Brand new RAJUT
-
rust
- Kanada
Brand new RAJUT
Rajut on täällä taas! Pikainen uudistus ja juttu pelittää taas ;).
SISÄÄN
Linkkilistalle pääset ilmoittamalla kennelisi osoitteen ja kasvatusrodun. Ei pelkkiä linkkiviestejä!
Psst. Ulkoasua muokattu 18.06.!
SISÄÄN
Linkkilistalle pääset ilmoittamalla kennelisi osoitteen ja kasvatusrodun. Ei pelkkiä linkkiviestejä!
Psst. Ulkoasua muokattu 18.06.!
feel love before it's gone
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Brand new RAJUT
Ulkoasu on ainakin kirkas, mutta ehkä vähän liian kirkas minun makuuni.
Ulkoasua kauan tuijottaessa päätä rupeaa särkemään. Eli värejä saisi vaalentaa runsaasti.
Ulkoasun kuvakin on tökerösti leikattu ja liitetty kuvaan.
Nimi on ihana, Rajut <3 Tulee mieleen jotkut vahvat koirat, ja saksanpaimeniahan sieltä löytyy, mutta myös belgejä.
Fontti sopii mielestäni hyvin ulkoasuun.
Yleisarvosana 7+
Ulkoasua kauan tuijottaessa päätä rupeaa särkemään. Eli värejä saisi vaalentaa runsaasti.
Ulkoasun kuvakin on tökerösti leikattu ja liitetty kuvaan.
Nimi on ihana, Rajut <3 Tulee mieleen jotkut vahvat koirat, ja saksanpaimeniahan sieltä löytyy, mutta myös belgejä.
Fontti sopii mielestäni hyvin ulkoasuun.
Yleisarvosana 7+
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
rust
- Kanada
Kiitos kommentista, Mariza :)
Tosiaan mulle on sanottu ennenkin että värit on liian kirkkaat, mutta mä olen mieltynyt punainen x keltainen- yhdistelmään. Toki voisin vaihtaa vähän käyttäjäystävällisemmäksi ;).
Mutta mitenkäs sisältö, tekstit ym., ei kukaan haluaisi niistä sanoa jotain?
Tosiaan mulle on sanottu ennenkin että värit on liian kirkkaat, mutta mä olen mieltynyt punainen x keltainen- yhdistelmään. Toki voisin vaihtaa vähän käyttäjäystävällisemmäksi ;).
Mutta mitenkäs sisältö, tekstit ym., ei kukaan haluaisi niistä sanoa jotain?
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Joo, munkin makuun ulkoasu on vähän liian kirkas, eikä oikein muutenkaan mun makuun. Mutta kaikilla on se mielipiteensä ulkoasujenkin suhteen.
Tekstejä on mukavasti (: Etusivulla on tekstiä tarpeeksi, ja sitä on mukava lukea. Koirat-sivulla voisi olla ehkä tekstiä enemmän. Tuo tilasto saavutuksista on ihan kiva. Kasvatuksessa on tosi hyvin tekstiä, ja se on kirjotettu kanssa hienosti ja asiallisesti. Toiminta-sivullakin voisi mun makuun olla vähän enemmän tekstiä, mutta eipä sinne välttämättä tarvitse laittaa jos ei keksi mitään. Muuta-sivulla on ihan kivasti kaikkea, ja copyt on kunnossa.
Ihan kiva kokonaisuudessaan, ja sisältö on laadukasta, joka puoliksi korvaa tuon ulkoasun miinukset. Kyllä Rajut on todella hyvä kennel =)
Tekstejä on mukavasti (: Etusivulla on tekstiä tarpeeksi, ja sitä on mukava lukea. Koirat-sivulla voisi olla ehkä tekstiä enemmän. Tuo tilasto saavutuksista on ihan kiva. Kasvatuksessa on tosi hyvin tekstiä, ja se on kirjotettu kanssa hienosti ja asiallisesti. Toiminta-sivullakin voisi mun makuun olla vähän enemmän tekstiä, mutta eipä sinne välttämättä tarvitse laittaa jos ei keksi mitään. Muuta-sivulla on ihan kivasti kaikkea, ja copyt on kunnossa.
Ihan kiva kokonaisuudessaan, ja sisältö on laadukasta, joka puoliksi korvaa tuon ulkoasun miinukset. Kyllä Rajut on todella hyvä kennel =)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
rust
- Kanada
Ciel ja Eleanor, kiitos kommenteista :). Nyt on ulkoasun 'käyttäjäystävällisempi' versio valmiina, laittelen sen huomenna sivuille ja korjailen muutenkin tekstejä, joista omiin silmiini pomppasi muutama kirjoitusvirhe :). Lisäksi harkitsen koristekuvien laittoa.
- Roenna
- Alkupalat
Ihan ensimmäiseksi kun tulee sivuille tulee sellainen fiilis että "herranen aika"
Ulkoasun värit ovat kyllä tosiaankin rajut ja se on toisaalta hauska juttu mutta tuo yksinäinen
koirankuva nurkassa häiritsee ainakin minua...
Muuten pidin todella paljon vaikka jotkut taitavat saada noin räikeistä väriyhdistelmistä
päänsärkyä mutta minusta se on hienoa yhdistellä vastavärejä toisiinsa noin selkeästi!
Ulkoasun värit ovat kyllä tosiaankin rajut ja se on toisaalta hauska juttu mutta tuo yksinäinen
koirankuva nurkassa häiritsee ainakin minua...
Muuten pidin todella paljon vaikka jotkut taitavat saada noin räikeistä väriyhdistelmistä
päänsärkyä mutta minusta se on hienoa yhdistellä vastavärejä toisiinsa noin selkeästi!
Taukoilua toden teolla... ^^
-
rust
- Kanada
Kiitos kommentista Roenna :)
Nyt on ulkoasua muokattu, josko nyt olisi vähän käyttäjäystävällisempi... C:
Nyt on ulkoasua muokattu, josko nyt olisi vähän käyttäjäystävällisempi... C:
- Roenna
- Alkupalat
Oli pakko tulla heti uudestaan kommentoimaan... :D
Nyt pidän ulkoasusta vielä enemmän sillä nyt se ei näytä
tyhjältä tai kuva yksinäiseltä. Edelleen otsikon fontti ja asettelu
on täydellinen, mielestäni oikein hieno ulkoasultaan mutta tietysti
sisällöltään!
Onnea ja menestystä!
Nyt pidän ulkoasusta vielä enemmän sillä nyt se ei näytä
tyhjältä tai kuva yksinäiseltä. Edelleen otsikon fontti ja asettelu
on täydellinen, mielestäni oikein hieno ulkoasultaan mutta tietysti
sisällöltään!
Onnea ja menestystä!
Taukoilua toden teolla... ^^
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
voi kun unelmoin että mullakin olisi noin vähän koiria, voisi keskittyä vaaaan niihin. pitää sanoa että tykkäsin edellisestä ulkoasusta enemmän mutta tässä on tytinää. mää inhoan justusta kun se voittaa aina näyttelyt xP Tykkään tyykkään.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
rust
- Kanada
Roenna, kiitos taas :)
Viivi, siks mä karsinkin noita haukkuja että saan keskityttyä eka vaan pariin kolmeen :). Justus on Justus, mullakin on ollut muuten just tollanen tunne muutaman koiran kanssa :D.
Viivi, siks mä karsinkin noita haukkuja että saan keskityttyä eka vaan pariin kolmeen :). Justus on Justus, mullakin on ollut muuten just tollanen tunne muutaman koiran kanssa :D.