. Kisatahti on mulla vähän kausiluontoista, nyt alkuvuodesta on tullu paahettua hirveällä vauhdilla ja toivotaan, että tahti jatkuu. Pitkäaikainen koti luvassa ja enpä usko, että tuun myymään koskaan. Enemmän käyttöpainotteinen koira, katotaan jos näyttelyissäkin tärppäis. Jalostuskäyttöön en usko, että tulee joten sijoituspupsi taitaa nyt olla ehdoton no no.

Kisautusnäyttönä alusta lähtien omistuksista olleista koirista voin näyttää Deen ja Jojon.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Polar Circle's E:t -- pitkäkarvainen collie

Kendralle lähtee pentu. :--)

Kaks nakkisankaria vapaana vielä!
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Polar Circle's E:t -- cpk:t || 2 pentua vapaana!

Up! Eikö kukaan olis kiinnostunut monipuolisista harrastuskavereista? :--)
† † † ask me anything &
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Mä tässä pitkään kelailin, että onko mulla minkäänlaisia mahkuja saada tästä pentua, mutta koska yrittänyttä ei laiteta, niin katsotaan mitä tapahtuu. :D

Elikkä Moonwolvesiin (linkki AK:ssa) mä mielelläni ottaisin tästä meille vielä yhden pehkolapsen kun alkaa kisaluokissa oleen mukavasti taas tilaa. Koti olisi takuuvarmasti pysyvä, mistä osoituksena voin kertoa, etten ole koko virtuaaliurani aikana laittanut yhtäkään koiraa kiertoon. Koiria mulla on Moonwolvesissa tällä hetkellä kaikkiaan kymmenen ja tästä voisi tulla meille se yhdestoista.
Itse oon tykännyt painottaa kisaamisen pitkälti käyttöpuolelle mm. paimennuksen, pk:n ja tokon pariin, missä tähtäin on jokaisella koiralla valio, mutta meillä harrastetaan näiden lisäksi myös pelastusta ja vepeä sekä ns. hupilajeina koiratanssia ja agilityä. Kisaaminen on säännöllistä, vaikken 247 kyylääkkään liittojen kalentereita. Uuden pennun kanssa otettaisiin todennäköisesti samat linjat kisaamiseen kuin muidenkin koirien kans tähän mennessä.
Sivunäyttöä ja kisanäyttöä antaa vaikkapa Buffy, mutta myös muita koiria saa kennelin sivuilta vilkuilla, jos tuo ei tarpeeksi vakuuta vielä. :)
Tulevasta jalostuskäytöstä mulla ei vielä ole selkeitä suunnitelmia, mutta jos pentu alkaa menestyä kisakentillä (ja alkaahan se), niin pienen pentueen olisin kiinnostunut teettämään kans.

Oliskohan siinä ollut sitten tarpeeksi informaatiota. :D Kysyä toki saa lisää, jos multa jotain unohtui. Tosiaan pennun sukupuolesta en ole varma ja se saattaa jäädä riippumaan myös pitkälti siitä, millaiset kuvat onnistun haalimaan, kun nyt ensivilaukselta en löytänyt kuin yhden potentiaalisen kuvan kansion kätköistä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Ehdottomasti sulle lähtee pentu! Jos kuvat on ongelma, multakin löytyy hätätapauksessa jotain (ainakin kunnes löydät parempia, jos eivät muuten miellytä). :--)

Yhtä varaajaa vielä haeskellaan! Pentue syntyy kahdellakin naperolla, jos viimeistä halukasta ei ilmaannu piakkoin.
† † † ask me anything &
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Polar Circle's E:t -- cpk:t || 1 pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Juippi »

ot. Miks näitä kivoja koiria vaan tulee kaatamalla taivaalta? Ja just sillon ku haluais mutta ei vaan pysty ottamaan.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

^
Onneksi kivoja koiria tulee kuitenkin aina lisää! :--)

Viimeinen pentu lähtee Hobulle Borderskyyn. Laitan nimiä pikapuoliin!
† † † ask me anything &
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Loistava juttu. :)
Tosiaan äsken vielä koetin katsoa, jos minkäänlaisia kuvia löytäisin omasta takaa, mutta suurimmassa osassa laatu on niin skeidaa, etten tälle pennulle kehtaisi sellaisia laittaa. Tämä kuva taitaa olla paras minkä löydän ja omaan silmääni ihan kohtalaisen nätti on kuvan koirakin, mutta kuvakulma on tosiaan vähän heikko ja koira seisoo kuitenkin varsin epäedustavasti.
Jos sulla on jotain parempia kuvia tarjota pennulle, niin kyllä mä mielellään lainakuvatkin otan käyttöön. :D
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Polar Circle's E:t -- cpk:t || varaukset täynnä

Kiva koira kyllä kuvissa, mutta uskoisin että mä löydän omista arkistoista vähän parempilaatuisia kuvia. :--) Laittelen sulle yksärillä muutaman vaihtoehdon? :--)
† † † ask me anything &
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Juu, sopii mainiosti. :)
Kendra
Höpsö veitikka

Mulla kuvat sit saattaa tulla vasta hyyyvin paljon myöhemmin eli tossa huhtikuussa :)

// Kattellaa ;)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Mä voin Kendra antaa sullekin jotku lainakuvat huhtikuuhun asti mikäli noita riittää. :--)
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Pistän nää kuvat kuitenkin nyt tähän. :--) Lihavoidut miellyttävät mun silmääni kasvattajana eniten.

Trikkiuroksia:
AVO
AVO
AVO
AVO

Merleuroksia:
JUN
JUN
JUN
AVO

Trikkinarttuja:
JUN

Merlenarttuja:
NUO
AVO

Myös nimiä tulee kohta aloitusviestiin.
† † † ask me anything &
Kendra
Höpsö veitikka

Pehko kirjoitti:Pistän nää kuvat kuitenkin nyt tähän. :--) Lihavoidut miellyttävät mun silmääni kasvattajana eniten.

Merlenarttuja:
JUN
JUN
AVO
Miksi tuolla ekalla merlellä on noin ruma pää :( Voisin ton toisen junnun kuvat ottaa väliaikasesti käyttöön mikäli on ok :) Ja nimen laitan sulle sit yv'llä tai editoin tähän.
Vastaa Viestiin