M: muutama kaveri, ehkä myöhemmin lisää
-
Kitu
- Vuohenruokaa
M: muutama kaveri, ehkä myöhemmin lisää
Nyt on tullut aika tunnustaa, että en todellakaan tiedä miten itseni tähän olen saattanut. Mielestäni olen ottanut harkitusti koiria, mutta yksinkertaisesti olen huomannut, että toiset koirat eivät ole innostaneet rodultaan niin paljoa mitä kuvittelin, ajattelin siirtyä lähes täysin Pikkujutun koiriin/ottaa siihen syssyyn muista kenneleistäni pari koiraa.
Olen todella pahoillani erityisesti kasvattajille, mutta tuntuu, että ilman karsimista olisi virtuaalimaailma minulta pian ns. nähty ja koettu. En keksi enää mitään muuta keinoa saada innostus nousemaan. Ajattelin nyt, että tästä alkaa uusi alku tai jotakin sinnepäin. Meinasin ensin, että jättäisin myymättä antaisin olla ja koittaa vielä kerran, muttaah ei taida enää auttaa.
Päätin nyt laittaoma vikahan tää on, vaikka ihmettelen miksei kasvattajat ole jo laittanut viestiä, kun ei kisatuloksia ole tullut :D Olen todella pahoillani kasvattajille, mutta eiköhän ole parempia myyntiin/palauttaa kasvattajille koiria jotka tiedän saavan paremman kodin joltain muulta. Toivon, että te kasvattajat ette vihaa minua loppuelämäänne, vaikka tiedän, että ei tämä kovin kivalta loppujen lopuksi minustakaan tunnu, mutta mitäpä tässä selitän, , että ne saavat kisaavat kodit :/ En haluaisi pilata muiden kasvatteja pölyttämällä niitä toimeettomina...ja kyllä, tiedän näiden parin kiertäneen omistajilta omistajille. Eli nyt niihin koiriin:
Bpg. n. Bakemonon Endless Sleep REBECCA
D. u. Maben Alpha- Yankee TOKSI
Bc. u. Ignore Nostalgia Brave New World RUST
Tulokset, tittelit ja tarkemmat tiedot voi katsoa sivuilta, kuvia ja luonteita voi kysyä niiden tekijöiltä/ottajilta. Ja kasvattajat saapi ottaa halutessaan itelleen takasin jos haluaa ja myydä itse tai toinen vaihtoehto, että myyn itse.
Olen todella pahoillani erityisesti kasvattajille, mutta tuntuu, että ilman karsimista olisi virtuaalimaailma minulta pian ns. nähty ja koettu. En keksi enää mitään muuta keinoa saada innostus nousemaan. Ajattelin nyt, että tästä alkaa uusi alku tai jotakin sinnepäin. Meinasin ensin, että jättäisin myymättä antaisin olla ja koittaa vielä kerran, muttaah ei taida enää auttaa.
Päätin nyt laittaoma vikahan tää on, vaikka ihmettelen miksei kasvattajat ole jo laittanut viestiä, kun ei kisatuloksia ole tullut :D Olen todella pahoillani kasvattajille, mutta eiköhän ole parempia myyntiin/palauttaa kasvattajille koiria jotka tiedän saavan paremman kodin joltain muulta. Toivon, että te kasvattajat ette vihaa minua loppuelämäänne, vaikka tiedän, että ei tämä kovin kivalta loppujen lopuksi minustakaan tunnu, mutta mitäpä tässä selitän, , että ne saavat kisaavat kodit :/ En haluaisi pilata muiden kasvatteja pölyttämällä niitä toimeettomina...ja kyllä, tiedän näiden parin kiertäneen omistajilta omistajille. Eli nyt niihin koiriin:
Bpg. n. Bakemonon Endless Sleep REBECCA
D. u. Maben Alpha- Yankee TOKSI
Bc. u. Ignore Nostalgia Brave New World RUST
Tulokset, tittelit ja tarkemmat tiedot voi katsoa sivuilta, kuvia ja luonteita voi kysyä niiden tekijöiltä/ottajilta. Ja kasvattajat saapi ottaa halutessaan itelleen takasin jos haluaa ja myydä itse tai toinen vaihtoehto, että myyn itse.
-
rust
- Kanada
Re: M: muutama kaveri KASVATTAJAT!
Mä voisin itse asiassa ottaa ton Ignore Nostalgia Brave New Worldin ihan kokonaan takaisin itselleni Rajutiin, kun on syttynyt taas innostus noiden bortsujen suhteen. :) Ymmärrän sun tilanteen ihan täysin, mullekin on käynyt pari kertaa ihan samanlailla - parasta on siinä tilanteessa ihan raa'asti vain karsia koiria.
feel love before it's gone
-
Janina
- Höpsö veitikka
^
Mä ehdin sitä eilen jo kysellä mutta tääkin on ihan ok mulle.
Mä ehdin sitä eilen jo kysellä mutta tääkin on ihan ok mulle.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä otan endless sleepin itelleni. Pidä vaan elegant bella, mutta jos aijot laittaa myyntiin niin minä myyn sen eteen päin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Rust// Okey hyvä juttu, vaikka harmittaa kovasti Gemin myyminen, tosin saa sinulta varmasti aktiivisemman kodin mitä itse ehdin tarjota. Gemillä on muuten lisäämättömiä tuloksia muistaakseni ja voin laittaa linkkiä tulemaan, kun pääsen toiselle koneelle.
Rebecca// Joo mietin pitkään ja päätin pitää Vinken ja siirtyä sen kanssa agility puolelle näin aluksi. Näyttelyitä, kun ei ole hirveästi noillakaan.
Rebecca// Joo mietin pitkään ja päätin pitää Vinken ja siirtyä sen kanssa agility puolelle näin aluksi. Näyttelyitä, kun ei ole hirveästi noillakaan.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Hieno homma (: tosiaan niin piviko on aktivoitumassa, kun Sigi otti sen takasin huostaansa x. Mietin että jos on mennyt ohi.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Joo on mennyt ohi, kun en kauheesti muuten ole täällä nyt käynyt kuin katsomassa onko tullut viestejä. Mutta hyvä juttu, että sekin saadaan aktivisoitua!
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Mä nappaan Alpha-Yankeen mukaani. Henkilökohtainenkin ilmoitus olisi voinut olla kiva, mä en tätä aluetta paljoa lue. Mutta ei mitään. (:
Dressage is a question of feeling
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Meinasinkin ensin, mutta aattelin, että jos ei vähäänaikaan mitään kuulu niin sitten laittelen viestiä.
-
rust
- Kanada
Re: M: muutama kaveri, ehkä myöhemmin lisää
feel love before it's gone
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Re: M: muutama kaveri, ehkä myöhemmin lisää
Löysinkin sivut jo aikaisemmin, mutta kiitos kuitenkin!